Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

sophie heel veel succes meid! :-*

sophie heel veel succes!! :-*

ik heb gebeld over de hsg en er bleek niets bekend :wall:

nu krijg ik formulieren thuis gestuurt en die moet ik invullen en opsturen op dag 1.

ff wachten nog dan :stuck_out_tongue:

Tss, nou, das dan weer lekker geregeld daar, schaap… :?

nou inderdaad, het kwam waarschijnlijk omdat ik een telefonische afspraak had, anders krijg je die formulieren zo mee natuurlijk.

ik had ook niet het goede telefoonnummer, maar die meiden bij de receptie hebben me prima geholpen :thumbup:

ik ben blij dat ik wel ff gebeld heb :mrgreen:

hoe gaat het met jou tierrr, nog last van kwaaltjes :wink:

Ach ja, foutjes zijn menselijk natuurlijk… maargoed, mooi dat je even gebeld hebt inderdaad! :slight_smile:

Ik heb nog niet veel last van kwaaltjes, alleen soms wat zere borsten en wat gerommel in mijn buik, maar verder valt het mee… ik vind het wel spannend allemaal hoor, pfff…

lijkt me geweldig :inlove:

mijn schoonzusje zat et klagen van, nou mag ik dit niet eten en sus niet doen, nou ik zou het dolgraag allemaal laten :mrgreen:

geniet ervan :inlove:

@schaap wrote:

mijn schoonzusje zat et klagen van, nou mag ik dit niet eten en sus niet doen, nou ik zou het dolgraag allemaal laten :mrgreen:

Dat heb ik inderdaad ook!! Ik laat alles met liefde en die kwaaltjes kunnen me ook niks schelen, als er straks maar een gezond kindje in mijn armen ligt... :pray:

denk er ook heel nuchter over je weet van te voren dat je bepaalde dingen moet laten staan dus ja niet moeilijk doen denk ik dan :silenced:

al heb ik al een dikke week zin in pistolet met file american met ui :drool:

sophie ik duim ook voor je hoor! :pray: :pray:

Ik vind het heel erg meevallen wat je allemaal niet mag eten tijdens een zwangerschap. Al weet ik wel zeker dat ik in één van de eerste dagen na de bevalling echt ga genieten van een heerlijk broodje tartaar met ui…dat is eigenlijk het enige dat ik echt mis.

Denk dat het ook aan je eigen instelling ligt: als je kijkt naar de dingen die je wél mag, zijn de dingen die je niet mag eten maar heel beperkt hoor. Kwestie van de glas half vol of half leeg zien, althans, zo zie ik het. En natuurlijk heb je 't er graag voor over!

Hihi Tierr, gek is dat he…allemaal nieuwe dingen die je nog niet eerder hebt gevoeld in je lijf :mrgreen: Komt helemaal goed meid, je bent al ruim 5 weken onderweg! Heb je al een afspraak gemaakt voor de eerste echo - of had je dat al verteld? :oops: Sorry dan, ben erg vergeetachtig geloof ik… :oops: :oops: :mrgreen:

Sophie, enorm veel succes gewenst voor morgen! Ik hoop zo erg op goed nieuws voor jullie, en graag ook op zeer korte termijn :mrgreen: ! Toi toi alvast, en ik ben benieuwd naar je berichtje morgen! :-*

Sophie, heel veel succes morgen, ik duim voor je!!

@111 wrote:

Hihi Tierr, gek is dat he…allemaal nieuwe dingen die je nog niet eerder hebt gevoeld in je lijf :mrgreen: Komt helemaal goed meid, je bent al ruim 5 weken onderweg! Heb je al een afspraak gemaakt voor de eerste echo - of had je dat al verteld?

