ow oke hij kon een ring zien of kon je al een vruchjte zien? want dat is wel erg vroeg jammer dat je de foto niet mee hebt gekregen
Fluppie, wat ontzettend leuk dat je je kruimeltje al hebt mogen zien zeg!
@roosje83 wrote:
ow oke hij kon een ring zien of kon je al een vruchjte zien? want dat is wel erg vroeg jammer dat je de foto niet mee hebt gekregen
geen idee, ik zag eigenlijk gewoon een ‘vlekje’ hahahaha maar de gyn zei dat dat het kindje zou worden, maar dat het nog wel te klein was om het echt te zien. ze kon wel heel duidelijk de plek zien waar het kindje is ontstaan.
volgende keer ga ik wel om de echo vragen, want mn man kan dan niet mee en ik wil het natuurlijk wel aan hem laten zien! bovendien is er dan natuurlijk ook meer op te zien!
zeker weten ik heb van elke keer de foto erg mooi je ziet het per week groeien :inlove:
Ben er ook weer dames, heerlijk uitgerust van onze laatste week saampjes :inlove:
Loesje! smelt Wat een ontzettend lekker snoetje heeft die meid van jou toch! :inlove:
Tierr en Flup, die krampen zijn vast van het groeien van de baarmoeder. Heb ik ook gehad en nog steeds af en toe. En het kunnen ook je banden zijn, al is dat misschien wat vroeg. In ieder geval niets om je zorgen over te maken, het is juist een teken dat alles het goed doet daar van binnen en het zal op den duur hopelijk wel minder gaan worden (al is dat bij mij dus niet zo, maar ik heb gewoon dikke pech met de locatie van mn placenta en de ligging van mn kindje :? ).
Roos, jij gaat hard meid! Je eerste trimester al heerlijk door! Heb je nu ook wat minder kwaaltjes?
Yanara, balen meid dat je weer met je medicatie moest beginnen. Hopelijk kun je toch snel weer afbouwen en dan voor langere tijd stoppen
Vlieg, heftige beslissing meid! De rustperiode had zich al bewezen bij jullie, dus wie weet…Ik hoop het van harte! :-*
Sophie, ik ga echt zooooo hard aan je denken en hopen voor goed nieuws dinsdag! Nu is het jouw beurt hoor meid!
Ehm…verder weet ik het niet meer, sorry :oops: !
Wat is het stil hier…
Ik heb vandaag enorm veel wittige vieze afscheiding…bah…en nog steeds geen pos.ovu test. tempen ben ik vergeten vanmorgen.Straks lekker vrijgezellenfeest met high tea, even afleiding. Vanmorgen was ik helemaal emo bij mijn vriend. Zijn ouders hadden gisteren van alles zitten vertellen over vrienden die kinderen kregen etc, heel lief hoor, maar ja…ze weten niet dat wij ook aan het proberen zijn.
Zijn moeder zei: ik hoop zo dat als jullie zo ver zijn het bij jullie gauw lukt! aaaahhh!!
Ach, loop beetje te zeuren!
Fijne zaterdag!
Liefs zeilertje
zeilertje wil niet vervelend klinken hoor maar je bent toch pas vanaf april 2009 bezig? dan zijn nog maar 5 maanden relatief weinig hoor meid weet elke maand is er 1 teveel maar je moet je moed nu niet laten zakken!
Waarschijnlijk is je lijf nog aan het wennen om zelf je cyclus te regelen en de hormonen van de pil kwijt te raken. Je bent nog maar zo kort geleden gestopt joh! Geef het inderdaad even de tijd, er zijn meiden die heel snel zwanger raken na het stoppen met de pil, maar de meesten doen er toch langer over dan een half jaar hoor :-* .
Maar ik begrijp je heel goed hoor, op het moment dat je de pil laat liggen wil je ook NU zwanger zijn! :mrgreen: Heel herkenbaar, maar de natuur laat zich niet dwingen meid en het is echt afwachten wanneer het gaat lukken! :hug:
zeilertje was je afscheiding rekbaar?? misschien komt je ei er wel aan dan
voor iedereen is elke maand te lang, al ben je 5 maanden bezig of bijna 3 jaar
kan me nog wel herinneren hoe teleurgesteld ik was dat ik de eerste maand ongesteld was geworden!!!
111 dank je :-*
ben zo benieuwd dinsdag wat we te horen krijgen!!!
Ik ook Sophie! Laat het nou alsjeblieft eens supergoed nieuws zijn voor jullie! Na al dat wachten mag het wel vind ik!
Vind het zo ontzettend spannend voor je, ben er de hele tijd mee bezig! Erg he, moet je nagaan hoe het voor jullie moet zijn.
Nogmaals heeeeeeel veeeeeeel succes, maar ik ben voor die tijd nog wel hier te vinden :mrgreen: !
je bent super lief :-* :-* :-*
sophie het komt nu wel heel dichtbij he meis :dance: vind het zo spannend voor je laat staan hoe jullie je zullen voelen!
ben zo benieuwd naar wat er uit komt etc wens je heel veel succes toe meid! :-*
rustig hier…
had niets te doen, ik dacht ik ga even lekker KOK-en, maar ja helaas…
x
Hi!
Inderdaad stil hier…
heel stil :silenced:
Sophie, succes van de week!!
Wij gaan morgen lekker een midweekje weg. Laatste week van de vakantie alweer
Veel plezier Vliegje, lekker van genieten!!
Sophie… :thumbup: voor dinsdag!
Veel plezier vliegje!
Wij gaan 10 oktober nog 12 dagen weg.Ook erg veel zin in!
Ik mis de zon nu alweer…
Vliegje, geniet ervan meid!
Ik ga morgen weer es kijken hoe het op het werk is :mrgreen:. Heb nu al totaal geen zin, maar 't is ook wel weer leuk om aan de slag te gaan. Ben maar een weekje vrij geweest, het lijkt veel langer!
Nog maar even, en dan mag ik al met verlof…snel man!!
dank jullie wel meiden, jullie horen het dinsdag wel :-*