Jeetje zeg, gaat hard hier! Ja zo wordt het wel een heeeel lang deeltje voor Sophie!!! Maar eh… we gaan er allemaal voor hoor! Jij bent in dit deeltje ook echt aan de beurt!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
By the way:
@Sophie… heeeeeel veeeel succes morgen!!!
@Roosje… lekker he! Vierde maand klinkt zo goed! Fijn dat je je wat beter voelt! Ik had na de 16 weken ook nog een gigantische moeheidsdip! Na 20 weken ging het helemaal top!
@Vliegje… ik snap ook heel goed dat je eventjes een pas op de plaats maakt! Relatie is het allerbelangrijkste en je moet je wel goed blijven voelen!
Je hoort er gewoon bij of je nou veel of weinig schrijft!!!
Dikke :hug: :hug:
@Zielertje!!! Welkom!! Zoals je ziet, zijn we een stelletje theeleuten bij elkaar hier! Maar ontzettend leuk en fijn dit forum!! En je maakt ondertussen al best veel mee met elkaar… leuke en minder leuke dingen!!
Ik zat net te denken, dat ik ondertussen al bijna twee jaar schrijf hier op het forum!! Pff waar blijft de tijd!
De kleine meid zat de afgelopen dagen echt helemaal onder de pukkeltjes. Hormoonpukkeltjes blijkt. Alle hormonen die ze van mij nog in haar lichaampje heeft veroorzaken dit, gelukkig wordt het nu wel minder. En ze lacht!!! Geen stuiptrekking meer, maar een echt lach! Heeerlijk hoor! Ze laat hem nu steeds vaker zien!Zal eventjes een fotootje van haar toevoegen!!
En iedereen krijgt een kusje van Puck!!!
@sophie wrote:
zwangere meiden nog een beetje vol te houden?
enne ikke wil ook wel eens in dit deeltje zwanger worden hihi
al moeten we dan wel heeeeeel lang over dit deeltje doen :mrgreen:
MELD! Is nog steeds goed vol te houden. Net een bijeenkomst gehad en die kleine was errug onrustig :inlove: Leuk, maar ook vermoeiend. Wel slecht geslapen dus ik denk dat het een lange dag gaat worden… En morgen ook nog een lange dag… En druk, want ik werk na deze week nog 4 weken :shock: dus dat betekent van alles nog afronden of juist in gang zetten en de boel straks overdragen… Pfff, ik denk dat ik het alleen daarom al lekker zal vinden als m’n verlof ingaat.
Sophie, ik duim m’n duim eraf voor jullie!! :mrgreen:
wat een mooie foto loesje!! is zeker de domoo seat waar ze op zit vind ik ook zo mooi :inlove:
Yep is de doomoo! heb hem gekregen als kraamcadeau en ze ligt er zoveel op! helemaal geweldig dat ding! leg haar overal neer!
@loesje101 wrote:
Yep is de doomoo! heb hem gekregen als kraamcadeau en ze ligt er zoveel op! helemaal geweldig dat ding! leg haar overal neer!
hmm moet de kraamvisite maar lief aankijken dan :mrgreen:
schaap, jouw berichtjes staan er steeds 2 keer hahahaha!
dat had ik ook al door, waarom??? :think:
ik zal volgende week wel bellen, deze maand kan toch niet meer, het moet toch voor je eisprong?
ehm loesje moet dinsdag pas naar het ziekenhuis
wat een mooie foto van je meissie kusje terug voor Puck
fijn mim dat je beebje zo goed voelt, is het een voetballertje??
en 4 weken nog werken sjee wat gaat dat hard he!!
geeft toch niets
iets langer wachten, maar dat geeft niks…
is nu niet zo moeilijk te wachten!!