Haha, ja, inderdaad, heel vreemd… je lichaam is ineens echt een huisje! Heel raar idee, maar wel heel mooi. En ik ben ook direct heel voorzichtig met eten enzo… dan maar 9 maanden een paar dingen die je niet mag… je krijgt er heel wat moois voor terug! :slight_smile:

Ik kan het ook nog steeds niet echt geloven, ben zo bang dat het nog mis gaat ofzo… maargoed, daar moet je natuurlijk ook niet teveel aan denken. Mijn eerste afspraak met de vk is 30 september en de eerste echo 1 oktober… nog 2,5 week dus… duurt me veel te lang, haha! :wink:

Hoe gaat ie met jou? :-*

Sophie, voor jou enorm veel succes morgen! Ik hoop op goed nieuws!!

Het is zo 1 oktober hoor! En dan ben je alweer 8 weken joh!

Met mij gaat het wel goed hoor. Het wordt nu wel snel zwaarder. Begin echt rug en bekkenpijn te krijgen als ik lang in een houding zit, sta of lig. En traplopen kost enorm veel energie, dus die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. De nachtrust moet er nu ook aan gaan geloven. Het beebje heeft me vannacht half in elkaar getrimt vanbinnen…Werd schreeuwend van de pijn wakker…schopte beebje weer fijn naar onderen en steeds harder. Mijn placenta ligt dus onderin en daar schopt de baby alsmaar harder en krachtiger tegenaan…en dat is ronduit pijnlijk. Op zich wel leuk om zoveel gefriemel en leven te voelen in mn buik, maar negen van de tien keer doet het gewoon echt zeer en dat is wel heel jammer. Maar het einde is al bijna in zicht voor mij, nog max 10 weekjes werken en dan mag ik met verlof, dus dat ga ik proberen vol te houden. En over 6 weekjes mag ik nog een keertje beebje-spieken en gaan we kijken of de placenta weg is voor de bmm, zo niet, dan ga ik de 40 weken zeker niet volmaken want dan wordt het een keizersnee. We zien het wel, dat is nog even ver weg hoor. Eerst volgende week dinsdag weer naar het dieseltreintje luisteren bij de VK :inlove:

Yanara, hoe gaat het met jou? Nemen je lichamelijke klachten wat af nu je weer met je medicijnen bent begonnen? :hug:

Hi!

Net een ovulatietest gedaan, eigenlijk met het gevoel dat het toch wel weer niks zal worden, en wat denk je…positief!! klussen dus maar! en door met tempen! Fijn gevoel dat dat dus lijkt te werken.

Nu nog zwanger worden!

Liefs zeilertje

Zeilertje, ik ga voor je duimen! Hopelijk heb je geluk deze keer! :pray:

111, met mij gaat het een stuk beter met de meds, maar ben wel druk op zoek naar een manier om heeeel rustig ervan af te komen.

Des te sneller des te beter :inlove:

succes vandaag sophie!!! ik ga enorm voor je duimen!!

hier gaat ook alles goed! merk wel dat ik veel sneller moe ben, en ik lig dan ook al om half 10 lekker in mn bedje!

mn darmen zijn ook van slag, die doen echt heel erg zeer af en toe.

maar ook ik doe het met liefde :inlove:

Wij hebben eindelijk de intake gehad nu…we mogen in week 6 2010 beginnen. We hebben namelijk mijn cyclus doorberekend en in die week konden we nog voor zoek icsi gaan. Eindelijk een datum om naar uit te kijken!!! We moeten voor die tijd nog naar een informatie avond en een start gesprek, ongeveer een maand voor het begin!!

Dus nog maar 5 maandjes wachten en dan hebben we eindelijk kansen :mrgreen:

Nu gaan we proberen levende zaadjes in te laten vriezen, dat we straks tijdens de punctie er niet achter komen dat we geen levende zaadcellen hebben…Dat was wel erg fijn meegedacht. Zo hebben we meerdere kansen op levend zaad.

jee wat een goed nieuws zeg! :dance:

eindelijk een startdatum wat zullen jullie je opgelucht voelen eindelijk iets om naar toe te leven

Jeeeeeee Sophie, wat een goed nieuws zeg, super!! Een datum in het vooruitzicht én meerdere kansen op levende zaadcellen, echt super! Ben blij voor jullie!! :dance: :thumbup: :-*