Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

Sproetje, gefeliciteerd!!!

sproetje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :inlove:

helaas…mijn ongi is doorgebroken. grrr…echt balen!

@zeilertje76 wrote:

helaas…mijn ongi is doorgebroken. grrr…echt balen!

:hug: :hug:

Zeilertje, bah… :hug:

:hug:

Hey meiden,

ik heb al heeeeel lang niets meer geschreven hier, SORRY!!! :oops:

In de tussentijd zijn er veel zwangeren en ook baby’s :inlove:

Zelf vond ik het altijd wel gezellie om mee te kletsen, mag ik weer meekletsen in de groep :wink:

@zeilertje… balen zeg Stomme ongi!!! :hug: :hug:

@Debbert… natuurlijk mag je weer meekletsen! gezellig dat je er weer bent. Ik ben er zelf ook wel eens perioden heel veel niet, dus voel je niet bezwaard! :smiley:

Trouwens schiet ook al op bij jouw he!! Verlof komt in zicht!!!

Hier weinig nieuws, vandaag en morgen alleen met mijn meisje… mijn vriend moet werken!!! Ach lekker gezellig keutelen rond om huis!!!

Debbert, nou vooruit dan… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nee hoor, gezellig dat je weer mee doet!

Het schiet inderdaad lekker op voor je.

Loesje, ook wel weer lekker, je meisje helemaal voor jezelf :wink:

hier zijn de :evil: :evil: :evil: ook weer

Schaap… jakkes… :cry: :hug:

Nu dus komende ronde de HSG?

ja ik denk volgende week maandag

Schaap, :hug: :hug:

@verdikkeme schaap… :hug: :hug:

Ik ben net terug van twee heerlijke weken met vakantie in frankrijk. Het ging echt super met Sylvie. Tis echt zo makkelijke baby ze slaapt overal en zolang ze op tijd haar fles krijgt hoor je haar niet.

@Loesje, wat een heerlijke foto’s van Puck :inlove:

@Sproet GEFELICITEERD met jullie Dochter, geniet ervan,

foto;s regje??? :mrgreen:

binnenkort :lol:

Hai dames hoe is het hier??

Ik word echt gek van de pijn aan mijn borsten. Verschrikkelijk. Ze zijn bijna niet aan te raken, de zijkanten doen verschrikkelijk zeer.

Ik heb donderdag mijn verwachte NOD denk ik… Dus het kan een menstruatie voorteken zijn of zwanger? Geloof gewoon niet dat het zou kunnen, daarbij zijn we er totaal niet mee bezig geweest! We zijn weer hele andere plannen aan het maken hahaha, als we nu zwanger zijn moeten we echt weer even omschakelen. Maar wat zou het welkom zijn natuurlijk!

Verder nergens last van, alleen mijn borsten doen zo zeer dat ik slecht slaap, ze zijn super warm en vrij hard.

Nou ja, we wachten maar af he haha.

Haaaai Vlieg!

Jeetje, klinkt goed weer…juist omdat jullie er niet mee bezig zijn geweest zou het heel goed kunnen…Maar ik wil je geen valse hoop geven…

Heb je anders ook zo’n pijn in je boobs?

Ga weer voor je duimen meid…hoop het echt zo voor jullie! :pray: :pray:

Jeetje vlieg, wat spannend… het klinkt goed… ooh, wat zou dat mooi zijn!! :pray: