Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

roosje hoe laat heb je de echo?

@sophie wrote:

roosje hoe laat heb je de echo?

half 8 vanavond :dance:

vandaag 21 weken :dance: :dance:

moet je wel de hele dag wachten :roll:

beweegt het lekker??

@sophie wrote:

vandaag 21 weken :dance: :dance:

moet je wel de hele dag wachten :roll:

beweegt het lekker??

ja gaat best snel ik voel het wel maar niet heel duidelijk heb de placenta aan de voorkant

en idd hele dag nog wachten :shifty: :inlove:

maar vanavond zien jullie je beebje weer rondspartelen :inlove: :inlove:

en nog maar 19 weken :dance: :dance:

@sophie wrote:

maar vanavond zien jullie je beebje weer rondspartelen :inlove: :inlove:

en nog maar 19 weken :dance: :dance:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

roos ik ben benieuwd :mrgreen:

de echo was wel goed :inlove: alleen konden ze de rug niet goed meten en het hartje niet ik heb een voorliggende placenta wat veel tegen houd en het was te eigenwijs om zich te draaien :inlove: moet dus nog een keer naar het zkh voor een echo brengt toch wel spanning met zich mee maar alles lijkt goed :inlove:

Jaaa, roosje, alles goed!! Superrr, geniet ervan!!

En hee, die volgende echo is vast ook prima, en dan kun je dus nog es lekker naar jullie beebje kijken!! :inlove:

roos jammer van die voorliggende placenta, wel leuk dat je nog een keer naar je beeb kan kijken :inlove:

Tierr hoe is het met jou, is het al gebeurd? :hug: :-*

tierr :hug: :-

roosje fijn dat jullie weer hebben kunnen spieken, jammer dat de placenta ervoor ligt :-

Is er iemand die het lijstje wil overnemen?, ik zal vanaf hier geen nieuw gedeelte meer openen, dan kan iemand anders ene nieuwe gedeelte beginnen met een nieuw lijstje, kom er gewoon te weinig aan toe en de energie neemt ook bij de dag af… :roll:

:-*

Foto’s van het kamertje volgen dit weekend meiden. Ben steeds te laat thuis om mooie foto’s bij daglicht te nemen, en 's ochtends is het ook nog donker als ik van huis ga. Maar 't is heeeeel mooi geworden al zeg ik het zelf :inlove:.

Alles is goed gegaan, was bang dat het het verkeerde kamertje zou zijn of dan in ieder geval in de verkeerde kleurstelling of niet compleet, maar gelukkig was alles in orde.

Tierr, het is geen aanval hoor meid, ik snap je beweegredenen ook wel om niet voor een curettage te gaan. Hoe is het inmiddels? Komt het nu op gang?

Roos, lekker eigenwijsje draag jij bij je dus! Fijn dat alles goed lijkt. Weet je al wanneer je de volgende echo krijgt?

Jane, ik zou het lijstje wel over willen nemen maar ik vraag me af of dat heel handig is. Over max 7 weken staat mijn wereld even stil door de komst van ukkie en ik denk niet dat ik dan toekom aan het bijhouden van het lijstje… Maar als niemand anders wil, dan wil ik het wel proberen!

Laat het me maar weten!

hihi 111 lief dat je het zou willen overnemen.

maar lijkt me indd niet het handigst voor jou nu :mrgreen:

@111 wrote:

Tierr, het is geen aanval hoor meid, ik snap je beweegredenen ook wel om niet voor een curettage te gaan. Hoe is het inmiddels? Komt het nu op gang?

Ik snap wel wat je bedoelt hoor! En het wordt nu uiteindelijk toch een curettage voor mij, want die pillen doen echt helemaal niks, zelfs niet nadat ik ze een dag extra geslikt heb... :(
Morgenochtend om 8 uur naar het ziekenhuis voor curettage... :?

Jane, op zich zou ik het lijstje wel over willen nemen, maar heb er op het moment ook eigenlijk echt de energie niet voor... :oops:

lieve tierr dat begrijp ik toch :-* :-*

Lieve Tierr, ik hoop dat het allemaal goed gaat vanochtend en dat je het allemaal snel een plekje kunt geven. Geef toe aan je emoties, dat werkt het best en dat mag ook gewoon. Zeker niets om je voor te schamen hoor. Niemand kan je vertellen hoe lang je nodig hebt om dit te verwerken, dus neem de tijd die je nodig hebt. Wij zijn er hier voor je als je daar behoefte aan hebt! :hug:

Ga nu naar mn werk, ben er vanavond weer. Wilde Tierr alleen even een hart onder de riem steken en veel sterkte wensen!

heel veel sterkte tierr :hug: neem je tijd om het verlies te verwerken :hug:

ons ukkie :inlove:

wow roosje! :inlove:

tierr ook vandaag denk ik aan je! :hug: :-*

dank je wel :inlove: moet dinsdag nog een keer voor een echo en dan in het zkh spannend!

tier een hele dikke :hug: voor jou :-*