ja donderdag :inlove: gaat best wel snel hoor die week erna hebben we de 20 weken echo daar kijken we erg naar uit en dan heb je elke keer wel weer een mijlpaal maar genieten hoor :inlove:
Gosh, ben zo benieuwd naar jullie echo’s!!!
Wel snel laten zien hoor!
Hoe is het met de andere dames???
ik mocht gister het verband eraf halen :sick: het ziet er niet uit :shock:
ik heb een behoorlijke hap uit m`n vinger geknipt :wall:
klanten vonden me vandaag allemaal zielig :lol: (allemaal oudjes )
ben blij dat het niet zo zeer doet :eh:
zondag weer beginnen met ovu testen, ik denk dat we woensdag moeten :think: . dat het de laatste keer is
jullie gaan allemaal hard, allemaal mijlpalen :lol: :dance:
@schaap wrote:
zondag weer beginnen met ovu testen, ik denk dat we woensdag moeten :think: . dat het de laatste keer is
:
Schaap, let je wel op dat het niet gaat ontsteken? Brrrr…krijg er de kriebels van, het idee! Hopelijk geneest het snel!
En ik duim natuurlijk net zo hard met je mee dat je hierna niet meer hoeft te testen voor je ovulatie! Toi toi!
@111 wrote:
Schaap, let je wel op dat het niet gaat ontsteken? Brrrr…krijg er de kriebels van, het idee! Hopelijk geneest het snel!
En ik duim natuurlijk net zo hard met je mee dat je hierna niet meer hoeft te testen voor je ovulatie! Toi toi!
ja zeker, ik blijf werken, maar dat kost zeker een pak handschoenen per dag :lol: :lol:
ik heb wel vaker in m`n vingers geknipt, maar dit was echt erg :o
we blijven duimen tot we er kramp van krijgen :lol: :lol:
schaap jakkes zeg :hug: enne dan maar een pak handschoenen per dag gebruiken ben je kapster ? of iets anders
Ik kan mij voorstellen dat het juist door die handschoenen extra warm wordt en gaat zweten…en dat werkt natuurlijk een ontsteking in de hand…
Voorzichtig doen hoor en regelmatig je verbandje verschonen als je die erom hebt! Of anders je pleister!
He bah schaap :hug: :-*
Ohhh ik duim mee dat je over 23 dagen positief nieuws komt brengen :inlove:
Hi!
Gisteren weer pos. ovu-test gehad!! Maar cyclus is na die 2 weken ongi-zijn wel enorm door de war hoor…nu maar hopen dat de nieuwe ongesteldheid langer uitblijft, maar mij kennende zal dat over een week wel weer raak zijn, te vroeg dus.
Nog 4 weken tot fertiliteitsarts, en dan hopelijk snel wat actie. Heeft iemand van jullie ervaring met hoe dat dan verder gaat?
@zeilertje76 wrote:
Hi!
Gisteren weer pos. ovu-test gehad!! Maar cyclus is na die 2 weken ongi-zijn wel enorm door de war hoor…nu maar hopen dat de nieuwe ongesteldheid langer uitblijft, maar mij kennende zal dat over een week wel weer raak zijn, te vroeg dus.
Nog 4 weken tot fertiliteitsarts, en dan hopelijk snel wat actie. Heeft iemand van jullie ervaring met hoe dat dan verder gaat?
vraag maar raak wat wil je weten :-*
@roosje83 wrote:
schaap jakkes zeg :hug: enne dan maar een pak handschoenen per dag gebruiken ben je kapster ? of iets anders
goed geraden :thumbup:
ik hou het goed in de gaten en smeer betadinezalf, s`avonds laat ik de pleister eraf zodat het kan luchten.
Thuis blijven vind ik ook zo wat, ik heb er geen last van
@Jane_S wrote:
Ohhh ik duim mee dat je over 23 dagen positief nieuws komt brengen :inlove:
Gelukkig maar Schaap, dat je er verder geen last van hebt!
@111 wrote:
Gelukkig maar Schaap, dat je er verder geen last van hebt!
nee gelukkig niet, valt me reuze mee eigenlijk.
hopen dat ie gauw dicht is
ik ga slapen trust allemaal :-*
vandaag ben ik op de helft :inlove:
gefeliciteerd roosje!!! :dance:
ik ben alweer bijna 12 weken :dance: het gaat echt heel snel!
voel me nog steeds wel goed, eten is nog steeds een drama, en ik ben soms nog erg moe. maar verder mag ik niet klagen!
mn buik begint nu ook zachtjes te groeien, en ik moet dringend bh’s hebben maar de zwangerschapsbh’s vind ik echt veel te lelijk!
@fluppie wrote:
gefeliciteerd roosje!!! :dance:
ik ben alweer bijna 12 weken :dance: het gaat echt heel snel!
voel me nog steeds wel goed, eten is nog steeds een drama, en ik ben soms nog erg moe. maar verder mag ik niet klagen!
mn buik begint nu ook zachtjes te groeien, en ik moet dringend bh’s hebben maar de zwangerschapsbh’s vind ik echt veel te lelijk!
ze zijn ook lelijk maar geloof me ze zitten wel erg fijn :mrgreen:
:dance: gefeliciteerd Roosje! alweer op de helft, jeetje gaat hard! :inlove:
fluppie jij alweer bijna 12 weken :shock: :dance:
fijn dat je je nog zo goed voelt.
eerlijk gezegd moet ik nu al gaan kijken voor een grotere bh :shifty:
Ook hier even;
Nou, van veel plezier is het niet gekomen vandaag…
Eerder van veel drama, verdriet en tranen met tuiten…
Hadden we met 7w4d nog een goede echo met een kloppend hartje, vandaag waren er 2 (!!) dode kindjes te zien…
Heb de hele tijd in het ziekenhuis lopen janken, ben nu inmiddels weer wat rustiger, maar helemaal leeg… morgen naar de gyn om te bespreken hoe nu verder…
Maar waarschijnlijk wordt het curretage, want de beide kindjes zijn al 4 weken dood, de één is op de dag van de vorige echo overleden, de ander de dag erna… dus eigenlijk had het dan al afgestoten moeten zijn…