@sophie wrote:
nee joh gekkie niet schuldig voelen hihihi
was niet mijn bedoeling
is ook soms zo dat ik topic niet open hoor of alleen lees en niet reageer!!!
weet ik meis je moet doen waar jij je goed bij voelt :hug: ben je al ongi geworden? :roll:
@sophie wrote:
nee joh gekkie niet schuldig voelen hihihi
was niet mijn bedoeling
is ook soms zo dat ik topic niet open hoor of alleen lees en niet reageer!!!
neeee 7 oktober pas en hopelijk eerder hihi
Sophie, van mij krijg je ook een heeeeele dikke :hug: meid!
Ik sluit me helemaal aan bij Roosje en ik hoop dat je vanaf nu alleen nog maar positieve dingen mee hoeft te maken. :-*
En ondertussen proberen wij je op de hoogte te houden van onze zwangerschapsontwikkelingen, zodat jij je daaraan kunt vastklampen en er hoop uit kunt putten dat dat jou ook echt gaat overkomen hoor! Ben er van overtuigd dat het op je pad ligt, echt waar!
hoi meiden!
Weer veel gekletst in een korte tijd…
ik moet echt eventjes iets kwijt… Iets wat ik echt heel erg vind en waar ik me eigenlijk ook een beetje voor schaam…
ik maak me namelijk ineens heel erg zorgen dat ik misschien weer zwanger ben…
Wij zijn namelijk nogal stom geweest en hebben tegen beter weten in de afgelopen weken alweer gevreeen… zonder bescherming :oops: :oops:
Eigenlijk hebben we er allebei in het begin niet zo bij stilgestaan later wel bedacht dat het niet zo handig was aangezien je geen flauw idee hebt wanneer alles weer op gang komt… Dus toen niet meer gedaan…
Afgelopen donderdag dacht ik dat ik ongi werd omdat ik rozig slijmverlies had. Dit werd een heel klein beetje rood maar was eigenlijk vrijdag alweer over. ik vertrouwde het niets en heb zaterdag dus een test gedaan…
in eerste instantie negatief, maar na een tijdje liggen toch een kruisje op de claerblue… ik weet het ik weet het, dan telt ie niet meer… echter heb twee weken geleden ook een test gedaan, en die was hartstikke negatief ook na een paar dagen…
Oh meiden het is zo dubbel… anderhalf jaar bezig voor een kindje zonder resultaat. Uiteindelijk na hormonen zwanger en een prachtige gezonde dochter in mijn armen! Dolgelukkig! Dan geloof je toch niet dat het nu alweer zo zou zijn…
Als ik nu plots weer zwanger zo zijn zou ik dat zo’n grote schok vinden… Een ander gedeelte van mij zegt dat ik dat niet mag voelen, en dat je gezegend moet zijn met wat de natuur je geeft. Zeker gezien het feit dat er hier en in mijn naaste omgeving meerdere meiden zijn die al zo lang bezig zijn voor een kindje… En ik ken de teleurstellingen zelf ook zo goed…
Dit is zo erg dat ik het zeg, ik hoop voor het eest in mijn leven dat ik niet alweer zwanger ben… zou het ook zo oneerlijk vinden voor Puck, zij verdiend al mijn aandacht… Wat zijn wij stom geweest!! War zaten we met ons verstand…
En aan de andere kant is een tweede kindje vreselijk welkom net als puck, alleen zo snel?.. Dat hebben we toch niet echt voor ogen gehad, maar we waren er natuurlijk zelf bij.
We zouden er net zoveel van houden en net zo blij mee zijn, nogmaals het is een wonderlijk geschenk wanneer het ook gebeurt! Als wij gezegend zijn een gezond tweede kindje te krijgen dan is dat het voornaamste…
Oh wat een dubbele gevoelens… ik wil ook niemand kwetsen hiermee, moet het gewoon echt kwijt. Morgenvroeg test ik nog een keertje… ik hou julle op de hoogte…
Ben er helemaal gespannen van
Mijn arme lichaam
x
O Loesje, meisje, voel je niet schuldig! Als je zwanger zou zijn, dan heeft dat zo moeten zijn! En dan is Puck gewoon heel snel gezegend met een broertje of zusje.
Wanneer test je weer?
Het is ook heel dubbel lijkt me ja! Eerst wil het niet lukken en nu misschien weer zwanger! Zie het dan als een heel groot kado en groot wonder.
Loesje, weg met die schuldgevoelens hoor, daar heb je niets aan, schiet je niets mee op en het is ook helemaal niet nodig!
Mocht het zo zijn, dan zal dat best een schok zijn. Maar bedenk je dan ook dat het er niet morgen is he meid, ook dat kindje zal 9 maanden moeten groeien in je buik. En dan ik je kleine Puck al bijna 1 jaar oud.
Voordeel is dan weer dat je in één keer uit de luiers bent, Puck zal nog veel slapen overdag en op de tijden dat ze wel wakker is, ligt nummer twee waarschijnlijk te slapen.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je eerst even wilt wennen aan je nieuwe situatie en eigenlijk nog helemaal niet bezig wilt zijn met een nieuwe zwangerschap, zodat al je aandacht voorlopig naar jullie kleine meid kan gaan. Hopelijk blijkt het vals alarm te zijn joh…
Niet schuldig voelen hoor, heb je alleen jezelf mee en je gezinnetje, want die voelen dat natuurlijk perfect aan. Dikke knuffel!
jee loesje! wat een gevoelens maakt dat dan los he het is niet niks maar meid je moet je niet schuldig voelen voor puck zij zal ook blij zijn met een broertje of zusje en ook nog wel een klein wondertje!
ben benieuwd naar je test morgen :-*
Ik kan me de schrik wel voorstellen, ook al is het gewenst.
Praat jezelf geen schuldgevoelens aan. Alles komt zoals het moet komen. Er is geen “als ik” en “had ik maar”.
En mocht het inderdaad zo zijn dan is dat later wel leuk voor Puck.
Ik ben benieuwd morgen…
Probeer je er nog niet druk over te maken.
Liefs
Lady_K gefeliciteerd!! en welkom bij de meimama’s! :inlove:
loesje, tjee, dat zou ook wat zijn! heb je al getest?
hier gaat alles goed! ben wel vreselijk moe, en mn (.) (.) staan op klappen!
heb gisterochtend bijna huilend van de buikpijn op de wc gezeten, moest er snachts ook al een keer uit. mn darmen doen af en toe goed zeer! gelukkig is het vandaag minder, maar nu ben ik weer een beetje misselijk hhahahahaah! het is ook nooit goed :mrgreen:
gister heb ik heel veel geslapen, dus dat was wel lekker!
donderdag gaan we op vakantie, dus dan kan ik lekker de hele dag slapen op het strand!
oh en eten vind ik helemaal niks meer! heb nergens trek in en krijg bijna niks naar binnen. ook limonade of sap vind ik helemaal niks, thee ook niet echt. drink dus alleen maar gewoon water :mrgreen:
oh loesje wat spannend!!!
enne :naughty: niet schuldig voelen hoor!!! is toch een wonder :mrgreen:
wat zei de test van vanmorgen?
Pff… kan een beetje opgelucht zijn geloof ik… heb getest en is nu praktisch niets op te zien… begin nu te denken dat ik dingen op zo’n test zie die er niet zijn…
Dus dames… Loos alarm!!! :shock:
Toch gek om blij te zijn dat je toch niet zwanger bent… beter zo…
fijn voor jou loesje :-*
maar jullie waren er vast uitgekomen als je wel zwanger was geweest
alles komt wel op z’n plek
maarre durf het eigenlijk niet te vragen maar
heb je niet nog een leuke foto van je puck?
Loesje, wat een opluchting voor je!
En inderdaad, waar blijf je nou met je PuckSpam!!! Wij willen zwijmelen! :mrgreen:
Flup, :hug: Ik kan niets beloven natuurlijk, bij mij is de buikpijn vanaf het begin gebleven tot nu toe, maar meestal nemen de kwaaltjes af na 9 weken meid. Oh ja, behalve dan het plassen, mag er sinds deze week minstens 3x per nacht uit ipv 1x sinds de zwangerschap. Poes gaat altijd mee, op zich wel gezellig :lol: en daarna gauw terug op bed en saampjes nog even knuffelen :mrgreen:. Matthijs slaapt altijd gewoon door, gemeen joh!
Vandaag heeft Matthijs de babykamer afgemaakt met schilderen, het is heel gaaf geworden! Gaat heel mooi staan straks, met de meubeltjes erin. Dan kunnen we ook nog verder met lampjes enzo, dat gaat nu natuurlijk nog niet omdat we nog niet precies weten hoe alles komt te staan - al hebben we wel een idee.
Morgen mogen we weer naar het hartje luisteren, dan hebben we weer een date met de VK. Ga 't maar eens hebben over mn vermoeidheid, harde buiken en pijn in mn buik - al zal ze over het laatste geen tips hebben denk ik.
hihi, zal snel nog even een paar foto zoeken voor de Puck spam
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
zo schattig meissie zeg
helemaal flieft :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
wat een dotje!!! echt een lekker ding! ze kijkt ook al zo wijs!
vandaag gaat de buikpijn alweer iets beter gelukkig! dan voel je je ook een stuk gelukkiger!
gister vond ik mezelf echt even niet zo leuk mn haar is telkens baggervet, ik heb nergens zin in, hang alleen maar passief op de bank en ik ga om half 10 slapen!
dat ben ik helemaal niet van mezelf gewend, dus ik moet echt even omschakelen!
Aaaah, loesje, wat een ontzettend lieve foto’s!! :inlove:
loesje wat een prachtige fotos! dat lachje :inlove:
111: fijn dat jullie al zover zijn met de babykamer :dance: wij gaan deze week het behang bestellen :dance: hoe laat moet je naar de vk vandaag ik moet om 11;45 vind het wel spannend dit is de tweede keer dus hoop dat ze het hartje zo kan horen :inlove:
fluppie: die moedheid word alleen maar erger ik ben erg actief altijd en ging alleen op bed nachts haha maar in de begin van de zwangerschap sliep ik hele dagen en ook echt slapen he niet ff liggen heerlijk vond ik het en je moet er gewoon aan toegeven want rust is het allerbeste voor je kindje! :inlove:
lieve meisjes tot over 2 weken!!!
morgen mag ik nog even naar mijn kleine wondertje kijken :inlove: en daarna gaan we lekker op vakantie!!!