Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

Geef het twee dagen, je zult zien dat je je daarna heel anders voelt! Echt waar! Je zult blij zijn dat de beslissing voor je is genomen! Ook al doen ze er op je werk niet moeilijk over, het is toch een hele stap om zelf aan te geven dat het niet meer gaat. En dan is het makkelijk als die keuze voor je wordt gemaakt. Same here, ik kon het ook niet, maar nu is het wel heeeeel lekker!

ik moet het idd even de tijd geven en afwachten wat voor werk ik dan moet doen maar goed dat is nog even afwachten

straks mag ik naar de vk das wel weer leuk :inlove:

roosje neem je tijd meis

en fijn dat je leiddinggevende met je mee dacht…

veel plezier bij de vk…ga je het hartje horen??

111 hihihi ja binnen 7 weken ben je bevallen, beetje eng idee of niet

loesje heb je goed geslapen na die vervelende dag gisteren??

tierr hoe is het nu met jullie?? :-*

dank je wel voor jullie reacties :-*

alles was goed met ukkie :inlove: hartje idd weer gehoord prachtig het ligt nog steeds in een stuit (eigenwijs ding :mrgreen: )

controle;s waren allemaal goed

Sophie, heel gek idee! En dubbel ook…aan de ene kant ben ik de zwangerschap echt zat en zit ik er echt doorheen, wil ik mn kindje nu wel eens ontmoeten en aan de andere kant lijkt het allemaal nog zo ver weg alsof het pas in 2020 gaat gebeuren… Merk wel dat ik er erg klaar voor ben, ben vannacht ook tegen het bedje in het kamertje gaan zitten toen ik niet meer kon slapen van de krampen en gaan bedenken hoe het is straks, als het bedje gevuld is. Hoe het kindje eruit ziet enzo, kleur haar, ogen, lijkt het op Matthijs of op mij en hoe zal het aanvoelen, zo klein, kleine knuistjes en natuurlijk of het een jongetje of meisje zal zijn…

…Zucht :inlove:… Van mij mag het komen hoor, ben nog nooit zo ongeduldig geweest! :mrgreen:

Roos, toppie dat alles goed was! Beeb heeft nog alle tijd om te draaien hoor, komt vast goed. Volgens mij moeten ze pas rond 32 weken met 't koppie naar beneden gaan liggen dacht ik, dus het kan nog. Hoe is het met je buik? Al flink gegroeid?

me buik is zeker goed gegroeid! baby heeft idd alle kans nog om te draaien maak ik me geen zorgen over

ik voel steeds meer plopjes :inlove: me placenta ligt ervoor dus voel nog niet alles maar het komt goed!

het kamertje is bijna klaar moeten nog gordijnen en hemeltje komen en wat aankleden dan is het klaar dan kom ik zeker foto spammen :mrgreen:

Net buikje Roos, voor 22 weken!

Ben benieuwd naar jouw babykamertje. Leuk om er mee bezig te zijn he? Heb je in ieder geval iets leuks om te doen nu je thuis bent.

roosje :inlove: :inlove:

ben ook benieuwd naar je kamertje :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

mn vinger is eindelijk dicht :thumbup: :dance:<br /> <br /> en ik ben snot verkouden, heel irri zn verstopte neus :wall:

het lijkt net of ik aan de borrel gezeten heb :eh: heel rood neusje :lol:

Jeetje Schaap, heeft toch nog lang geduurd of niet?

Mooi dat het nu dicht is. Hou je er een litteken aan over of is het mooi genezen?

Kijk maar uit, de griep (de gewone huis-tuin en keukengriep) gaat rond hoorde ik. Hoop dat het snel over is voor je, ik krijg het er altijd zo benauwd van omdat alles potdicht zit dan.

@schaap wrote:

mn vinger is eindelijk dicht :thumbup: :dance:<br /> <br /> en ik ben snot verkouden, heel irri zn verstopte neus :wall:

het lijkt net of ik aan de borrel gezeten heb :eh: heel rood neusje :lol:

:dance: eindelijk

maar goed uitzieken dan :hug:

@schaap… zo zeg, dat heeft wel eventjes geduurd!!! Nou gelukkig maar! Nu niet ziek worden van de griep he!!! :wink:

@roosje… tuurlijk, het heeft nog alle tijd… Bij mij lag het dan weer i stuit dan weer met hoofd naar beneden dan weer met hoofd opzij… vanaf 30 weken bleef ze met hoofdje naar beneden liggen en begon ze al een beetje in te dalen. Ben benieuwd naar de kamertje!!!

@111… kon me een dag voor haar geboorte nog steeds niet voorstellen hoe het zo zijn om eindelijk alle spulletjes op haar kamertje te gaan gebruiken. Hoe het was om haar alle kleertjes aan te trekken enz… Liep wel heel vaak het kamertje op gewoon om even te kijken. Ik herken je verhaal dan ook heel goed! Hoe zou het eruit zien en hoe zou het zijn met beebie!! Zoveel vragen… De antwoorden komen snel!!!

