Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

roosje gefeliciteerd :thumbup:

Jane mooie test :slight_smile:

Hier gaan we ronde 4 voor de IUI vandaag weer :evil: :evil:

maandag bellen :cry:

schaap :hug: voor jou!

111; wij wonen ook samen en ook met samenlevingscontract en testament maar het ging en gaat mij er met name om dat we dezelfde achternaam krijgen etc etc dus vind dit wel een fijne gedachte :inlove:

sorry dames even heel ego

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hee roosje… wat leuk gefeliciteerd!!!

@Jane… tja je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, maar heb zelf vorig jaar zelf een missed abortion gehad met 9 weken. Was met 6 weken gestopt met groeien… Erg verdrietig, waren al een behoorlijk tijd bezig, dit wist overigens niemand…

We hadden het met 4/5 weken al wel verteld aan alle mensen die ons dierbaar waren en daar ben ik toen heel blij van geweest achter… Natuurlijk kun je je verdriet altijd goed met je partner delen, maar geloof me dat het meer met je doet dan je denkt. Ik ben er toch behoorlijk even van uit mijn doen geweest… eigenlijl wel een paar maanden (uiteindelijk was het pas echt over toen ik opnieuw zwanger was…) :frowning:

Ik vond het persoonlijk erg prettig om erover te praten en dat men wist waarom ik verdrietig was en waarom ik wenig zin had in dingen…

Het heeft me uiteindelijk erg geholpen het verdriet te verwerken. Iedereen was erg lief…

Zou het altijd direct weer vertellen… natuurlijk om mijn grote blijdschap te delen, en als het onvermijdelijk is ook het verdriet…

Maar je moet uiteindelijk natuurlijk doen waar jullie je goed bij voelen, maar je niet laten leiden door de buitenwereld en het feit dat iedereen het pas na een echo wil vertellen… hier zijn geen regels voor, hii!!!

@Angela… Wat een mooie test meid! das wel duidelijk!! Gefeliciteerd!!!

Hier weinig nieuws, nog twee dagen… en dan einde verlof… :frowning: :frowning: :frowning:

ik had vandaag wat :eh:

Ik heb gelijk bij de eerste klant (8.30) een stuk van mijn vinger geknipt :?

Bloeden natuurlijk, gaas erop, tape en een handschoen aan en doorgaan, want het was druk.

Het bloed kwam er gelijk door natuurlijjk, weer opnieuw verbonden…

bleef maar bloeden om 12.00 uur nog, huisartsenpost gebeld, kon om 1 uur komen.

Nou zegt ze: u heeft goed uw best gedaan :o :shock: , ik heb gewoon een heel gat in m`n vinger,

vandaag kunt u niet meer werken :naughty: (ik werk toch tot 2 uur)

nu zit ik met mijn middelvinger ingepakt :lol:

Angela, wat is ie mooi!!! :inlove:

Gefeliciteerd meid, ook eindelijk voor jou een positieve test!

Schaap… :hug:

Wij zijn eindelijk uit het kaartje en de teksten…pfffff…

Vandaag online alles doorgegeven en de drukker stuurt ons de proefdruk natuurlijk eerst nog even toe. Ben benieuwd hoor, hoe het eruit ziet straks :inlove:.

Ik had nog beloofd …ergens in het vorige topic :oops: om buikfoto’s en echofoto’s te laten zien. Kan het showtopic van ons niet vinden, dus ik plaats ze hier even. Mag wel even, toch?

…de skippybal… :mrgreen: :oops: :mrgreen:

wow wat een mooie buik :inlove:

Hallo allemaal!

Daar ben ik weer eens…heb net een heerlijke vakantie gehad 12 dagen op gran canaria!! echt verukkelijk. Helaas bij terugkomst werd mijn vader ernstig ziek, dus daar wel zorgen om.

Ondertussen braaf blijven tempen, en dat blijft goed gelijk. Ik was gelukkig ongesteld af toen we vertrokken! Nu dus afwachten verder, want een nieuwe NOD is een raadsel, maar ik denk ergens rond de 30e. Maar heb nu nog geen pos.ovulatietest gehad, dus we zullen zien.

24 november afspraak bij fert.arts. In de tussentijd spulletje van vriend laten onderzoeken.

Iedereen die zwanger is, leuk voor jullie. Hopelijk lukt het hier nog in 2009

Liefs zeilertje!

wow 111 prachtige echho en buik foto’s

Hihi, bedankt! :oops:

Weten jullie vast wat je te wachten staat :mrgreen: !

Angela, mooie banner :wink: :inlove: :thumbup: :mrgreen:

Staat je goed hoor!

Zeilertje, fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad! En welkom terug natuurlijk!

Inderdaad, mooie foto’s, zeg!! 111! :inlove:

En zeilertje, welkom terug! Fijn dat het zo lekker was. En nu maar hopen dat er snel een zwangerschap in zit… :pray:

Tierr, jij gaat ook lekker joh!

Al bijna 12 weken, je eerste mijlpaal!

Gaat het goed? Hoest met je klachten?

Jaaa, donderdag echo en dan zaterdag 12 weken!! :dance:

Ben echt zo blij als we dat gehad hebben en alles is goed!!

We gaan het dan ook direct zaterdag aan alle vrienden vertellen, want we vieren dan mijn man zjn verjaardag! :slight_smile:

De erge misselijkheid en het overgeven lijkt nu sinds een paar dagen voorbij te zijn gelukkig! Nu alleen nog erg moe, veel hoofdpijn en giga emotioneel… maar ach, alles voor het goede doel! :slight_smile:

Ik heb trouwens ook zo’n zin om echte buikfoto’s te kunnen maken… maar die buik groeit niet hard genoeg… :wink:

ja tierrr gaat lekker snel :thumbup: :thumbup:

Hahaha Tierr, dat denk je maar!

Probeer eens elke week op dezelfde dag een foto te maken…wedden dat je verschil ziet? Ik dacht in het begin ook dat er weinig schot in zat na de eerste spurt, maar op de foto’s is echt wel iets anders te zien! :mrgreen:

Leuk joh, om eindelijk iedereen in te lichten! Ook weer een spannend moment! Je eerste termijn! En dan op naar de 20 weken…en ben je al op de helft!

Hopelijk neemt de vermoeidheid wat af en ga je je wat fitter voelen. Bij mij was en is dat helaas niet zo, maar ik ben niet misselijk geweest en hoefde ook niet te spugen. En mijn hoofdpijnen bleven juist weg. Zo heeft ieder zn kwaaltjes met zwanger zijn, hopelijk valt het voor jou ook mee!

@111 wrote:

Hahaha Tierr, dat denk je maar!

Probeer eens elke week op dezelfde dag een foto te maken…wedden dat je verschil ziet? Ik dacht in het begin ook dat er weinig schot in zat na de eerste spurt, maar op de foto’s is echt wel iets anders te zien! :mrgreen:

Haha, ik maak idd foto's en tot nu toe was er eigenlijk geen verschil te zien... maar de laatste dagen groeit ie wel elke dag, dat zie ik zelfs zonder foto! :mrgreen:

moest ff weer bijlezen kreeg geen meldingen meer van geplaatste berichten

tier al bijna 12 weken de eerste mijlpaal :dance:

111; mooie buik hoor :dance:

@roosje83 wrote:

tier al bijna 12 weken de eerste mijlpaal :dance:

Jaaa!! :dance:
En jij al haast op de helt!! :dance: :shock: