Ach, 111 toch… gewoon ff een hle dikke :hug: voor jou! Het is allemaal wat he? Maargoed, je weet inderdaad waar je het voor doet… en straks als je je wondertje hebt ben je het allemaal zo vergeten! :-*
Mim, ik hoop dat het nu snel opschiet…
En inderdaad, ik zit ook niet meer met een inwendige echo… ze hebben nu inmiddels al zo vaak zo’n ding d’r in gestopt dat ik er niet warm of koud meer van wordt… dat is daar gewoon heel normaal. Het enige wat ik eventjes gek vond was toen mijn man daar voor de eerste keer bij was… Maargoed, die is ook volwassen genoeg om te bedenken dat dat er gewoon bij hoort…
Hier hebben ze vanochtend de kinderkamer en de kinderwagen en het badje geleverd het hele huis staat bijna vol dus manlief kan gaan sjouwen naar boven. EN de spullen in elkaar gaan zetten.
@vanholland wrote:
Hier hebben ze vanochtend de kinderkamer en de kinderwagen en het badje geleverd het hele huis staat bijna vol dus manlief kan gaan sjouwen naar boven. EN de spullen in elkaar gaan zetten.
leuk leuk leuk!!! foto;s? :mrgreen:
tier hoe is het met je meissie? :-*
Jaaa, vanholland, wat leuk!! Ik ben ook heel benieuwd naar de foto’s!
Hier gaat het wel ok, roosje. Vanochtend op het werk nog ff erg emotioneel, toen een collega vroeg waarom ik een poosje thuis was geweest… maarja, goed, dat zal nog wel ff zo blijven…
Maar verder denk ik dat ik morgen of overmorgen een ei heb… ff afwachten nog, maar dat zou natuurlijk helemaal super zijn… :roll:
Hoe gaat ie nu met jou? Ben je al wat van de schrik bekomen dat je voorlopig niet je eigen werk doet?
spannend meid hoop het voor je en dat het snel weer raak mag zijn denk nog veel aan je die dingen trek je je toch erg aan :hug: voor jou!
met mij gaat het wel goed, ben er wel wat van bekomen en geniet wel van me vrije dagen al zou wat structuur fijn zijn me leidinggevende zal nog contact met me opnemen en dan bepraten we hoe nu verder
ga 2x per week naar fysio en de pijn word neit echt minder helaas verder gaat alles prima!
ik had nu een beetje roze met afvegen en een druppel rozig in mijn onderbroek :shock: , is dat erg i :?
Dat hoeft helemaal niks te betekenen schaap! Maar ik kan me voorstellen dat je er niet blij mee bent… maarja, het enige wat je kan doen is het in de gaten houden… ik voor je… :-*
ik vind het wel eng :?
ik ben wel misselijk, lijkt wel of het steeds erger wordt :sick:
het kan van alles zijn meid snap je onzekerheid erg goed ik heb tot week 17 bloed verloren en stolsels etc hoop voor je dat je dit niet krijgt want het maakt je erg onzeker duim voor je dat het goed is
ik heb dat wel eens gelezen bij andere, maar ik schrok wel.
werd net draaierig en heel misselijk :sick:
ik blijf het liefst maar kwaaltjes voelen, dan voel ik tenminste iets :mrgreen:
schaap, ik heb dat ook gehad.
ik had het bij 3 weken en 4 dagen en later nog eens bij 6 weken ergens een keer. eerste keer wist ik het niet, maar bij 6 weken schrok ik ook even, maar zolang het niet op een menstruatie lijkt hoef je geen zorgen te maken, schijnt vaker voor te komen, gevoelige bmm of innesteling of … kan gewoon van alles zijn wat die bloedingen veroorzaakt.
maar kan me wel voorstellen dat je schrikt :hug: :-*
pff ik was al bang dat ik te snel was met alles regelen, verloskundige en M.v.M
nee hoor meid, daar kun je niet snel genoeg mee beginnen.
ik had ook al VK, kraamzorg en MvM geregeld :lol:
had ook het gevoel dat ik erg snel was, maar werd door een mede-kokker erop gewezen dat bij sommige kraamzorg wachtlijsten waren, dus
:thumbup: dat je daar al mee bezig bent. maar dat is ook leuk he? als je dat ‘eindelijk’ kan/mag doen!! :inlove:
moet kraamzorg ook al, ik weet niet precies hoe dat zit.
heb er wel naar gekeken, maar ik snapte er niet zo veel van :oops:
pff ja vond ook allemaal beetje vroeg om over na te denken.
bij sommige kraamzorg zijn er behoorlijke wachtlijsten en dan kan het zijn dat je ineens een andere moet kiezen.
succes met zoeken! :-*
Schaap, je kan ook aan de verloskundige vragen welke kraambureaus er bij jou in de buurt actief zijn. Vaak werken ze het liefst met een specifiek bureau samen. Daarnaast moet je ook bij je zorgverzekeraar even informeren (kan vaak ook via internet) omdat zij ook bepaalde samenwerkingsverbanden kunnen hebben. Komt goed! :mrgreen:
@Mim74 wrote:
Schaap, je kan ook aan de verloskundige vragen welke kraambureaus er bij jou in de buurt actief zijn. Vaak werken ze het liefst met een specifiek bureau samen. Daarnaast moet je ook bij je zorgverzekeraar even informeren (kan vaak ook via internet) omdat zij ook bepaalde samenwerkingsverbanden kunnen hebben. Komt goed! :mrgreen:
kom beebje :dance: :inlove:
Jaaaahhh, ik hoop het zo! Ben het sinds vandaag officieel zat Heb tot nu toe weinig te klagen gehad maar sinds een paar dagen wil m’n lijf niet meer, kom met moeite de trap op en heb opstartproblemen met lopen. Het eind is gelukkig in zicht maar ik hoop zo dat het zich vandaag of morgen aankondigd!
hoop het ook voor je! ben erg benieuwd naar het ukkie in je buik :inlove: succes met de bevalling alvast en kom je wel melding maken als beeb is geboren?
Tuurlijk kom ik het melden! :mrgreen: