Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

Sterkte!

Ik begin morgen met de duphaston. ovulatietest was eindelijk positief vandaag!!!dag 23 vd cyclus…mocht wel een keertje. Hopelijk kunnen we het rekken.We hebben gisteren geklust, morgenochtend weer, en zondag avond weer…lijkt me toch genoeg.

Maakt het nog uit hoeveel dagen er tussen zitten?

Kan je ook elke dag klussen? Of wordt de kwaliteit dan veel minder?

je kan beter om de dag klussen zaadjes blijven lang genoeg goed en zo bouw je weer wat op enne elke dag houd je op lange termijn niet vol :mrgreen: om de dag is meer dan voldoende :thumbup:

Dank!

Dus als test nu vandaag positief is, dan is ovulatie morgen verwacht ik…morgen klussen is dan toch goed?hebben gisteravond geklust, dus dan zit er een dag tussen…

ja idd en anders kan je voor de zekerheid altijd vandaag doen en dan zondag weer :wink:

wij deden het iedere dag en het resultaat mag er wezen :inlove:

Wij deden het in de vruchtbare periode maar 1 keer en toen was het raak… :wink:

@Mim74 wrote:

Schaap, je kan ook aan de verloskundige vragen welke kraambureaus er bij jou in de buurt actief zijn. Vaak werken ze het liefst met een specifiek bureau samen. Daarnaast moet je ook bij je zorgverzekeraar even informeren (kan vaak ook via internet) omdat zij ook bepaalde samenwerkingsverbanden kunnen hebben. Komt goed! :mrgreen:

op de site van de verloskundige staan er 2, dus daar kan ik eventueel tussen kiezen

hihi er hoeft er ook maar 1tje je ei te bereiken :wink: :lol:

schaap succes met kiezen :mrgreen:

kom op mini-mim eruit eruit eruit!! wij (oh ja natuurlijk jou mama ook) wille je ziiiiiiiiiiiiieeeeen!! :inlove: :inlove: :mrgreen:

lieverd ik duim dat je niet heel veel langer meer hoeft te wachten! :pray: :pray: :-*

ik heb de hele dag al last van `t zuur :x gek word ik er van, niks is lekker :?

hihi zwanger schaap? :mrgreen:

dringt het al een beetje tot je door? :inlove:

nog last gehad van bloed/roze verlies ofzo?

@Jane_S wrote:

hihi zwanger schaap? :mrgreen:

dringt het al een beetje tot je door? :inlove:

nog last gehad van bloed/roze verlies ofzo?

haha ik moet me bdwingen om het niet iedereen te vertellen :silenced:

de ouders hebben we het wel verteld, die wisten dat het al heel lang duurde, dus het was behoorlijk emotioneel :slight_smile:

ik zit elke keer m`n papiertje te controleren als ik naar de wc geweest ben, maar ik heb gelukkig niets meer gezien :smiley:

ik blijf het nog wel spannend vinden hoor

hoe gaat ie met jou?

oh wat leuk dat je het je ouders al verteld hebt! :inlove:

ja dat papiertje controleren zul je nog wel effe hebben hoor, op een begeven moment begint het wel door te dringen en plas je zonder te controleren :inlove:

hier gaat het goed, leef nog heerlijk op mijn roze wolk en tel de daagjes graag af tot 10 dec! :inlove:

dus ik ben niet de enige die dat doet :mrgreen:

ja voor jou schiet het op, dan heb je je eerste mijlpaal :inlove:

hihi nee als je al langer wacht dan ben je in het begin vrij onzeker!

maar voelt wel stom als je dat telkens controleert, tenminste dat vond ik van mezelf iedere keer :lol:

jaaaa gaat hard zeg :shock:

nog 2 weken zit het eerste trimester er alweer op :shock: wooooooow :inlove:

ik kan niet wachten tot ik zo ver ben :inlove:

maandag komt m.v.m. , dat vind ik ook al spannend :mrgreen:

geniet maar lekker ervan, gaat echt sneller dan je denkt! :inlove:

oh leuk! nouja, ja this leuk je kan je eindelijk ervoor aanmelden! :mrgreen: het verzamelen wat minder maar we weten waar we het voor doen! :inlove:

nou ik heb dan geen hormonen nodig gehad, maar voor hetzelfde geld had ik het wel nodig gehad .

En ik heb altijd gezegt dat ik daar aan mee zou doen en nu helemaal :inlove:

en dat inzamelen komen we ook wel weer overheen :mrgreen:

@schaap, hmm wel schrikken dat rozeverlies, maar hoeft idd niets te betekenen!!

Ik liep wle 10 keer per dag naar het toilet, alleen al om te controleren dat het nog goed was :oops: En wel tien afvegen om te checken, hihi! Hoort er allemaal bij!

@Jane_s… Jeetje gaat hard meid!!! Voor je het weet ben je bevallen :mrgreen:

@mim-beebie!! Wanneer kom je nou???

@babyenschede, vandaag positieve ovulatietest, dan heb je morgen je ei! Op dag van eisprong en dag erna ben je het meeste vruchtbaar!! Dus aan het werk dames!!! :wink: :mrgreen:

Mij is altijd gezegd, je kunt niet teveel klussen. Sterker nog hoe meer je klust hoe beter de zaadkwaliteit wordt!!! Mijn gyn zei, echt beter een keertje teveel dan te weinig!!! Maar ja je leest zoveel verschillende berichten!

@111… als ik je zo hoor, ben je er idd klaar mee!! Hopen dat er iets te regelen is, als je zo uitgeput aan een bevalling begint, zijn ze over het algemeen ook niet blij mee. Misschien willen ze je wel eerder inleiden??? Nog heel eventjes volhouden meid, ze zullen jou in jouw situatie vast geen twee weken over tijd laten lopen!! :hug:

111 dikke knuffel hopelijk komen jullie tot een oplossing

mim-beebje kom maar in de grote mensen wereld wij zijn allemaal erg benieuwd naar je :inlove:

schapie goed teken hoor al die symptomen

babyenschede veel plezier met klussen hihi

loesje hoe is het met puck?? is ze al gewend aan het fruithapje??

ik heb vandaag mijn ei :? :? en ik kan er niks mee pfff het blijft frustrerend :wall:

voordeel is weer over 2 weken weer ongi en daarna nog maar 2 keer mijn ei en dan mogen we beginnen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

l