ik heb m`n weekje wel zeg :wall:
eerst snot verkouden en nu volop kiespijn :x au
ik kan nu nergens meer terecht :wall:
@schaap wrote:
ik heb m`n weekje wel zeg :wall:
eerst snot verkouden en nu volop kiespijn :x au
ik kan nu nergens meer terecht :wall:
er is vast wel een dienstvervangende tandarts hoor! en anders huisartsenpost? zit je niet mee zeg :hug:
hihi sorry meiden, net pas de mogelijkheid om te regeageren, even gekopieerd, ben echt kapot!! :lol:
Hierbij de update: :inlove: :dance:
we moesten er erg vroeg zijn, 9.00 uur.
en er was gezegd uur van te voren 2 glazen water te drinken, zou beter uitkomen voor de echo. Alleen is mijn blaas nogal snel vol en moest ik dus behoorlijk plassen toen we aankwamen :lol:
Het ging goed met beebje :inlove: en hebben zelfs het hartje gehoord en gezien. :inlove:
Beebje kwam maar 1 keer echt goed in beeld, niet helemaal maar het rompje en hoofdje waren duidelijk te zien, daarna drukte de blaas beebje steeds verder weg en werd het steeds lastiger (ook voor mij die steeds nodiger moest plassen :lol: ) . Je kon duidelijk zien dat die blaas groter en groter werd :shock:
Maar beebje gezien :inlove: , doet het goed :inlove: en mevrouw kon aan de verhoudingen zien dat het wel 9 weken was :inlove: , helaas was opmeten haast onmogelijk geworden.
heb in SF even een plaatje van hoofdje+rompje foto geplaatst :inlove:
(ons SF: http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4124399#4124399 )
de ouders hebben we het ook maar meteen verteld en die vonden het uiteraard onwijs leuk :inlove:
Maar deze mama is erg moe, was een lange dag, maar heb onwijs genoten :inlove: Kijk nu al uit naar 10 december!! :inlove:
meisjes dikke :-*
roosje :oops: :-
jane gefeliciteerd met je mooie echo meis
lekker genieten :-
schapie wat balen zeg nu weer kiespijn…zit je niet mee :hug:
maarre hoe zit het met je testen wanneer ga je testen???
heb je last van kwaaltjes??
thnx sophie.
zeker weten! Kan echt al uitkijken naar de volgende echo dat het al groter is en we het beter kunnen zien :inlove:
hoe is het met jou? :-*
het komt steeds dichterbij! :inlove:
ben bij de tandarts geweest, foto maken natuurlijk
Zit er no een stukje veil in m`n kies van de wortelkanaal behandeling.
:wall:
dat is gaan ontsteken, hij kon niks doen, want hij zit net in een bocht :eh:
dus nu anti biotica en dan een keer bij de kaakchirurg laten verwijderen.
Ik kan nu niet slapen van de pijn en dan morgen weer fris op je werk zijn :think:
schapie wat balen zeg nu weer kiespijn...zit je niet mee
maarre hoe zit het met je testen wanneer ga je testen???
heb je last van kwaaltjes??
ik voel niks anders dan anders :think:
maar omdat ik de 8ste ben geweest voor IUI, houd ik zondag mijn nod aan, dan zit 14 dagen na zeg maar :pray: (durf ook niet echt)
maar volgens mijn cyclus klopt daar geen hout van, zoals je op mijn banner ziet
Goh Schaap, wat vervelend joh. Ik heb gelukkig nooit last van kiespijn (gehad, even afkloppen), dus ik kan me er geen voorstelling van maken maar hoor wel van anderen dat het zo’n pijn geeft ook in je hoofd.
Laat er maar snel iets aan doen hoor, zo’n ontsteking klinkt niet fijn en als het er toch uit moet, dan maar snel, toch?
Maar je maakt het wel spannend joh met je test. Ga je zondag ook testen of wacht je zondag nog af?
@roosje83 wrote:
loesje :lol: wat heb je die kleine meid toch aangedaan haha geweldige foto
ben net goed geslaagd voor kleding voor de feestdagen en feestjes hebben we binnenkort een zwarte rok met zijde en paarse bloemen met een leuk paars shirtje :dance: erg leuk van mamalicious vind het best moeilijk om leuke kleding te vinden in positie veel is erg duur en dat vind ik wel zonde
Leuke foto’s Loesje :thumbup: :mrgreen:
Ik kon ook wel goed slagen bij H&M en zeker niet duur en de shirts vallen erg lang (ook de mouwen!). De shirtjes van Etam vallen voor mij veel te kort. Maar nog hooguit een paar weken en dan kan ik hopelijk m’n eigen kleren weer aan
Jane, goede echo :thumbup: Bijzonder hè!!
als ik mezelf kan bedwingen wacht ik zondag af
@111 wrote:
Goh Schaap, wat vervelend joh. Ik heb gelukkig nooit last van kiespijn (gehad, even afkloppen), dus ik kan me er geen voorstelling van maken maar hoor wel van anderen dat het zo’n pijn geeft ook in je hoofd.
Laat er maar snel iets aan doen hoor, zo’n ontsteking klinkt niet fijn en als het er toch uit moet, dan maar snel, toch??
Ik heb de halve nacht op gelopen van de pijn
die ant biotica kuur duurt even voordat ie werkt.
maar de kies moet er niet helemaal uit hoor :shock
ik ga nu ff liggen de schade van vannacht inhalen 8)
schaap :hug: zeg en spannend zeg ik duim voor je meid op een positieve test heb je nog geen kwaaltjes?
ik ben net met me mams te winkelen geweest om stof voor de babykamer ze gaat een hemeltje maken voor boven het bedje en wat lakentjes enzo kamertje krijgt steeds meer vorm kan niet wachten tot het af is :dance:
Schaap, nee, dat snapte ik ook wel, ik bedoelde dat vuil dat voor de ontsteking heeft gezorgd…
Mim, dat is waar van de shirts van H&M. Voordat ik op vakantie ging in maart heb ik daar wat shirts gekocht en toen ik bij terugkomst zwanger bleek te zijn, ben ik ze gewoon blijven dragen. Zelfs nu met een dikke buik kan ik ze nog makkelijk aan en zijn ze nog lang! Dat is met de zwschapsshirt van Miss Etam inderdaad anders. Vallen ook nog over mn buik, maar net niet meer over de elastische banden van mn broeken en dus moet daar wel altijd een buikband overheen.
Roosje, foto’s als het af is hoor! Je maakt me heeeeeel erg nieuwsgierig!
111, en dan hebben ze ook nog positiekleding van H&M en die vallen dus ook zo lang (en die bedoelde ik dus ook :mrgreen: )
mim vandaag is de grote dag! :inlove: hoe voel je je?
schaap heb je ook getest?
ooooh mim spannend vandaag is je dag!!! hopelijk wacht beebje niet al te lang meer op de komst in de grote wereld :inlove: :inlove:
roosje nog 17 weken en 4 dagen :inlove: :dance: :mrgreen:
nee, durf niet :oops:
ik denk dat ik vandaag ff afwacht en als er morgen niks is ga testen :think:
haha gekke meid!!!
snap je gevoel hoor :-*
ik heb vaak getest op m`n nod en dan was ie negatief en werd ik een paar uur later ongi :?
Het is een beetje dubbel, omdat ik normaal netjes op 28 dagen zit :eh:
wij zijn ook helemaal niet nieuwsgierig hoor schapie :mrgreen:
hoop het zo voor je dat het nu eindelijk raak is
Hi!
Ivm privacy redenen ben ik van z…76 overgegaan op deze naam. Ik ben dus nog wel dezelfde persoon…Morgenochtend om 8.30uur nd ferti-arts. Spannend!!