Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

@111 wrote:

Spannend Roos! Ben het even vergeten: jullie willen ook niet weten of het een jongetje of meisje wordt toch? Spannend hoor, hopelijk is je beeb nu niet meer cameraschuw en laat uk zich van zn beste kanten zien!

Je gaat toch wel die echo’s hier laten zien he???

ik hoop dat ik weer foto;s mee krijg :inlove: dan show ik ze zeker wel even we willen het idd niet weten verrassing :inlove:

roosje en hoe was de echo :inlove:

echo was helemaal goed :inlove: ukkie was druk aan het zwaaien en trappelen je kon het ook duidelijk tegen me placenta aan zien liggen waardoor ik een stuk minder voel

baby doet het super!

heb wel fotols meegekregen maar zijn niet erg helder jammer

Jammer, maar je hebt je beebje weer even kunnen zien! Blijft mooi he?! :inlove:

@111 wrote:

Jammer, maar je hebt je beebje weer even kunnen zien! Blijft mooi he?! :inlove:

tis prachtig! :inlove: wat een skeet :wink: :inlove: kunnen we weer iets van het lijstje strepen van de mijlpalen gaat nu est wel snel hoor

Ja joh, vanaf de 20 weken gaat het super hard! Je bent al over de helft hoor, dus je kunt nu gaan aftellen! :mrgreen:

Krijg je nog meer echo’s, of moet je het hiermee doen?

@111 wrote:

Ja joh, vanaf de 20 weken gaat het super hard! Je bent al over de helft hoor, dus je kunt nu gaan aftellen! :mrgreen:

Krijg je nog meer echo’s, of moet je het hiermee doen?

ik zou meer echos krijgen vanwege me gewicht groeiecho;s geloof ik maar daar zouden we het nog over hebben moet volgende week naar de vk dus zal ik denk ik wel meer horen over hoe en wat moet ook nog voor een suikertest

@roosje83 wrote:

echo was helemaal goed :inlove: ukkie was druk aan het zwaaien en trappelen je kon het ook duidelijk tegen me placenta aan zien liggen waardoor ik een stuk minder voel

baby doet het super!

wijs man :inlove:

Roos, die groei-echo’s zijn geloof ik rond de 28 a 30 weken, dus dat is alweer bijna!

@111 wrote:

Roos, die groei-echo’s zijn geloof ik rond de 28 a 30 weken, dus dat is alweer bijna!

ja klopt! haha zo tellen we langzaam af naar de 40 :wink:

Tierrr, ook van mij nog even een dikke knuffel :hug: Las net je verhaal van 7 november. Heftig hoor!

111, leuk kamertje! Wil vandaag of morgen ook het kamertje op de foto zetten. Ik vind je buik trouwens ook wel meevallen maar de foto is een beetje schuin van voren genomen, toch? Ik krijg juist helemaal geen opmerkingen als ik de straat opga, ik heb een redelijk bescheiden buikje dat wegvalt in dat grote lichaam van me :mrgreen: Volgens de verloskundige heb ik ook vrij veel vruchtwater terwijl ik toch wel echt dacht dat m’n buik vooral met baby gevuld zou zijn :think:

tierr hoe is het met jou en je mannetje? :-*

Roos, wat fijn dat de echo weer goed was! :inlove:

ondanks dat ze niet helemaal helder zijn wil ik ze wel zien hoor!! :inlove:

111 wat een leuk kamertje! :inlove:

mim, leuk, kan niet wachten kamertje van jullie beebje te zien :inlove:

hier gaat het goed.

gisteren behoorlijk pijnlijke steken gehad, en schrok er wel weer van, geen krampen dus dat valt wel mee, maar was aardig pijnlijk en was blij toen we weer thuis waren…

Vandaag bij de VK geweest, voor intake dus stelt niet zoveel voor.

over 4 weken de 12 weken echo. wat duurt dat nog lang zeg!! :shock: maarja… 10 december mogen we dan bij de VK voor een echo.

maar zolang konden we natuurlijk niet wachten dus gaan volgende week al voor een echo, hopelijk is er al veel te zien, en het liefst een kloppend hartje!! :shock: :pray: en een goedgroeiend beebje :pray:

pff duurt zo’n week dan weer lang he :stuck_out_tongue:

spannend he meid als je de eerste echo hebt gehad gaat de tijd wel sneller hoor :wink:

Jane, dus idd geen hartje geluisterd bij de vk? Jammer, maar wel logisch… maar gelukkig volgende week een echo! Had het al wel heel knap gevonden als je zo ontzettend lang had kunnen wachten.

Een weekje is nog te overzien! Duurt ook heel lang als je er nu over nadenkt, maar gaat vanzelf om! Ik hoop dat je een prachtige echo krijgt meid! :slight_smile:

Hier gaat het wel… mijn mannetje is weer aan het werk en ik zit nog thuis. Lichamelijk gaat het steeds wat beter; iets minder pijn en iets mindder duizelig… maar nog geen 100%… nog ff kijken of ik vrijdag aan het werk ga… En verder mis ik mijn kindjes gewoon heel erg, het is zo’n raar idee dat ik anders over een half jaartje 2 dezelfde frummeltjes had… ik wou zo graag dat ze nog leefden… :frowning:

tier :hug: voor jou! :-*

lieve Tierr… ik voel je verdriet tussen je woorden…

Ik weet zo goed hoe je je voelt… de leegte is echt even allesoverheersend… :hug: :hug:

Van me af praten hielp mij toen heel erg… En daar zijn wij dan ook weer voor!!!

x loesje101

Tierr praat maar van je af hoor, als je dat wil :hug: :-*

Jullie zijn lief!! :-*

Had gelukkig vandaag een lieve vriendin op bezoek waarbij ik over onze kindjes kon praten… wel heel fijn! En ik heb een mooi doosje gemaakt met allemaal dingetjes van de kindjes… :slight_smile:

wat fijn tierr , mooie herrinneringen aan je kindjes

hoe is het nu met je?

Tierrr, als ik het zo lees heb je veel steun en ben je goed bezig om het een plekje te geven :thumbup:

Toch even wat foto’s spammen van het kamertje en van mijn 38 weken buik…