we gaan maandagavond al richting het westen, langs vrienden ook en lekker rustig weekend, komt helemaal goed
en dan krijgen we straks nog niks te horen pfffff
nou ja blijft afwachten
Jeutje meiden wat hebben jullie veel gekletst :shock:
kunnen jullie mij vergeven als ik iets/iemand vergeet…? :-
Ahh Loesje wat een dotje! lief zeg! kusje terug hoor ook voor haar mamma :inlove: :-
Ohh sophietje wat spannend!!! mijn :thumbup: pjes draaien hoor!! gaat nu ineens (eindelijk) hard, hopelijk raak je plots dit deel toch nog zwanger :mrgreen:
Zeilertje ja sorry jij ook nog Welkom!! :mrgreen:
Schaap jammer dat je niet zelf nog even gebeld had waarom het zolang duurde. :hug: :-
ik moest ook zelf een afspraak maken zodra ik weer ongi was geworden (nog steeds niet gedaan… :shifty: ) en dan tot max cyclusdag 10 dacht ik omdat het anders tijdens eisprong zou kunnen zijn (heb redelijk regelmatige cyclus meestal cyclusdag 13/14 eitje…)
Roosje en Mim fijn dat alles goed gaat met de beebjes
en mim wat ga je hard over 4 weekjes al verlof :shock: wooow
Ah Yanara wat naar dat je zo achteruit ging, hopelijk kun je snel weer eventjes zonder. :hug:
Tiertje en fluppie lekker aan het genieten :inlove: :inlove: :-
:inlove: Loesje, wat een dotje, zeg! Echt lief! :inlove:
Ik ben inderdaad aan het genieten, vandaag MvM op bezoek gehad en de eerste kleertjes gekregen en gekocht, dus het wordt nu echt echt!! :mrgreen: Al vind ik het doodeng, zeker omdat ik behoorlijke ongikrampen heb… maargoed, geen bloed gelukkig… hopelijk houden we dat zo…
Jane, hoe gaat ie met jou dan??
tier zijn het echte krampen? buikpijn hoort er wel bij hoor meis je banden reken uit en dat voel je toch wel in het begin wat leuk dat je al wat hebt gekocht en gekregen heb je het al aan je ouders verteld?
Het is echt precies ongi-pijn, echt precies. Onderin mijn buik en rug…
Maargoed, ik heb ff wat zitte struinen op internet, en ik kom het heel vaak tegen en in de meeste gevallen is er helemaal niks aan de hand… ze zeggen allemaal dat het normaal is omdat er ook zoveel gebeurt daar… dus ja, daar gaan we dan maar vanuit…
Mijn ouders weten het idd al, omdat die ook wisten dat ik op de 1e cyclusdag een afspraak voor een HSG moest maken, haha.
En ik ben dus met mijn moeder wezen shoppen vandaag!! :mrgreen:
Hoe voel jij je? :-*
wat leuk zeg!
enne die pijn komt me wel bekend voor!
het is een tijdje over geweest bij mij en voel het nu vooral als ik iop bed lig merk duidelijk dat er iets mooies groeit :inlove:
met mij gaat het heel goed sinds deze week ben ik weer een stuk fitter en heb weinig kwaaltjes af en toe moe mag niet klagen
had al babykamer besteld (was flink in de aanbieding) dus kon het niet laten maar wou nog geen matras kopen want wil een goed matras hebben en dan ben je al snel 150 euro kwijt nu kwamen vanmiddag paps en mams met een matras :inlove: zo lief van ze , ze waren in een babyspeciaalzaak geweest en konden het niet laten vind het zo ontzettend lief van ze!!
Haha, fijn dat die pijn je bekend voorkomt, toch weer een geruststelling op de een of andere manier…
Echt lief van je paps en mams trouwens!! Heb je ook een foto van het kamertje? Wat zijn er veel schattige te krijgen he? :inlove:
nee heb nog geen foto helaas zodra de kamer af is kom ik spammen :mrgreen:
Hee Loesje, wat een leuke foto’s! Die had ik helemaal gemist, net langs elkaar heen gepost…
heb vanmorgen het mooiste kleine stipje van de hele wereld gezien :inlove: :inlove: :inlove:
ok, je moest wel heel erg goed kijken, maar wat was het mooi :inlove:
over 2 weken mag ik weer!
o en tierr, ik heb ook af en toe krampjes hoor!
iheb je nu al een echo gehad fluppie? :shock: wat doen ze dat vroeg bij jullie heb je een foto?
mooi is het he :inlove:
heb de foto niet meegekregen helaas, hoewel zoveel was er niet op te zien hahaha!
omdat ik al bij de gyn liep, wilde hij als ik niet ongi werd even kijken of ik zwanger was!
dit was eigenlijk gewoon een kleine bonus omdat ik zo’n lieve gyn heb!