Hier verder alles goed… het voorval met het overleden baby’tje is nog uitgebreid in het nieuws geweest, misschien heeft iemand het wel gehoord of gelezen…

Herb gelukkig wel weer goed geslapen, als het het maar even vna me af kan praten, dan is het vaak daarna weer goed…

@Sophie… je komt steeds dichterbij meid!!! We tellen hier samen met je af hoor naar maart 2010!!!

Hier verder een beetje een rare cyclus na de bevalling… laatste cyclus van ineens drie weken. Nou had ik altijd een korte cyclus maar wel regelmatig, altijd 25, of 26 dagen. Heb gisteren mijn eisprong weer duidelijk gevoeld, nu maar kijken hoe ie deze maand is…Op zich is het allemaal nu niet zo erg, maar zo het toch wel prettig vinden als ik dat gewoon weer terug krijg…

Puck gisteren haar eerste fruithapje geprobeerd (beetje vroeg maar dacht kijk gewoon…) Hilarisch, dat gezicht! Ze rilde er gewoon van zo smerig!! Vond mezelf bijna barbaars dat ik het haar aandeed, zo zielig kijkt ze erbij!! Heb nog wel een leuke foto ervan!!! Komt ie

Verder had ze dit weekend haar eerste sinterklaas (niet dat ze er iets van meekrijgt, maar ok, hihi!) en haar eerste pakje in de schoen (zo schattig, ze is natuurlijk nog veeeel te klein hiervoor, maar ging om het idee natuurlijk!!)

Hihihi Loesje, groot succes dat fruithapje, whahahaha :thumbdown:

Maar wel weer leuk voor de foto’s. En het blijft een lekker vrouwtje, dat meisje van jou!

Hmm…dat overleden babietje heb ik helemaal gemist geloof ik… :oops:

Vertel eens? Of grijpt dat je aan? Kreeg een beetje dat gevoel bij je post…

@111 wrote:

Jeetje Schaap, heeft toch nog lang geduurd of niet?

Mooi dat het nu dicht is. Hou je er een litteken aan over of is het mooi genezen?

Kijk maar uit, de griep (de gewone huis-tuin en keukengriep) gaat rond hoorde ik. Hoop dat het snel over is voor je, ik krijg het er altijd zo benauwd van omdat alles potdicht zit dan.

Nee het is een behoorlijk litteken geworden :? ruim 3weken heeft het geduurt

Ik hoop niet dat ik de griep krijg, maar het kan zo maar.

er zijn er al verschillende in de familie en op het werk ziek geweest.

begin er nu ook een beetje keelpijn bij te krijgen :?

En met een verstopte neus kan ik ook niet slapen

loesje :lol: wat heb je die kleine meid toch aangedaan haha geweldige foto

ben net goed geslaagd voor kleding voor de feestdagen en feestjes hebben we binnenkort een zwarte rok met zijde en paarse bloemen met een leuk paars shirtje :dance: erg leuk van mamalicious vind het best moeilijk om leuke kleding te vinden in positie veel is erg duur en dat vind ik wel zonde

Roos, 't is ook moeilijk hoor! Ik heb wel veel basisdingen kunnen halen bij Miss Etam. Gewoon even slim inkopen doen, dan kun je alle kanten op en combi’s maken. Maar ik had geluk dat ik inderdaad niets voor Kerst hoef te hebben enzo. Maakt het toch weer anders.

En nu ik thuis ben en verlof heb, ben ik er helemaal makkelijk in, dan hoeft het allemaal niet zo netjes te zijn en bij elkaar te passen. Als iemand zich eraan stoort, jammer dan, 't gaat mij nu vooral om het makkelijk dragen en lekker zitten :mrgreen:

Jane, hoe was de echo? Die had je vandaag, toch?

Ik hoop dat alles goed is! :pray:

@111 wrote:

Roos, 't is ook moeilijk hoor! Ik heb wel veel basisdingen kunnen halen bij Miss Etam. Gewoon even slim inkopen doen, dan kun je alle kanten op en combi’s maken. Maar ik had geluk dat ik inderdaad niets voor Kerst hoef te hebben enzo. Maakt het toch weer anders.

En nu ik thuis ben en verlof heb, ben ik er helemaal makkelijk in, dan hoeft het allemaal niet zo netjes te zijn en bij elkaar te passen. Als iemand zich eraan stoort, jammer dan, 't gaat mij nu vooral om het makkelijk dragen en lekker zitten :mrgreen:

Jane, hoe was de echo? Die had je vandaag, toch?

Ik hoop dat alles goed is! :pray:

wij hebben idd kerst schoonouders geven feest worden allebeide 50 en we gaan geregistreerd partnerschap doen dus dan wil je wel wat leuks aan hebben :mrgreen:

jane vertel hoe was je echo

loesje wat een mooie sprekende foto van jullie meisje!!

helemaal schattig :inlove: :inlove: :inlove:

en lief dat jullie zo mee aftellen jullie zijn kanjermeiden :-* :-*

sophie jij bent een kanjer! :-*