@Roosje… Mooi!!! :inlove: :inlove: En gewoon denken, ga mijn beeb lekker nog een keertje zien. En nog een voordeeltje, in het ziekenhuis maken ze vaak hele mooie foto’s!!!
@Tierr… :hug: :hug: heel veel sterkte vandaag… Onderschat vooral niet wat dit met je doet meid… Gun jezelf de tijd om dit te verwerken… Ik vond het hele gebeuren heel heftig, niet zo zeer de curretage maar het verdriet wat ik ervan had… nooit gedacht… :hug: :hug:
Hier is Puck alweer drie maanden!!! Pff wat gaat het hard!!!
Nog een leuke foto van haar… komt ie…
Grote smurf, hihi!!!
tierr ik hoop dat je het snel een plekje kan geven, Sterkte! :hug:
Roos gave foto :inlove:
loesje wat gaat het hard he? Prachtig meisje heb je :inlove:
Hier nog steeds geen positive ovu test :think: heel raar
wow loesje wat een prachtige dochter, wat zul je ontzettend trots zijn op haar :inlove:
schaap, kan zijn dat hij wat later is.
ik had het precies bij mijn eerste maand ovutesten, dat precies toen mijn eisprong pas veel later kwam waardoor ik dacht van oh ja dat verklaard, maar was maar eenmalig
hopelijk spot je snel je ei, temp je er ook bij?
jane ik ben alle keren op de 14de dag geweest voor de IUI
Ik heb wel de hele week een licht streepje, maar hij wordt maar niet donkerder :eh: :think:
Tempen vind ik zo`n gedoe en hoe ik het altijd begrepen heb weet je pas na de tijd dat je je ovu heb gehad :think: dat schiet voor mij niet op
:? ben zelf niet zo’n expert :lol: op het gebied van ovutesten, maar weet alleen dat ik ook altijd mijn eisprong heb/had op dag 14 en toen bij de eerste keer en na half jaar nog een keer pas later.
vervelend dat hij niet donkerder wordt, is het je eerste ronde ovutesten? (sorry als ik het niet helemaal begrijp :roll: :doh: )
heb gehoord dat hij bij sommige vrouwen de gehele cyclus licht bleef, ik had het pas vlak voor de ovulatie… je zult er miss niet veel aan hebben maar het is mijn enige ervaring :-*
jane haha nee, ik doe al heel lang met ovo tsten.
Ik heb IUI in eigen cyclus, dus geen hormonen. nu 4de poging
Ik moet testen tot ik mijn ovulatie heb en dan de volgende dag voor IUI.
De afgelopen 3 keer netjes op dag 13 positief, dus dag 14 IUI.
Dat had dus vandaag moeten zijn :?
Of ik heb een dag te vroeg gerekend, dan had ik vandaag in ieder geval positief moeten testen en morgen voor IUI.
Ik hoop dat ie morgen wel positief is, anders weet ik niet of deze ronde doorgaat
Ik heb dus elke maand wel een positieve ovu test gehad, snap je
Oke fijn zeg iedere keer een eisprong :inlove:
ik snap het nu :mrgreen:
vervelend dat 't eitje nu op zich laat wachten :think:
Loesje, supermooie foto weer en wat kijkt ze al wijs uit haar oogjes! :inlove:
he he eindelijk 8)
Zo, ik ben er weer…
We waren gister om 8 uur in het ziekenhuis en om kwart voor 10 kon ik geholpen worden. Eerder dan we hadden verwacht gelukkig, want toen we aankwamen zeiden ze nog dat ze geen flauw idee hadden wanneer ik geholpen kon worden. Maargoed, uitkleden en zo’n charmant ok-pakje aan dus en op naar de ok… toch wel heel raar hoor om in zo’n ziekenhuisbed door het ziekenhuis gereden te worden.
Maargoed… toen ik wakker werd na de operatie was het eerste wat ik vroeg of ik verder mocht slapen, hahaha… nouja, dat mocht wel, maar dat lukte niet, want ik kreeg me het toch koud… op een gegeven moment lag ik met 4 dekens over me heen en een warme blazer in mijn bed en nog lag ik te rillen… op een gegeven moment begon ik ook spontaan te huilen, terwijl ik eigenlijk nog niet eens wakker genoeg was om ergens aan te denken…
Ik moest trouwens ook heel erg nodig plassen, maar dat lukte eerst helemaal niet… heeft de verpleegster een echo van mijn blaas gemaakt en er zat idd erg veel in. Maar het was volgens haar nog wel mogelijk om het zelf uit te plassen… dus ik mocht kiezen: nog een keer zelf proberen of eenmalig een katheter inbrengen. Nou, gelukkig lukte het bij nog een keer proberen zelf!
Maargoed, de operatie was goed gegaan vertelde de arts… en nu ben ik dus officieel niet meer zwanger en zijn mijn kleintjes ineens weg…
Het moest natuurlijk en het is fijn dat het achter de rug is, maar het blijft een naar idee…
Verder gaat het trouwens wel aardig. Ik ben erg moe en heb af en toe ook wel wat pijn, maar het valt me niet tegen… en gelukkig is mijn mannetje heel erg lief voor me… hij kwam gister zelfs met een bos bloemen met een heel lief kaartje aan, nou, en dat is heel wat voor hem! :-
Nu afwachten hoe het komt met mijn cyclus… ik begin over een paar dagen in elk geval weer met temperaturen en ik ga ook ovutestjes aanschaffen. 18 december mag ik terugkomen bij de gyn om te kijken van hoe of wat…
Loesje, wat een prachtige foto van een prachtig kindje!! :inlove:
Schaap, positieve ovu-test? Fijn, ik hoop dat deze poging slaagt!! :-
tier :hug: voor jou! dit is niet niks ineens ben je niet meer zwanger heel veel sterkte de komende dagen :hug:
fijn dat je uiteindelijk zelf nog naar de wc kon katheter lijkt me dan ook niet fijn zeg laat je vandaag maar goed vertroetelen en maar rustig aan meid nogmaals veel sterkte! :-*
tierr sterkte met de verwerking :hug: neem alle tijd
schapie wat fijn je posu ovu test
moet je nu naar ziekenehuis vandaag voor inseminatie??
roosje wat een mooie echo
loesje wat een prachtig meisje heb je toch :inlove: :inlove:
heel gaaf prachtig kindje helemaal flieft :inlove:
jane ik wil het wel proberen hoor het lijstje
moet ik alleen er wel mee leren spelen…
we zijn gister ook weer naar het zkh geweest
we moeten dinsdag weer voor de voorlichtingsbijeenkomst heen naar amsterdam
maar ze hadden bij hub toch een plekje gevonden tijdens de echo
die voor nu nog niet kwaadaardig is, maar zich kan gaan ontwikkelen tot een ziekte of zichzelf gaat afvoeren…
hij wilde wachten met onderzoeken tot na onze kinderwens maar wel regelmatig op controle voor een echo…dit hadden we niet verwacht en ik vind het best scary
verder moet hij nu 3 keer zaad leveren en dan gaan ze kijken wat bruikbaar is voor icsi en dat vriezen ze dan in…als er niks tussen zit gaan we nog eens 3 keer totdat ze levende zaadcellen hebben…
Sophie jeetje dat is even schrikken.
en wat ontroerend dat hij wil wachten met onderzoeken tot na de kinderwens, hopelijk is het niets ergs of wordt het niet erger :hug: :-
tierr :hug: :-
sophie mij maakt het niet uit wie het lijstje overneemt.
als je het leuk vind om te doen. mag je het overnemen, ik kan je uitleggen hoe het moet, als je wil. (zoals ik het doe, het kan op 100 verschillende manieren). :-*
@sophie wrote:
die voor nu nog niet kwaadaardig is, maar zich kan gaan ontwikkelen tot een ziekte of zichzelf gaat afvoeren…
hij wilde wachten met onderzoeken tot na onze kinderwens maar wel regelmatig op controle voor een echo…dit hadden we niet verwacht en ik vind het best scary
verder moet hij nu 3 keer zaad leveren en dan gaan ze kijken wat bruikbaar is voor icsi en dat vriezen ze dan in…als er niks tussen zit gaan we nog eens 3 keer totdat ze levende zaadcellen hebben…
jee meis dat is wel even schrikken! sterkte ermee en succes voor dinsdag :hug: :hug:
@Jane_S wrote:
@schaap wrote:he he eindelijk 8)
:inlove: :inlove: posi ovutest??
yep, morgen moeten we om 9.00 uur in Utrecht zijn
@sophie wrote:
jeetje Sophie schrikken zeg, ik hoop niet dat het ernstig is, wel fijn dat regelmatig willen cotroleren :hug:
Tierr :hug: :-*
Sophie, jeetje, wat een vervelend nieuws zeg… maar de artsen weten vast wat ze doen, komt goed!! :-*
Schaap, spannende dag dus weer morgen!! Of eigenlijk vooral de 2 weken daarna… ik
Thanx dames!! Ben ook totally :inlove: :inlove: :inlove: !!
@Sophie… gatverdarrie… wat vervelend nieuws… Ik heb alleen eventjes gemist waar ze een echo van hebben gemaakt bij je hub… En waarom?
@Schaap… aan het werk dame!!! :mrgreen: :mrgreen:
Hier nu voor tweede keer ongi na bevalling… alleen nu alweer na een cyclus van drie weken… hmm tÃs een beetje een zooitje geworden daarbinnen volgens mij… Ben ook veel heftige ongi als voor zwangerschap… Nou ja, t’zal allemaal wel
x loes