Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

:cry: :cry: :hug: :hug: :hug: :hug: :-*

Lieve tier :-*

Wat erg meis :hug: heb er echt even geen woorden voor de tranen bengelen me over de wange heen wat zal dit jullie veel verdriet geven! :hug: heel veel sterkte met dit verlies :hug: :vlinder: :vlinder:

oooooooooooo wat erg!!! ik schrik me helemaal wild! wat vreselijk tierr!!! ik weet gewoon niets te zeggen :hug: :hug: :hug: :hug:

Tierrrā€¦ meid, wat erg!!! Ik begin meestal een paar dagen terug met lezen en toen zag ik je onderschrift al en ik hoopte dat het niet was wat ik dachtā€¦ Pfff, jeetje zeg, wat een verdriet! :hug: Heel veel sterkte!

Tier, jammer genoeg weet ik hoe het is. Probeer het een plekje te geven, hoe moeilijk het soms ook is. Als je er over wil praten of zo dan mail me maar. Heel veel sterkte!!! dikke :hug: :hug:

jeetje Tierr :hug: :hug: :hug:

ik weet niet wat ik moet zeggen, sterkte! :hug:

O Tier wat erg!! En dan ook nog een tweeling joh! Wist je dat al?

Heel veel sterkte!!

oh neeee!!! Lieve Tierrā€¦

Wat vreselijkā€¦

:frowning: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wat moet dit als een vreselijke klap in het gezicht voelenā€¦ Een goede echo en dan dit!!! Wat een verdrietā€¦:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Wat een verliesā€¦ en dan ook nog twee kindjesā€¦ Heb er eventjes geen woorden voorā€¦

Ik denk aan je meid!!! Heel veel strekteā€¦ En wil je praten we zijn er altijd voor je hoor!!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Helaas weet ook ik hoe het voelt, heb ook twee maal een curretage ondergaanā€¦ OOk voor mij geldt natuurlijk, wil je wat weten dan hoor ik het he meid. (Naast dat ik het zelf heb ondergaan werk ik bij de anesthesie op de operatiekamer. Wil je iets weten over de curretage of narcose, dan vraag maar raak hoor!!!)

Tierr, ook hier nog even een berichtjeā€¦heb met je te doen meid! En net als de dames hierboven mij heb ik helaas ook een curettage mee moeten maken, dus als je vragen hebt moet je die gewoon stellen! We zijn er om elkaar te helpen bij lief en leed, dus jou ook!

Lieve Flup en Roos, gefeliciteerd met jullie mijlpalen!

Hoewel het wat dubbel is na het nieuws van Tierr, ben ik voor jullie heel blij! Zo zie je maar weer hoe bijzonder het is om een kindje te mogen krijgenā€¦

Wanneer krijgen jullie de echoā€™s?

Jane, ik heb die van de Hema gehad in het begin maar ben uiteindelijk toch overgestapt op die van Prenatal. Die laatste zitten een stuk beter en steviger, dus een tip van mij!

111 ik heb donderdag de 20 weken echo heb er zin in ben zo benieuwd hoe ukkie het doet :inlove: en vind het ook wel spannend hoor!

Kan ik me voorstellen Roos, het IS ook gewoon heel spannend!

Geloof dat ik de hele week ervoor amper sliep tot de nacht voorafgaand aan de afspraak - toen sliep ik als een marmotje.

Lekker van genieten hoor, er wordt als het goed is ruim de tijd voor genomen en alles wordt uitgebreid gecontroleerd en als je vragen hebt moet je die gewoon dan stellen hoor!

Wil je weten wat het wordt? En laat je dan wel de fotoā€™s hier zien?

Ik zal de mijne vanavond inscannen, zijn de fotoā€™s van gisteren en die zijn ook weer zo anders dan die met 20 weken. We kunnen nu al zien dat ukkie lekkere hamsterwangen heeft :inlove:

ik zal zeker komen spammen :mrgreen: we willen niet weten wat het word

ben benieuwd naar je ukkie :inlove:

@Tierr, wat vreselijk nieuws zeg, en dan ook nog beide :cry: :cry: :cry:

@Roosje, spannend zeg, ik was ook bloednerveus ervoor. Je moet wel meteen zeggen dat je het niet wilt weten hoor anders weet je het al, want mocht er iets aanhangen dan kan je dat bijna niet missen.

Hier nog een foto van Sylvie, daar gaat het helemaal goed mee. Ze eet goed, is vrolijk en slaapt goed.

wat een schatje!!! :inlove: :inlove: :inlove:

mooie blauwe ogen!!! Geweldig!!

mooie meid!!

tier hoe is het met je meis? sterkte morgen en de komende dagen :hug:

Regje, wat een schatje zeg, een heerlijk lachebekje!! :inlove:

zucht

Hoe gaat het hierā€¦ sjaā€¦ het is de hele tijd in mijn gedachtenā€¦ en ik begin inmiddels ook wel een beetje nerveus te worden voor morgen, het opwekkenā€¦ :?

Heel veel sterkte Tier! Hoe ver was je nou??

Denk aan je :hug:

Regje, wat is het toch een mooi meisje!

Ik ben nu 12 wekenā€¦ maar ze zijn dus al een tijdje geleden overledenā€¦ :?

Hoe gaat het met jou, vlieg? Echt rust?

Tierrr, bah, naar vooruitzicht heā€¦ opwekken. Mij bood het wel troost om te denken dat het allemaal gewoon niet goed was en dat het daardoor beter was dat het niet doorgezet was tot een kindje waar van alles mis mee was geweest. Het was in de basisaanleg niet goed en dat is toch waaruit het allemaal moet gaan ontwikkelen. Misschien helpt het jou ook wel, daarom zet ik het maar even neer.

Neem vooral de tijd om het te verwerken en laat niemand je vertellen hoe snel of lang dat duurt. Dat kan alleen jijzelf voor jou bepalen!

Heeeel veel sterkte en als je je verhaal kwijt wil of even een knuf wilā€¦we zijn er voor je!

Regje, wat een stralende ogen heeft je meisje zegā€¦! :inlove:

Hierbij mijn fotoā€™s van afgelopen donderdag. 't Zijn waarschijnlijk de laatste fotoā€™s van ukkie in mn buik :mrgreen: