da’s ook een goede vraag…nee snap het meer niet omdat ik 4 dagen geleden een pos.ovulatietest had. Dan zou ik toch pas min.10 dagen later ongesteld moeten worden? ach…we zien wel!
Hoi meiden, we zijn terug. Hebben het heerlijk gehad, ik wilde niet naar huis! Hahaha.
Ik heb nu 2x een cyclus gehad van 28 dagen en gister of vandaag zou ik dan weer een ei moeten krijgen. Stiekem was ik er dus weer een beetje mee bezig.
Maar de kans dat mijn cyclus weer 28 dagen is, is heel klein. Dus we rekenen nergens op.
Verder alleen maar vrijen wanneer wij zin hebben en niet omdat het MOET. Heerlijk! Geen ziekenhuis meer voor ons. Als het komt, komt het, anders niet.
We hebben teveel op het spel gezet de laatste maanden.
Sophie, goed nieuws!!!
wie weet wordt je spontaan zwanger
Nou Vlieg, ik vind jouw berichtje OOK positief hoor meid! Twee keer al een mooie cyclus, wie weet deze keer ook wel! Je bent in ieder geval al regelmatiger dan ik was sinds ik ben gestopt met de pil, dus dat geeft hoop, toch! En wat goed dat jullie nu een beslissing hebben genomen waar jullie je goed bij voelen. Hopelijk brengt het in de (nabije?) toekomst een mooi resultaat!
Zeilertje, spannend, nog even afwachten!
Loesje, wat lekker voor je dat alles weer zo’n beetje in zn dagelijkse ritme begint te komen. Weer een stapje vooruit he?!
Met deze zwangere gaat het goed hoor. Alles begint nu inderdaad wel hard dichterbij te komen hoor! De box staat dus al in de woonkamer (kaal, zonder boxkleed) zodat de katten en de hond er een beetje aan kunnen wennen en niet straks steeds erin willen kruipen. Ik geloof dat het nieuwe er nu wel zo’n beetje af is, heel af en toe wil onze kater nog even over de rand lopen maar verder niet meer. Morgen gaan we beginnen met het schilderen van de babykamer en ik verwacht volgende week zo’n beetje het kraampakket van mn ziektekostenverzekeraar. De week erna ben ik 28weken, dus dan zal de kraamzorg wel ergens beginnen te bellen voor een intake gesprek. Half oktober komen de babymeubeltjes voor de kamer en twee weekjes later gaan we via een 32weken echo zien of ik natuurlijk mag gaan bevallen of dat het een geplande keizersnee gaat worden in week 36 tot 38. En dan staat ook mijn verlof al voor de deur.
Het komt nu erg op ons af hoor, maar ook wel heel erg leuk!
Hoi meiden,
ben even druk geweest met werk. Ben wel terug met goed nieuws:
Ben op mn NOD niet ongesteld geworden en inmiddels 4 weken en 4 dagen zwanger!!!
Ga zo snele ven terug lezen. Ik zal wel veel gemist hebben.
gefeliciteerd :inlove:
Wat goed, gefeliciteerd!! :mrgreen:
GEFELICITEERD!! :dance: :inlove:
Gefeliciteerd meid en welkom terug!
Ook uitgerekend in mei dan? Wanneer heb je de eerste echo?
Hee!
@lady… Gefeliciteerd!!! Snel raak bij jullie! Erg leuk!!! :inlove: :inlove: :dance:
x loesje
GEFELICITEERD :inlove: :inlove: :mrgreen:
Lekker genieten :dance:
Het is eigenlijk een beetje stom gegaan :oops:
Op mn trouwdag had ik mijn eisprong, dat was ronde 1, en toen dacht ik nog dat ik te vroeg ongesteld geworden was.
De tweede ronde geen ovutesten gehaald en achteraf gezien finaal mis geklust :lol:
Deze maand kwam ik er dus achter dat mijn eisprong maar 10 a 11 dagen voor mn NOD valt. En met mijn cyclus van 25 a 26 dagen is dat de 15e dag…
Had nu dus wel goed geklust en ik was die eerste ronde dus helemaal niet te vroeg ongi geworden.
En nu dus raak…
Ik moet nog wel wennen. De eerste gedachte was onwerkelijk en de angst over 9 maanden moet het eruit. Nu vergeet ik het af en toe gewoon en dan denk ik in ene oh ja, het is echt zo.
Geen klachten behalve moe en warrig. Af en toe een steekje en het stoppen met roken valt me zwaar.
Ben 25 mei uitgerekend en heb de 29e deze maand mn eerste afspraak bij de verloskundige. Ben dan precies 6 weken. Zal daarna wel een afspraak maken voor mn eerste echo? het is allemaal nieuw dus weet eigenlijk ook niet of ik nu zelf moet bellen voor een echo of dat ik eerst gewoon naar de verloskundige moet gaan (er is me door de assistent niets over verteld…)
Zijn er inmiddels meer nieuwe zwangeren onder ons?
Ik zie dat tierrr en Fluppie ook in mei zijn uitgerekend
Gefeliciteerd :thumbup:
Leuk!!! Lopen we een beetje gelijk, zit 10 dagen na jullie.
Jullie al veel kwaaltjes?
Voor alle andere meiden: ik weet zeker dat er snel nieuwe positieve testen zullen komen. Ik ga voor iedereen duimen!!
[/i]
En Loesje…
Wat heb jij een pracht van een kind!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
LadyK, je gaat inderdaad eerst naar de VK voor een intake gesprek. Weet je of jou vk echo-apparatuur heeft staan? In dat geval zal er vast wel een echo worden gemaakt, in de meeste andere gevallen is dat pas rond 8 weken. Dan zie je ook het hartje kloppen als het goed is en zie je ook al een “spookje”, het vruchtje wat later duidelijk een kindje wordt.
Laat het lekker over je heenkomen meid, je ziet vanzelf wel hoe alles loopt. En over het zwanger worden - wat maakt het uit hoe het is gelukt, het belangrijkste en enige dat telt is DAT het is gelukt, toch?
@Lady_K wrote:
Ik zie dat tierrr en Fluppie ook in mei zijn uitgerekend
Gefeliciteerd :thumbup:
Leuk!!! Lopen we een beetje gelijk, zit 10 dagen na jullie.
Jullie al veel kwaaltjes?
Klopt, wij zijn zelfs allebei tegelijk uitgerekend, zoals het nu staat! :)
Ik heb al best wel kwaaltjes ja, zere borsten, misselijk en erg veel moeite met eten, vooral 's ochtends.. pfff.. maar alles voor het goede doel! :)
Maar waarom kom je niet naar de mei-mama's? Daar zitten allemaal mama's die ik mei uitgerekend zijn, kun je lekker meekletsen! :)
tier lekker he al die kwaaltjes
heb ook elke maand kwaaltjes :wall: :wall:
@sophie wrote:
heb ook elke maand kwaaltjes :wall: :wall:
jij verdient een hele dikke knuff :hug: elke keer als ik iets typ voel ik me best wel schuldig want er zijn gewoon een paar meiden die al zolang bezig zijn maar ik weet vanmzelf dat ik ook wou dat alles door ging en als ik geen behoefte had aan die praatjes dan opende ik het topic niet ik wil er gewoon mee zeggen het is gewoon erg oneerlijk verdeeld de ene is zo zwanger en een ander moet er zolang voor vechten ik heb echt bewondering voor je :-*
nee joh gekkie niet schuldig voelen hihihi
was niet mijn bedoeling
is ook soms zo dat ik topic niet open hoor of alleen lees en niet reageer!!!