Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

Elle… :hug: :hug:

Roosje, :inlove: :inlove:

ja het is gelukt hoor :inlove: :inlove: :inlove:

mooi hoor roos :thumbup: :inlove:

elle en schaap dikke :hug:

roos, wat een mooie foto’s :inlove: vanaf wanneer ben jij foto’s gaan maken?

jane, ga je het echt pas met 12 weken tegen de ouders vertellen? knap als je dat kan, maar stel dat het mis zou gaan. dan moet je in 1 zin vertellen ja ik was zwanger, maar nu niet meer. je gaat er niet vanuit, maar op het moment dat het misgaat wil je toch de steun van je dierbaren.

wij hadden bekers gekocht bij de prenatal waarop stond: mijn opa / oma is een kanjer. echt die blikken die we toen kregen waren echt onbetaalbaar! :inlove: zelfs mn schoonvader pinkte een traantje weg!

wij gaan het morgen tegen de rest van de wereld vertellen. mijn zusje viert haar verjaardag en dan is iedereen bij elkaar. heb er nu al zin in! :inlove:

fluppie[/b veel plezier met vertellen vandaag! voel je je wat goed?

ik ben fotols gaan maken vanaf een week of 8 vergeet het ook nog wel es ik zal de weken er ff bij zetten lukte me gister niet meer

@sophie wrote:

hoe gaat het met onze zwangere dames?

mim jij bent nu toch met verlof?

Hee Sophie, ik ben inderdaad met verlof. Vorige week vakantieverlof en deze week zwangerschapsverlof :mrgreen: Bevalt prima, doe alles op het gemakkie. Eerst ga ik alle lijsten (bevalling, uitzet, adressen) in orde maken voordat ik misschien eens wat ga opruimen en schoonmaken (heb nog geen last van nesteldrang…).

Kamertje is wel zo goed als klaar en ook de box staat in elkaar maar nog niet op z’n definitieve plekje. Komt wel dichtbij hoor! Vanaf volgende week zondag mag ik al thuis bevallen :shock:

jee mim wat snel gaat dat alweer!!!

maar wat fijn, nu alles mooi klaar maken

roosje mooie buikfoto’s hoor :thumbup:

111 ja is echt aftellen, gelukkig is het best druk op het werk nu

en thuis hebben we nu even veel tegenslagen ; dus gaat de tijd erg snel!!

maarrrrrr volgende week naar TUNESIE :mrgreen:

elle sjips zeg!! balen zo’n lange cyclus…maakt je erg onzeker

schapie fijn dat de hsg goed was…kan je gevoel best begrijpen hoor :hug:

sophie dank je :-* jij zit ook al lang op het wachtbankje, maar het gaat nu hard naar het nieuwe jaar :thumbup: gunstig voor jou :wink:

Wij zijn straks de volgende 8)

roosje mooi buikie :inlove:

ik heb zon buik al van mezelf :oops: sinds ik gestopt ben met roken vliegen de kilos eraan :o :shock: :?

hallo,

ik ben dijo, kom uit het westen en ben 24!

1e kindje en 27 september gestopt met de pil…

Dit weekend zou mijn nod dag zijn als het goed is… of natuurlijk niet!!

Ben benieuwd…

Gr. Dijo

@fluppie wrote:

roos, wat een mooie foto’s :inlove: vanaf wanneer ben jij foto’s gaan maken?

jane, ga je het echt pas met 12 weken tegen de ouders vertellen? knap als je dat kan, maar stel dat het mis zou gaan. dan moet je in 1 zin vertellen ja ik was zwanger, maar nu niet meer. je gaat er niet vanuit, maar op het moment dat het misgaat wil je toch de steun van je dierbaren.

wij hadden bekers gekocht bij de prenatal waarop stond: mijn opa / oma is een kanjer. echt die blikken die we toen kregen waren echt onbetaalbaar! :inlove: zelfs mn schoonvader pinkte een traantje weg!

wij gaan het morgen tegen de rest van de wereld vertellen. mijn zusje viert haar verjaardag en dan is iedereen bij elkaar. heb er nu al zin in! :inlove:

hih fluppie, daarom wacht ik tot de echo, als het niet goed zit vertel ik het ze niet :wink:

@schaap wrote:

dank jullie wel voor jullie lieve woorden :-*

Ik vind het wel moeilijk om positief te blijven, vooral nu er weer 2 schoonzusjes zwanger zijn, heb er moeite mee ze te zien groeien

:oops: :cry: .

maar blijf proberen 8)

ik heb ook vaak gefantaseerd hoe we het zouden vertellen

bijv: een slagroom taart met roze en blauwe muisjes erop en dan kijken of ze het doorhebben :lol:

ik denk niet dat ik het lang stil kan houden, ik denk dat ik gelijk naar m`n moeder ren (die leeft zo mee)

Ik herken het wel een beetje schaap, al ben ik nog lang niet zo lang bezig als jij… een dikke knuffel van mij voor jou :hug:

Dijo, gezellig dat je mee komt kletsen!

Roos, al goed te zien hoor!

Morgen ga ik eindelijk mijn foto’s eens in ons showtopic zetten! Heb vandaag weer wat echofoto’s erbij gekregen, dus die neem ik meteen mee.

@Jane_S wrote:

@fluppie wrote:

hih fluppie, daarom wacht ik tot de echo, als het niet goed zit vertel ik het ze niet :wink:

maar dan kun je je verdriet met niemand delen. wel knap dat je het zo lang geheim kan houden hoor! wij hebben het met 5 weken verteld, en die ene week geheimhouding duurde al zo ontzettend lang :smiley:

schaap, wel fijn dat de HSG goed was! vervelend onderzoek is dat he?

:lol: 't gaat allemaal best snel hoor fluppie :slight_smile:

ben inmiddels alweer 5 weken en 2 dagen :inlove:

nee maar ik denk niet dat het voor de ouders leuk zou zijn om te horen.

en ik zou genoeg steun hebben aan mijn man hoor :inlove:

hopelijk is dat niet nodig en kunnen we ze super mooi, leuk nieuws geven over 6 weken :pray:

mevrouw van moeders voor moeders is net weg, hierbij de test :inlove:

maandag mag ik beginnen.

die is overduidelijk jane :dance: goed van je dat je eraan mee doet ik had ook graag meegedaan maar hier is geen ophaal service dan zou ik het zelf weg moeten brengen naar de stad 30 km verderop en dat ging me iets te ver

vind het echt een super goed iniatief al helemaal omdat ik zelf die medicijnen heb gebruikt en zie me banner :inlove:

ik heb ook nog een leuk nieuwtje :dance:

mijn vriend en ik hebben eindelijk de knoop doorgehakt en we gaan geregistreerd partnerschap doen :inlove: ik wou altijd trouwen maar dat plaatje wat ik voor me heb kost heel veel geld en dat hebben we nu gewoon niet en er ook niet meer voor over. Wel wil ik alles goed geregeld hebben voor de beeb en als gezin verder gaan dus ik neem zijn achternaa aan :inlove: dit gebeurt op 11 januari(dan zijn we 11 en een half jaar samen :inlove: ) we houden het gewoon klein ouders mee koffie met gebak en avonds een borrel voor broers en zussen ben wel blij dat we de knoop hebben doorgehakt :dance:

Roosje, wat jammer dat het bij jullie nog niet goed geregeld was.

ik kon kieze ophalen of zelf brengen. aangezien we het voorlopig stil willen houden , brengen we het voorlopig even zelf weg, is niet zo ver :slight_smile:

GEFELICITEERD, wat super leuk! :inlove: :dance: :-*

@Jane_S wrote:

Roosje, wat jammer dat het bij jullie nog niet goed geregeld was.

ik kon kieze ophalen of zelf brengen. aangezien we het voorlopig stil willen houden , brengen we het voorlopig even zelf weg, is niet zo ver :slight_smile:

GEFELICITEERD, wat super leuk! :inlove: :dance: :-*

ja erg jammer toevallig zag ik vorige week dat er een vrouw wel bezig is om een punt op te starten hier in de buurt stond in de krant dus er word wel aan gewerkt

en dank je wel :inlove:

Roos, wat leuk - gefeliciteerd!

Wij zijn gewoon samenwonend, wel met een samenlevingscontract en hebben ook op die manier gewoon alles kunnen regelen. Niets ingewikkelds aan, gewoon twee formuliertjes ondertekenen :mrgreen:

Maar een geregistreerd partnerschap is natuurlijk minstens net zo leuk!

Wat goed Jane, dat je meedoet met MvM. Kleine moeite, groot plezier en wat mag je ook al lekker snel beginnen! Super hoor - en prachtige test meid. Toch weer even spannend he als die wordt gedaan… :mrgreen: