Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

@Schaap… wat fijn dat je een goeie uitslag hebt… Dan moet de IUI toch een keertje lukken!!! Maar snap je zorgen wel, hopelijk zijn ze allemaal niet niet en heb jij ook snel een positieve test in handen! Ik duim er heel hard voor hoor, t’is jullie ook wel echt een keertje gegund nu!!!

@111… toch wel weer een beetje schrikken nietwaar? Wel jammer dat het je allemaal zo zwaar valt, maar het is idd voor een heeeel goed doel!

Wat dat indalen betreft, bij mij was de kleine met 32 weken al volledig ingedaald, maar uiteindelijk is Puck pas met 41 weken geboren. Bij mij zei het dus niets dat indalen… Bovendien hoorde ik dat het indalen bij een eerste al vroeg begint. Ik hoop dat jullie uk ook nog eventjes blijft zitten hoor, zou nu al wel heeel vroeg zijn!

Verder lijkt jullie situatie wel een beetje op die van ons… mijn kamertje was door een verkeerde bestelling pas met 34 weken geleverd (zat aardig in de stress, hihi) en het kraampakket ook! Ach je moet maar zo denken, mocht je voor de 37 weken bevallen dan heb je zowieso niets aan het kraampakket, want dan moet je naar het ziekenhuis! (ik wou zowieso in het ziekenhuis bevallen trouwens…)

Anyway, toi toi toi meid, en ik duim dat de laatste loodjes voor jou niet al te zwaar worden en vooral dat je beebje nog wel eventjes wat langer blijft buiken!!!

x loesje

Thanx Loesje!

Ik wil ook in het ziekenhuis bevallen hoor, maar vind het toch wel een veilig idee om dat kraamspul in huis te hebben. Je weet maar nooit.

Het probleem bij mij is dat ik het allemaal heel laag draag en een korte bmhals heb, heb ik mij laten vertellen. En gelukkig is mij al toegezegd door de VK dat ik echt niet langer hoef te lopen dan 40 weken, dat is geen doen voor mijn lijf (zit natuurlijk ook nog met de lichamelijke klachten van mn whiplash), dus dat scheelt.

Grappig trouwens dat jij juist weer hoort dat het eerste kindje sneller indaalt, hier staan ze er verbaasd van dat dat nu al gebeurt bij mij - zowel de VK, de artsen in het zkh, de medecursisten van yoga en de moedertjes bij mij op het werk. Ach, we zien wel, volgens mij zegt het inderdaad nog helemaal niets.

Vandaag weer lekker vrij, dus heerlijk tijd om bij te tanken na maandag!

ik heb vanochtend de vk gebeld, kon vandaag pas omdat ik ma/di moest werken :roll:

maargoed ik heb een afspraak voor 11 nov :dance:

eerder doen ze niet, pas vanaf 8 weken. en laat mij nou precies 11 nov 8 weken zijn :inlove:

de echo doen zij zelf , maar pas vanaf 11/12 weken, maarja dat geeft niet. wilde het zowiezo rond 3 dec doen, ivm vertellen aan ouders en opa en oma :inlove:

oh ja had gister nog even testje gedaan :lol: :inlove:

mooie test hoor :inlove:

hier doen ze ook niet eerder een echo ik kreeg hem rond de 10 weken maar al met 8 weken in het zkh is dan weinig te zien het is meer de bevestiging

Dat wordt vast een heeeeeeel leuk Sinterklaascadeautje! :mrgreen:

Wil je het op een speciale manier vertellen, of heb je daar nog niet over nagedacht?

Wij wilden een ei doen, met daar bovenop gekleurde muisjes geplakt en een plastic ooievaartje en dan op het ei de uitgerekende datum schrijven, maar eh…we waren te enthousiast en konden het niet voor ons houden :mrgreen:. 't Is dus bij vertellen alleen gebleven, hahaha.

Roos, aan 't aftellen voor de 20 weken echo?

Wil je weten wat het gaat worden? Spannend weer joh, hopelijk is alles goed!

Ben elke keer zo verbaasd hoe hard je gaat, maar dan bedenk ik me weer dat we precies 12 weekjes schelen :mrgreen: slik…en dat ik dus zelf net zo hard mee ga :shock: :o :mrgreen: .

111 wat een leuk idee zeg! wij hebben met de eerste keer sokjes in een enveloppe gedaan werd toen mk :cry: nu hebben we het zo verteld zo blij waren we en ze wisten ook wanneer ik kon testen dus dan is het wel minder leuk om te vertellen

jane kan je het wat voor je houden? ik wou het wel aan iedereen vertellen weet ik nog en nu nog :inlove:

hihi :lol: leuk hoor :mrgreen:

ja we hebben al een heel plan gemaakt :lol:

welke dagen en wanneer naar wie, we hebben zelf een site gemaakt (mja we… mijn man :mrgreen: ) voor de baby en mijn verhalen en foto’s en updates. en daarop schrijven we het dan en die laten we dan zien denk ik, met op de beginpagina gefeliciteerd jullie worden opa en oma ofzo. weet het nog niet, denk ook dat wij niet meer kunnen wachten, maarja daar staat straks wel de echofoto op en de test dus opzich wel handig om te laten zien :lol: :mrgreen:

@111 wrote:

Roos, aan 't aftellen voor de 20 weken echo?

Wil je weten wat het gaat worden? Spannend weer joh, hopelijk is alles goed!

Ben elke keer zo verbaasd hoe hard je gaat, maar dan bedenk ik me weer dat we precies 12 weekjes schelen :mrgreen: slik…en dat ik dus zelf net zo hard mee ga :shock: :o :mrgreen: .

het gaat idd erg snel wij hebben 5 nov de 20 weken echo en het duurt me nu al lang genoeg je wilt zo graag weer ff bevestiging he dat alles goed is etc en ben zo benieuwd hoe ons ukkie er nu uit ziet :inlove: wij willen niet weten wat het word weten jullie het wel?

dat is waar roosje, wat naar zeg.

tja dat is inderdaad minder leuk, maar blijft leuk :inlove:

ja we houden het voor ons totdat we de 12 weken echo hebben gehad en weten dat het goed gaat met ons beebje. dus over 6 weken :inlove:

@Jane_S wrote:

hihi :lol: leuk hoor :mrgreen:

ja we hebben al een heel plan gemaakt :lol:

welke dagen en wanneer naar wie, we hebben zelf een site gemaakt (mja we… mijn man :mrgreen: ) voor de baby en mijn verhalen en foto’s en updates. en daarop schrijven we het dan en die laten we dan zien denk ik, met op de beginpagina gefeliciteerd jullie worden opa en oma ofzo. weet het nog niet, denk ook dat wij niet meer kunnen wachten, maarja daar staat straks wel de echofoto op en de test dus opzich wel handig om te laten zien :lol: :mrgreen:

maak je die site hier ook bekend? :lol:

zodra er staat gefeliciteerd jullie worden opa en oma?? :lol: :lol:

Het blijft inderdaad leuk om te vertellen, al zou ik het een eventuele volgende keer toch bijzonderder maken denk ik…als het ons lukt, hahaha.

Dat idee met het ei is overigens niet van mijzelf hoor. Ergens hier op het forum was destijds een topic over leuke ideetjes en daar stond zoiets bij. Maar het blijft wel een leuke manier vind ik!

Roos, nee, wij weten het ook niet. Overigens hoor je daarmee tot de uitzonderingen tegenwoordig heb ik begrepen. In het ziekenhuis hebben ze bij het maken van de groei-echo’s niet eens gevraagd of we t wisten en werd die dopler gewoon op mn buik gezet. Gelukkig heeft beebje niets prijsgegeven, dus we weten het nog steeds niet.

Jane, handig he, die mannen!

En geweldig idee om het zo te doen. Ben benieuwd of het kwartje meteen valt bij je familie! :mrgreen:

dank jullie wel voor jullie lieve woorden :-*

Ik vind het wel moeilijk om positief te blijven, vooral nu er weer 2 schoonzusjes zwanger zijn, heb er moeite mee ze te zien groeien

:oops: :cry: .

maar blijf proberen 8)

ik heb ook vaak gefantaseerd hoe we het zouden vertellen

bijv: een slagroom taart met roze en blauwe muisjes erop en dan kijken of ze het doorhebben :lol:

ik denk niet dat ik het lang stil kan houden, ik denk dat ik gelijk naar m`n moeder ren (die leeft zo mee)

Schaap, :hug:

Ik weet zeker dat het voor jou ook weggelegd is meid! Jammer alleen dat het zo lang moet duren he… Maar elke teleurstelling is een stap dichter bij je wens, dat heeft lang geleden iemand tegen me gezegd en ik denk ook wel dat dat zo is. Dus kop op meid, jouw tijd komt nog wel!

Helaas weer niet raak hier. Vanmiddag ongesteld geworden. Een cyclus van 44 dagen :cry:

@Elle wrote:

Helaas weer niet raak hier. Vanmiddag ongesteld geworden. Een cyclus van 44 dagen :cry:

:hug: :hug:

:frowning: :frowning: :frowning:

@Elle wrote:

:hug: :hug: :hug: :-*

even kijken of het lukt :mrgreen: