Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

@Tierrr wrote:

Welkom mimster! Spannend he? Als je net gestopt bent! :slight_smile:

Hier gaat het wel…

Ik heb vannacht een paar kloddertjes verloren, maar verder heel weinig pijn gehad en vanaf vanochtend ook geen druppel bloedverlies meer…

Dus vanmiddag weer even naar de gyn geweest en die heeft nog een echo gemaakt… alles zat er nog gewoon… ik heb meer pillen gekregen en ze willen het vannacht en morgen nog een kans geven… Donderdagochtend weer een echo en als het dan nog niet (geheel) weg is word ik gecurreteerd…

Dus sja, ook al zie ik wat op tegen de pijn, ik hoop dat het toch nog komt… :pray: :?

het klinkt cru idd maar het kan beter uit zich zelf komen gecurriteerd worden lijkt me geen pretje nee :hug: wens je veel sterkte de komende tijd :-*

@roosje 83

Hahaha nee helaas geen Fries…ik woon in Zuid Holland,

maar dat mag de pret niet drukken…we kunnen in ieder geval

veel ervaringen uitwisselen!

@ Tierr

Zeker spannend…ik ga me eerst even inlezen hier…ik zie zoveel verhalen!!

Tot lezens weer :lol:

balen tierr dat het niet los komt

roosje we blijven erin geloven :inlove:

mimster welkom meis veel plezier met klussen!!

heb je een regelmatige cyclus??

sophie wrote:
balen tierr dat het niet los komt

roosje we blijven erin geloven :inlove:

mimster welkom meis veel plezier met klussen!!
heb je een regelmatige cyclus??

Nou de eerste keer na het stoppen was ik een week later...de tweede keer 29 dagen en nu afwachten...heb wel ineens rond mijn vruchtbare dagen wat rode/bruine afscheiding (beetje vies praatje) maar ik moet pas 13 november ongesteld worden...dus ja wel vreemd, maar effe afwachten!!
Lees ik nu effe snel bij jou dat het nog niet zover is???

x

nee mimster

we gaan in maart beginnen met icsi

netjes hoor je cyclus

spannend hoor volgende week dus je nod

elke ronde is weer spannend :wink:

@ Sophie

Erg spannend zeg voor je…je bent dus al een tijdje onderweg??

Ik ben er niet echt in thuis wat dat allemaal inhoud??

Maar ik neem aan dat het zoiets is als IVF??

Nou meid ik hoop dat het allemaal goed verloopt…spannend hoor!

@sophie wrote:

dank je lieverd :-*

moet er ook niet te lang bij stilstaan

tranen kwamen ook spontaan!! geeft ook niets

onze tijd komt wel :mrgreen:

onze tijd komt zeker :thumbup: :mrgreen:

ja schapie 2010 wordt ons jaar ook :mrgreen:

mimster in december zijn we 3 jaar bezig

en ja icsi is ivf bij zeer slechte kwaliteit van het zaad

@Sophie

Jeetje wat lang dan alweer he…ik kan me voorstellen dat dat rot is!

Ik ben net bezig en wil het ook al NU…hihihih!! Maarja als je dit dan leest wordt je weer effe met je beide beentjes op de grond gezet en zie je dat het allemaal niet zo snel kan gaan!! Een goeie vriendin van mij is nu ook met IVF bezig…ik leef ook erg met haar mee!! :pray:

Nou succes he…en ik lees je wel weer…of jij mij :lol:

Tierr, wat balen meid dat alles er nog zit… Hopelijk komt het voor donderdag nog los allemaal en hoef je niet gecuretteerd te worden. Overigens moet je je daar niet druk om maken, de ingreep op zich is zo achter de rug en het grote voordeel ervan is dat ze goed checken of je echt alles kwijt bent en je dus echt aan de verwerking kunt beginnen zonder de onzekerheid of alles wel echt schoon is van binnen.

Sophie, zeker weten dat 2010 jouw jaar wordt! :hug:

Schaap, voor jou hoop ik ook dat het einde van 2009 snel in zicht komt met al die nare dingen…Waar zouden je diertjes toch last van hebben gehad? :think:

Mimster, gezellig dat je mee komt kletsen!

Pfff…ben helemaal gaar, net thuis uit het werk en helemaal op. Had nog de lakentjes voor het ledikantje en de reiswieg willen strijken, maar dat komt morgenvroeg dan maar. Vanaf 11 uur kunnen ze het kamertje komen brengen, dus kan nog mooi voor die tijd. Spannend hoor, dat is eigenlijk het laatste dat nog moet gebeuren. Ja, en nog een lamp vinden voor op de kinderkamer en wat kleine accessoires enzo, maar al het belangrijke is per morgen klaar! :inlove:

@sophie wrote:

ja schapie 2010 wordt ons jaar ook :mrgreen:

echt wel :mrgreen: :mrgreen:

@111 wrote:

Tierr, wat balen meid dat alles er nog zit… Hopelijk komt het voor donderdag nog los allemaal en hoef je niet gecuretteerd te worden. Overigens moet je je daar niet druk om maken, de ingreep op zich is zo achter de rug en het grote voordeel ervan is dat ze goed checken of je echt alles kwijt bent en je dus echt aan de verwerking kunt beginnen zonder de onzekerheid of alles wel echt schoon is van binnen.

Ik weet inderdaad dat een curretage op zich niet zoveel voorstelt, maarja, wij hebben bewust voor pillen gekozen en zijn daar dus nu al dagen mee aan het klooien... gewoon erg jammer als het dan uiteindelijk toch niet lukt. Ik wilde gewoon heel graag een curretage voorkomen, omdat het toch een risico met zich mee brengt. Ik ken iemand die er onvruchtbaar door geworden is... en zoiets zal niet vaak voorkomen, maarja, je zult maar net die ene zijn...
En ik wilde eigenlijk ook gewoon graag zelf afscheid kunnen nemen van onze kindjes...

Maargoed, ik begin er nu toch ernstig rekening mee te houden dat de pillen niet gaan werken, heb al sinds gisterochtend geen krampje meer gehad en geen druppeltje bloed meer verloren...

Wat leuk trouwens, het kamertje (zo goed als) klaar morgen!! Ga je fotootjes plaatsen?? :)

hee dames

Ben gister weer ongesteld geworden uit mezelf, weer een nette cyclus. Dit keer 31 dagen. Had het al gehoopt want werd weer gek van de pijn in mijn borsten, die staan dan echt op ontploffen, zooo’n pijn deden ze! Gister nam die pijn af en verloor ik bloed, vandaag zet het door (en das te voelen ook…).

Blijf er van staan te kijken dat ik nu een regelmatige cyclus lijk te hebben, al 4 maanden haha.

Maar volgens mij heb ik geen eisprong, want mijn slijm blijft taai gedurende mijn cyclus. Misschien zijn het doorbraakbloedingen? (hebben mensen met pco wel eens geloof ik?). We zijn er ook niet meer mee bezig (deze maand hebben we zelfs mijn eventuele vruchtbare dagen ontzien).

Ik moest dus gister ff terug kijken in mijn agenda wanneer ik voor het laatst ongesteld was.

Maar goed, positief dat mijn lichaam het nu zelf doet. We zien wel of we ooit zwanger raken. Afgelopen maand hebben we dus nog even echt een pauze gehouden, misschien doen we dat deze maand niet. Ligt er ook maar aan wanneer we zin hebben :stuck_out_tongue:

O Tier wat moeilijk zeg :frowning: Sterkte!

Wat goed zeg, dat je al 4 maanden achter elkaar regelmatig bent!! Dat geeft toch wel hoop, hoor! En dat slijm dat zegt volgens mij ook niet altijd alles… kan me haast niet voorstellen dat je geen ei hebt als je zo mooi regelmatig bent! Sja, ik zou het niet kunnen laten te testen dmv ovutestjes of tempen, maargoed… zo te zien doet de rust jou wel goed, dus ja… gewoon afwachten maar! Succes!! :-*

111 heb je al foto;s van je babykamer?

ik heb morgen de 20 weken echo spannend! avonds om half 8 hebben we hem ben zo benieuwd :inlove:

roosje wat spannend zeg

willen jullie weten wat het wordt??

mimster het wordt zeker spannend!! icsi is een vorm van ivf…en dat wordt gedaan als de zaadkwaliteit erg slecht is

schapie :-*

111 allemaal goed gegaan met de levering van de babykamer

ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar:

sophie we willen niet weten wat het word :shifty: in het begin dacht ik altijd dat we een jongen kregen :mrgreen: nu begin ik steeds meer te denken een meid :inlove: dus dat maakt me wel erg nieuwsgierig en al helemaal omdat we het morgen wel kunnen weten :wink: maar het blijft een verrassing vinden we wel zo leuk we weten tenslotte al zoveel nietwaar?

ben benieuwd, je komt je echo wel ff showen he :inlove:

111 ik ben ook nieuwsgierig :inlove:

vlieg mooi regelmatig :thumbup: ik vind het knap dat jullie er zo afstand van kunnen nemmen, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, respect voor jou :-

roosje spannend, wel ff showen morgen :inlove:

ik weet niet of ik het zou willen weten wat het zou worden, of we weten het wel, maar doen alsof we het niet weten :eh: , naar de buitenwereld :lol:

Sophie :-
ook voor jou

Tierr hoe gaat ie met jou, denk je dat hey los gaat komen :hug:

ik hoop morgen een positieve ovu est te hebben, anders vrijdag :think:

ik had eigenlijk vandaag gerekend, maar toch een licht streepje

het had qua vrij nemen makkelijker geweest, maar ja dat is niet anders 8)

@Sophie

Voor je het weet zit je er weer midden in,…spannend, nog een paar maandjes ;)!

@111

Heb je je kamertje nog binnen gekregen?? Ja ik zit lekker mee te lezen hoor :wink:

@Roosje

Spannend je echo!! Veel succes morgen!!

@Tier

Ik heb je verhaal een beetje meegelezen…k#t zeg!!

Ik hoop dat de natuur zijn werk kan doen…sterkte!