Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

Tier, heel veel sterkte meisje! Ik kan me herinneren, toen ik uit de narcose kwam voor mijn LEO behandeling, ik het ook super koud had en ineens moest huilen. Alle spanning en emoties denk ik.

Sterkte hoor!

Sophie, jee wat eng… :frowning: Ik zou er ook niet gerust op zijn, en dan ook nog eens de spanning van het zoeken naar de zaadjes. Hoop voor jullie dat het voorspoedig gaat lopen!

ach zal wel meevallen anders had de arts wel gezegd dat het meteen onderzocht moest worden

toch??

:roll:

nou ja moet positief blijven denken he…

we gaan in maart gewoon starten

@loesje van hub zijn zaad ballen hebben ze een echo gemaakt, om te kijken of er een reden was van zijn slechte kwaliteit zaad…ze hadden eerder al spataderen geconstateerd, maar nu zag dr meiss.ner ook een plekje wat er niet hoort te zitten

Sophie als het te verontrustend zou zijn, zouden ze wel gelijk ingrijpen… toch :think:

vanmorgen poging 4 gehad :pray: , de hele ochtend in Utrecht geweest, wachten duurt lang zeg 9.15 moest hub er zijn en de inseminatie was pas om 11.30 uur :shock: en dan naar huis ook nog eens file :wall:

hub had wel de beste kwaliteit tot nu toe :dance: , ik hoop dat dat ook invloed heeft :pray:

@sophie wrote:

ach zal wel meevallen anders had de arts wel gezegd dat het meteen onderzocht moest worden

toch??

Dat denk ik ook hoor!! :-

Schaap, balen dat het allemaal zo lang duurde, maar op zich wel positief nieuws dus!! :dance: Ik :pray: voor je… :-

Tierr, veel sterkte met de verwerking. Hopelijk zijn jullie snel zover dat je verder kunt, maar doe niets overhaast of tegen je gevoel in meid! ´t Is niet niks!

Mocht je straks zover zijn om het opnieuw te proberen, kan ik je nog een tip geven die ik ook heb gekregen toen…: zorg dat je eerst een negatieve zwschapstest hebt, zodat je zeker weet dat als je op een later tijdstip weer gaat testen en deze is positief, je echt weer zwanger bent! Mijn negatieve test kwam overigens al na 5 dagen na de curettage, dus vrij snel en mn eerste ongi na 28 dagen, een behoorlijk normale cyclus en zeker voor mijn doen.

Overigens ben ik na de curettage maar 2x ongi geweest (en nog regelmatig ook, 2x met 28 dagen!) en daarna bleek ik alweer zwanger. Schijnt dat je extra vruchtbaar bent als je van binnen schoon gemaakt bent en er toch nog wat hormonen zitten van een vorige zwangerschap.

Sophie, jeetje joh…da’s ook schrikken! Ik denk ook dat als het heel erg mis zou zijn, ze wel sneller zouden acteren hoor. Bah, wat een naar nieuws toch. Hopelijk valt het allemaal erg mee.

Schaap, klinkt goed allemaal hoor! Nog twee weekjes wachten… :pray: :pray:

Voor de liefhebbers foto’s van het kamertje:

Tierr dank je :-* , ik hoop dat het voor jou ook snel weer mag gebeuren :pray:

hoe gaat het ?? :hug:

111 leuke kamer ook dat groen lekker fris :thumbup: , nu wordt het echt :inlove:

…en van mn buik!

bescheiden buikie :mrgreen:

schapie spannend en nu de gevreesde wachtweken

hopelijk is het eindelijk raak voor jullie :-*

111 prachtig kamertje en netjes hoor je buik

Bescheiden, mijn buik??? :shock:

Word regelmatig op straat door wildvreemden aangesproken of ik wel lekker ben, van huis te gaan nu ik zo op het laatst loop. En die blikken dan, als ik zeg dat ik nog zo’n 7 weken te gaan heb :mrgreen:

Maar bedankt hoor, doet me toch wel goed zo’n compliment. Vind mezelf erg walrus nu! :mrgreen:

@schaap wrote:

hoe gaat het ?? :hug:

Het gaat hier wel.. ben erg moe en duizelig nog... dat verbaast me wel enigzins.. had eigenlijk verwacht dat ik lichamelijk vrijwel direct weer de oude zou zijn, maar niet dus... maarja, het is natuurlijk ook wel veel tegelijk: hormonen, narcose, de ingreep zelf, alle emoties...
Gelukkig valt de pijn goed te onderdrukken. Ik zie er alleen tegenop dat mijn lieverd morgen weer aan het werk moet en ik dus alleen ben.. :roll:

111, bedankt voor de tip! Ik ben inderdaad van plan om weer te gaan temperaturen en als mijn temp straks weer wat lager is er een zw-testje tegenaan te gooien om te kijken of de HCG weer uit mijn lichaam is verdwenen..

Wat een lekker fris kamertje trouwens!! En op die foto is je buikje prachtig en helemaal niet reusachtig hoor! :) Mensen houden ook gewoon van overdrijven joh... ;)

Tierr, je lijf heeft het echt even moeilijk gehad hoor - en nog steeds trouwens. Van de hormonen en emoties zul je vast nog wel even last hebben, dus geef er maar gewoon aan toe. Misschien dan ook juist wel even lekker dat je morgen alleen bent, kun je alles eruit gooien en ben je alweer een stukje verder opgeknapt als je liefje weer thuiskomt om je te knuffelen :inlove:

Hihi, ja, laten we het maar op overdrijven houden ja… :mrgreen: :wink:

111 mooie kamer zeg lekker fris kan wel zien wat je lievelingskleur is (ook aan je badkamer :wink: )

schaap super spannend weer ik duim voor je :pray:

@111 wrote:

Bescheiden, mijn buik??? :shock:

Word regelmatig op straat door wildvreemden aangesproken of ik wel lekker ben, van huis te gaan nu ik zo op het laatst loop. En die blikken dan, als ik zeg dat ik nog zo’n 7 weken te gaan heb :mrgreen:

Maar bedankt hoor, doet me toch wel goed zo’n compliment. Vind mezelf erg walrus nu! :mrgreen:

ik vind je buik mooi en niet overdreven dik :mrgreen: :mrgreen:

Tierr het is niet niks allemaal, je lichaam moet weer helemaal bijkomen

Je moet jezelf niet onderschatten hoor :naughty:

laat je mannetje maar lekker verwennen :smiley: :-*

Hihi Roos…dat heb je dan echt helemaal mis! Mijn lievelingskleur is geel namelijk. Dat groen in de badkamer komt vanwege die plantjes en omdat het inderdaad gewoon een lekkere frisse kleur is…vandaar dat we dat ook als kleur hebben gebruikt in de babykamer. Ben niet zo van de pastel en dan blijven er weinig neutrale kleuren over zonder dat het somber wordt.

Schaap, dank je wel :oops: :thumbup:

tierr, dikke :hug: voor jou! neem je tijd om dit verlies te verwerken en zorg goed voor jezelf!

wat een mooi kamertje zag ik hier voorbij komen zeg! :inlove:

Dank je wel Flup! :oops: :-*

We zijn er zelf ook erg blij mee en moeten elke dag echt even kijken… :mrgreen:

111 haha oke dan had ik het mis wel mooi gedaan hoor! ik kijk ook elke dag wel een paar keer in de babykamer ff laadjes open deurtjes haha kijken wat er in zit heerlijk :inlove:

ik heb straks om 13;45 weer de 20 weken echo hopelijk laat de baby zich dan wel goed zien en is alles goed toch wel weer spannend! :dance:

Spannend Roos! Ben het even vergeten: jullie willen ook niet weten of het een jongetje of meisje wordt toch? Spannend hoor, hopelijk is je beeb nu niet meer cameraschuw en laat uk zich van zn beste kanten zien!

Je gaat toch wel die echo’s hier laten zien he???