Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

@Tierr, ik wens je ontzettend veel sterkte met het verwerken van zo’n groot veries, want ook al weet je dat het waarschijnlijk niet goed was aangelegd je hebt toch 2 kindjes in je buik gehad. En dat je zenuwachtig bent dat lijkt me heel logisch zou ik ook zijn.

Thanks voor die leuke reacties op de foto :smiley:

kreeg net te horen van me schoonzusje dat ze fikse griep heeft en ze word niet getest op de mexicaanse griep want ze heeft geen koorts dit is toch tegenstrijdig? ik mag deze week niet bij haar komen :shifty:

tierr sterkte vandaag :hug:

Heb je niet altijd koorts bij griep dan?

Heel veel sterkte Tierr.

er heerst ook heel erg de gewone griep, waarschijnlijk daarom :think:

• Breekt ff in…

@schaap wrote:
    er heerst ook heel erg de gewone griep, waarschijnlijk daarom :think:

Er wordt sowieso niet meer standaard getest of je de MG hebt of niet. En met gewone griep loop je als zwangere net zo goed meer risico hoor, dus ook als er wel zeker is dat het geen MG is, moet je het net zo goed vermijden.

Verder voor iedereen hier veel succes/sterkte :-*

*Breekt weer uit

hoi meiden,

ben terug van een week tunesie!! was heerlijk

tierr wat verdrietig nieuws zeg

wisten jullie bij de vorige echo wel dat jullie een tweeling zouden krijgen?? hadden jullie toen al twee hartjes of was er toen al 1 overleden?

sterkte met dit grote verlies

regje wat een mooi meisje zeg…blije foto erg mooi echt een schatje!!

schapie voor jou ook weer spannend, balen van je vinger zeg

roosje super de 20 weken voorbij, voor mij ook nog 20 weken en dan mogen we beginnen hiihhihihi hebben jullie de 20weken echo al gehad??

verder hier weinig nieuws

ik ga net m`n kanariehuisje verschonen, ligt er 1 dood :cry: :shock: :o

echt zielig, nou is die andere alleen :?

Sophie: ben je lekker uitgerust :mrgreen: 20 wk zijn zo voorbij :-*

@sophie wrote:

wisten jullie bij de vorige echo wel dat jullie een tweeling zouden krijgen?? hadden jullie toen al twee hartjes of was er toen al 1 overleden?

Nee, de gyn die toen een echo maakte heeft er gewoon helemaal overheen gekeken... aan de grote van de tweeling donderdag blijkt dat ze ten tijde van de 1e echo allebei nog leefden. De gyn heeft het alleen toen niet gezien... ze zei zelfs nog: nu ga ik even kijken of je het bij één gelaten hebt... en dat was zo, volgens haar... maar nu hebben we de echo van toen laten zien aan onze nieuwe gyn en die kon daar wel 2 kindjes op zien...

De vorige gyn heeft dus gewoon een fout gemaakt. Erg jammer, want als we geweten hadden dat het er 2 waren, dan hadden we ook geweten dat de kans veel groter was dat het mis ging en hadden we daar rekening mee kunnen houden... maarja, het is al zo...

Ik heb trouwens vanochtend om kwart voor 9 de pillen ingebracht om de miskraam op te wekken, maar ik merk nog helemaal niks... :?

Fijn trouwens dat je zo'n lekkere vakantie gehad hebt.. mooi gebied?? Lekker uitgerust?

Schaap, wat sneu voor je kanarie... :hug:

tier wat ontzettend naar meis!! denk aan je

mag ik vragen welke gyneacoloog je had met de eerste echo? je mag me altijd pb sturen hoor :-*

Ja, bij de eerste echo hadden we dr Wijnands… waar we verder overigens hartstikke enthousiast over waren… erg lief mens… maar ze heeft dus wel onze tweeling gemist… :roll:

Vrijdag hadden we dr Weber…

@Tierrr wrote:

Ja, bij de eerste echo hadden we dr Wijnands… waar we verder overigens hartstikke enthousiast over waren… erg lief mens… maar ze heeft dus wel onze tweeling gemist… :roll: dit dacht ik al had je het al eens gevraagd jeetje zeg ze is zo goed idd en kan natuurlijk een fout maken maar toch lijkt me wel dat je dit niet aangenaam vind :hug: voor jou!!!

Vrijdag hadden we dr Weber…

ik denk dat mn vis ook dood gaat :o :(<br /> wat is er met mn beestjes aan de hand :think:

@schaap wrote:

ik denk dat mn vis ook dood gaat :o :(<br /> wat is er met mn beestjes aan de hand :think:

:hug: :hug:

schaap… wat voor water geef jij de beestjes?? :shifty:

volgens mij is dat het enigste wat ze allemaal hetzelfde krijgen :wink:

hahha dat zou niet best zijn, ik weet het niet.

gelukkig doet de rest het wel goed :clap:

het is stil hier :eh:

:lol: gelukkig maar.

oh ja ik zag een prachtige baby voorbijkomen,

jeetje regje wat is ze mooi, indd die mooie blauw oogjes!! :inlove: :inlove: :-*

en zag nog mooie baby plaatjes van ukkie in buikje van 111 :inlove: :inlove:

Thanx Jane!

Ik had zaterdag een heel raar moment… Was bij mn zus op visite en ik liet haar de echofoto’s van donderdag zien. Zegt ze ineens dat die wel op die van haar jongste leken toen zij dezelfde termijn was. Ze pakte de echofoto’s waarop mijn neefje’s profiel stonden en ik de mijne en het was zoooo raar: die hadden van hetzelfde kindje kunnen zijn! Neusje, voorhoofd, echt gelijk! Apart he? :think:

Tierr, hopelijk is het allemaal snel voorbij meid. Heb ontzettend met je te doen! :hug:

Sophie, fijn dat je er weer bent!

Voor jou gaan we nu met zn allen aftellen hoor!