ja het is heel erg dubbel
helemaal super hoor
maar we zijn nu super emo en mijn mannetje moest nog gaan werken nu
Sophie wat een goed nieuws!! Week 6 is er zo! Alleen balen dat je vanavond nu alleen bent. Hopelijk is je amnnetje snel weer thuis.
Kus, zeilertje
Sophie, wat super!
Ik hoop dat het snel week 6 is en dat je snel zwanger bent, meid!
sophie :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Sophie, wat een goed nieuws joh! En wat super dat er zo met jullie mee werd gedacht! Maar ik vind 5 maanden toch wel lang nog hoor, zeker nu er toch wat kansen voor jullie liggen! Gelukkig zitten de feestdagen er tussen, dan lijkt het altijd wat sneller te gaan. Enne, februari, dat moet gewoon wel een goed begin van 2010 worden voor jullie!
Fijn joh! Is je mannetje al weer terug van het werk en hebben jullie even lekker tegen elkaar aan kunnen knuffelen over het nieuws?
Yanara, goed om te horen dat je langzaamaan een balans aan 't vinden bent. Hopelijk kun je weer snel voor een kindje gaan!
wat goed sophie!! :dance: eindelijk een datum om naar uit te kijken!!!
het is lang , maar ik hoef nog maar 4 keer ongesteld te worden hihi
kom maar op met die ongi :mrgreen:
Sophie, super nieuws! :thumbup: Het klinkt nog wel ver weg maar jullie hebben tenminste iets om naar uit te kijken!!! :dance:
Zo is dat Sophie!
Vier ongies is te doen inderdaad!
ja en hopen op een kortere cyclus komende maanden dan kunnen we alleen maar eerder beginnen :mrgreen:
Maareh Sophie, mogen jullie dan helemaal niet onbeschermd vrijen nu dan?
jawel hoezo :think:
Nou, dan ga ik stiekum hopen dat het voor die tijd alsnog raak is :inlove:
je hebt nog nooit zo graag ongi willen worden :mrgreen:
Yanara die kans is heel klein met enkele levende zaadcellen, maar ja je hebt er maar 1 nodig
en ja nu wil ik graag ongi worden hahaha :shifty:
Hoi hoi!
@Sophie, wat een goed nieuws! Tja vijf maanden is lang zeker als je er zo op wacht en naar uitkijkt.! Hoop voor je dat de komende maanden heel snel gaan! En dat je daarna nog veeeel sneller zwanger bent! Ik voel gewoon dat 2010 jouw jaar wordt!!!
Hier wordt ik volgens mij voor het eerst ongi na de bevalling… beetje rozig bloedverlies… helemaal geen krampen of zo zoals ik dat normaal altijd had. Maar het zal wel een beetje verandert zijn door de bevalling…
Wel fijn heeft helemaal niet zo lang geduurt, alles wordt langzaam weer een beetje normaal!
Sorry heb even niet veel verder terug gelezen :oops:
Met de pas zwangeren alles oke?? Al beetje aan het wennen aan het idee??
En ja alle kwaaltjes zijn op zich niet leuk, maar het herinnert wel aan dat kleine wondertje wat hard aan het groeien is!!
x loes
hhmmm…maandag pos. ovulatie test gehad, nu gevoel dat ik ongi ga worden…hoe kan dit??? duimen jongens dat het niet zo is!
Groetjes Zeilertje
Waarom heb je dat gevoel zeilertje? Wat voel je dan precies?
Wie weet zijn het wel zwangerschapskwaaltjes? Maargoed, ook grote kans dat je er gewoon teveel mee bezig bent ofzo… gewoon maar even afwachten…
hahahaha, dat laatste zou ook goed kunnen
ik heb last onderin mijn buik…maar darmen zijn ook wat van slag. Kan alles zijn.
hoe het kan dat je ongi gaat worden? nou… je hebt iedere maand geloof ik 20% kans dat er een goede bevruchting gaat plaatsvinden.
eigenlijk zou de vraag moeten zijn: hoe kan het dat ik zwanger ben