111 je bent echt een supermeid :-* :-*
grappig van de echofoto :inlove:
zien er mooi uit hoor
111 oh wat een leuk verhaal. wat apart zeg! wow! :inlove:
jeetje sophie hoe harder ik aftel naar die data hoe dichterbij het voor jou komt!! :inlove: :inlove: :dance: ooooh wat fijn!
lieve tierr hoop dat het snel voorbij is en er snel een gezond kindje mag groeien. :-*
Weet niet of ik het wel eens in dit topic heb verteld Jane, maar die zus van mij he…die wist gewoon in één keer de namen die wij voor ons beebje hebben uitgekozen te noemen toen wij er net uit waren! Bizar toch? :think: Al was dat voor ons wel de bevestiging dat we de juiste namen hebben uitgezocht :mrgreen:. Maar 't blijft inderdaad echt heel bijzonder, de band die we blijkbaar onderling hebben. En dan nog die foto’s die zo op elkaar lijken…zou zo thuishoren in een SF film ofzo :mrgreen:
mooi zeg die band 111 erg speciaal
ja jane hihi hoe meer jullie aftellen naar het beebje hoe meer ik aftel naar de begindatum hihi
moet volgende week weer ongi worden
:dance: :dance: :dance:
en daarna nog maar 3 ongi’s :mrgreen:
gaat echt snel hoor vliegt om :dance:
straks zijn we er helemaal nog niet klaar voor :shifty:
Wow 111 dat had ik indd nog niet gelezen. dat is wel heeeeel byzonder zeg :shock: wow , krijg er kippenvel van!! :inlove:
sophie, fijn hoor, tuurlijk ben je er dan klaar voor :-*
ja hoor de vis is ook dood :shock: :? :wall:
jeetje schaap :hug:
wel beetje treurige maand zo :roll:
ik hoop niet dat voortekens zijn :shock:
nou zegt hub als die andere dood is komt er geen nieuwe meer, geen kanarie of vis :?
dat zullen we nog eens meemaken 8) :lol:
jeetje schapie balen van je beestjes :hug:
hoorde vandaag op werk dat er weer een collegaatje zwanger is
de tranen sprongen spontaan uit mijn ogen pffffff
is nu zo ongeveer de 7de in de 2 jaar dat ik er werk
was onwijs blij voor haar hoor en ze deed speciaal aan mvm mee speciaal voor mij zei ze vond ik onwijs lief
maar toch was het slikken
sophie dikke :hug: voor jou! zo confronterend
ja daar weet jij ook alles van!!
ach die dingen gebeuren gaat allemaal door…
ze was ook meteen zwanger
@sophie wrote:
ja daar weet jij ook alles van!!
ach die dingen gebeuren gaat allemaal door…
ze was ook meteen zwanger
das waar maar niet minder erg hoor meid! ik vond het elke keer verschrikkelijk zat huilend in de auto als ik weer had gehoord dat er een bekende zwanger was
al die goedbedoelde adviesen had ik dan wel ff gehad!
je hoopt zo op eigen geluk en mij is die gegeven :inlove: ik hoop voor jou dat je dit ook snel mee mag maken want het is je zo gegund :-*
dank je lieverd :-*
moet er ook niet te lang bij stilstaan
tranen kwamen ook spontaan!! geeft ook niets
onze tijd komt wel :mrgreen:
@sophie wrote:
dank je lieverd :-
moet er ook niet te lang bij stilstaan
tranen kwamen ook spontaan!! geeft ook niets
onze tijd komt wel :mrgreen:
zolang je daar maar in blijft geloven meid :- jullie tijd komt zeker :inlove: nog maar 3 x ongesteld en dan er tegen aan!
Gewoon even een :hug: voor jou Sophie!! :-*
Ik hoop dat ik het allemaal goed doe…ik ben het nog allemaal aan het uitvogelen! Ik heb mijzelf voorgesteld en wil graag meekletsen in dit forum…
Mijn man en ik (28 jaar) gaan ook voor ons eerste kindje…zoooo spannend!!
We zijn in augustus gestopt met de pil en ik heb al 2 menstruaties achter de rug…we zijn nu lekker aan het klussen!!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou tier!!
hoe is het nu met je?
@Mimster wrote:
Ik hoop dat ik het allemaal goed doe…ik ben het nog allemaal aan het uitvogelen! Ik heb mijzelf voorgesteld en wil graag meekletsen in dit forum…
Mijn man en ik (28 jaar) gaan ook voor ons eerste kindje…zoooo spannend!!
We zijn in augustus gestopt met de pil en ik heb al 2 menstruaties achter de rug…we zijn nu lekker aan het klussen!!
welkom!
veel plezier hier op dit gezellige forum! en topic natuurlijk
waar kom je vandaan? nog meer friezen toevallig? :mrgreen:
Welkom mimster! Spannend he? Als je net gestopt bent!
Hier gaat het wel…
Ik heb vannacht een paar kloddertjes verloren, maar verder heel weinig pijn gehad en vanaf vanochtend ook geen druppel bloedverlies meer…
Dus vanmiddag weer even naar de gyn geweest en die heeft nog een echo gemaakt… alles zat er nog gewoon… ik heb meer pillen gekregen en ze willen het vannacht en morgen nog een kans geven… Donderdagochtend weer een echo en als het dan nog niet (geheel) weg is word ik gecurreteerd…
Dus sja, ook al zie ik wat op tegen de pijn, ik hoop dat het toch nog komt… :?