mooi!! :inlove:
Mooi buikje hè! Het is in ieder geval nog prima te doen en ik voel me nog goed. Hoe gaat-ie met jouw Roosje? 20-weken echo ondertussen natuurlijk gehad :inlove:
@Mim74 wrote:
Mooi buikje hè! Het is in ieder geval nog prima te doen en ik voel me nog goed. Hoe gaat-ie met jouw Roosje? 20-weken echo ondertussen natuurlijk gehad :inlove:
prachtige buik! die van mij groeit ook wel lekker door zal het weekend weer eens een foto maken
vergeet het nog wel eens met mij gaat alles wel goed heb alleen snel last van me bekken maar daar heb ik fysio voor verder mag ik echt neit klagen
jij nog 2 weken :o gaat snel zeg
Yep, officieel op 22 november uitgerekend dus da’s nog 10 dagen :shock: Ik verwacht het zelf niet eerder eerlijk gezegd… Maar in ieder geval zal het er over ruim 3 weken zo ongeveer wel moeten zijn en dat klinkt errug snel!! Maar ik ben echt reuze nieuwsgierig :mrgreen:
je weet ook niet wat het word?
Nee, hoewel het kamertje anders doet vermoeden… Maar dat heb ik nog geen twee jaar geleden geschilderd en ik vind het gewoon een hele mooie kleur (lavendelblauw).
@Mim74 wrote:
Nee, hoewel het kamertje anders doet vermoeden… Maar dat heb ik nog geen twee jaar geleden geschilderd en ik vind het gewoon een hele mooie kleur (lavendelblauw).
kan ook voor beide toch? ik ben benieuwd kom je wel fotos spammen als het geboren is?
mim mooi zeg :inlove: :inlove:
mooi buikje en jee zeg 38 weken al
roosje ikke tel met je mee af :mrgreen:
ben weer ongi geworden :dance: :dance: :dance:
nog maar 3 keer ongesteld worden en de vierde ongi gaan we beginnen :mrgreen:
sophie :dance: zeg! spannend ook hoe is het nu met je mannetje?
goed hoor hij heeft het op zijn werk aan al zijn collega’s verteld en gaf wel iets rust…en blijken er veel meer in de molen gezeten te hebben…
we zijn alleen maar meer naar elkaar toe gegroeid laatste maanden heb ik het idee!! dus dat is alleen maar positief :thumbup:
Sophie, wat goed zeg!! :thumbup: Ik hoop zo dat het voor jullie volgend jaar raak is!!
En Roosje, tuurlijk kom ik hier foto’s showen!! :inlove:
@sophie wrote:
goed hoor hij heeft het op zijn werk aan al zijn collega’s verteld en gaf wel iets rust…en blijken er veel meer in de molen gezeten te hebben…
we zijn alleen maar meer naar elkaar toe gegroeid laatste maanden heb ik het idee!! dus dat is alleen maar positief :thumbup:
heel herkenbaar! eerst zeiden wij niks tegen anders over de mm later wel en hoevaak we dan niet hoorden goh jullie ook? wel fijn om soms die erkenning te krijgen en erover te kunnen praten
wij zijn ook erg naar elkaar toe gegroeid goed blijven praten!
ik zal nu naar me werk zo geen zin :silenced:
ja ik heb geleerd dat ik hub moet laten praten wanneer ie zin heeft, hij wou eerst nooit zo gaf ook veel frustraties…maar later dan vroeg ie de schattigste dingen en het gaat ook steeds beter
dat is toch wel erg fijn!!!
en onze kracht is om veel leuke dingen samen te doen, vaak weekendjes weg, lekker op vakantie echt quality time met elkaar nemen
werkze roosje
ik mag over paar uur alweer naar huis :mrgreen:
Mim, wat een prachtig kamertje en mooie buik zeg!! Jeetje, het is al bijna zo ver voor jou… onvoorstelbaar! Ik weet nog heel goed dat je net positief getest had!! :shock:
Sophie, wat fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben enzo!
Ik merk nu ook dat mijn mannetje en ik steeds meer naar elkaar toegroeien door alles… fijn!
Mim, mooi kamertje joh! En ik vind de kleuren ook voor een jongetje en meisje kunnen hoor, makkelijk!
Sophie, wat fijn dat jullie band sterker is geworden. Heel belangrijk! En inderdaad komt 2010 voor jullie ook heel snel dichterbij. Dat wordt vast jullie jaar!
Roos, wat ga je toch hard meid…ruim 22 weken alweer!
Ben even niet online geweest…was opgenomen in het ziekenhuis met weeën. Gelukkig zette het niet door en mocht ik gisteren naar huis, maar er zaten nog wel eiwitten in mn urine. Gisterochten opnieuw plasje in moeten leveren voordat ik weg mocht, de uitslag krijg ik vandaag telefonisch te horen. Hopen maar dat het beter is, anders moet ik misschien weer terug…
he bah 111 wat naar zeg…
hopelijk hoef je niet terug, beebje moet nog even lekker blijven zitten
111 dat is zeker even schrikken :shock: hoop dat het nu goed is en dat je voorlopig nog niet terug hoeft baby moet nog maar even geduld hebben hoor
sterkte met je laatste loodjes! :-*
111 jee wat een schrik! Heb je al uitslagen?!
Je hebt net verlof of nog niet?? Dan zit je nog niet te wachten op een bevalling he! Nog even wachten hoor babytje!
Hier een fotootje van mij en mijn nieuwe liefdes
Wat een mooie foto!
Hoe voel je je?
Prima Ben alleen nog erg druk met de laatste opdrachten dit jaar.
Volgend jaar minder fotograferen, studeren voor de zaak en mijn leven eens wat anders indelen
En hoe gaat het met jou?