Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

hey meiden,

helaast ben ik toch na 4 dagen overtijd ongi geworden… :frowning:

op naar de volgende ronde liefsd mary… :wink:

Mary, :hug:

Hartewens, gezellig dat je mee komt kletsen!

Elle, misschien zijn de testen van KV wat minder gevoelig dan die je eerst hebt gebruikt en is het daarom nog negatief. Inderdaad gewoon een paar daagjes wachten en dan nog eens proberen. Donderdag of vrijdag ofzo, dan moet het haast wel duidelijk te zien zijn! :pray:

@beaty-baby wrote:

hey meiden,

jammer meis :hug:

Welkom hartewens :smiley:

Hoi meiden,

Bedankt voor het warme welkom.

Zit op het moment op mijn ongi te wachten…verwachte de duiveltjes eigenlijk de 17e al maar tot op heden niks (nee ik ben jammergenoeg echt nog niet zwanger) maar mijn cyclus is een klein beetje wisselend.

Heb wel echt al een paar dagen mega buikpijn waardoor ik elke dag dacht nu komt het, maar ben nog niet eens met ronde 1 begonnen en ben er al weken mega mee bezig dus misschien dat het daar aan ligt dat het maar niet komt?

@111 wrote:

Mary, :hug:

Hartewens, gezellig dat je mee komt kletsen!

Elle, misschien zijn de testen van KV wat minder gevoelig dan die je eerst hebt gebruikt en is het daarom nog negatief. Inderdaad gewoon een paar daagjes wachten en dan nog eens proberen. Donderdag of vrijdag ofzo, dan moet het haast wel duidelijk te zien zijn! :pray:

Ik hoop inderdaad nog steeds een beetje op een positieve test. Nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen hier en zit nu op dag 43 van mijn cyclus.

@hartewens; wat gezellig dat je hier komt meekletsen. Ik weet hier alles van een wisselende cyclus helaas. Sterkte met wachten.

Hoi allemaal!

Voor alle nieuwe dames hier:

WELKOM!!! Hoop dat jullie snel zwanger zijn!!!

Het spijt me ik had eventjes niet zoveel tijd, heb dus ook even niet terug gelezen van iedereen, dus als ik op dit moment iets belangrijks over het hoofd zie…

Een ding wat ik wel heb gezien is…

:dance: :dance: dat ik Jane mag feliciteren!!! :dance: :dance:

Zwanger meid!!! Geweldig geniet ervan!!

Hier is de tijd voorbij gevlogen, ga deze week mijn laatste weekje verlof tegemoet… :frowning: Aanstaande maandag moet ik erweer aan geloven en is deze bijzondere periode voorbij… Toch wel weer een emo-moment…

(ben echt een emotionele muts geworden na de bevalling, volgens mij gaat dat zo blijven…)

MIjn vader had een prachtige CD gemaakt van foto’s van Puck vanaf de geboorte tot nu… op de achtergrond had hij een prachtig nummer gezet. Een super langzaam nummer… maar in combinatie met de foto’s zo’n ontzettende tranentrekker…

Heb de CD nu al een paar keer gezien en elke keer als ik de foto’s van mijn kleine meisje zie, vlak na de bevalling en alle emoties van die dagen… en ik hoor de muziek dan moet ik huilen. Huilen van geluk…

Wat bijzonder…

sorry hoor heb weer een emo-momentje… :oops:

Anyway, hier geniet ik nog eventjes van mijn meisje deze week…

Liefs loesje101

hee loesje :mrgreen: oh wat lief , bedankt :inlove:

pff jeetje wat is die tijd snel gegaan, je verlof alweer om, kan me voorstellen dat je emo bent :hug: :-* lekker genieten de laatste week samen met je meisje :inlove: heb je nog nieuwe foto’s van haar? :inlove:

wat lief en leuk gedaan van je vader :inlove:

Onvoorstelbaar Loesje, dat je verlof er al weer bijna op zit joh!

Ach, en die emo-buien…ze zeggen niet voor niets dat je lijf ook 9 maanden na de bevalling moet ontzwangeren toch? Komt vast wel goed, al denk ik dat alle vrouwen wel extra gevoelig blijven als ze eenmaal een kindje hebben.

Elle, ik blijf gewoon voor je door duimen hoor meid en ik geloof er nog steeds in bij je!

Hartewens, ook ik had een hele onregelmatige cyclus dus het zegt helemaal niets hoor. Bij mij varieerde het van 23 tot 37 dagen geloof ik en pas na de curretage had ik twee cycli van toevallig (?) gelijke lengte.

Loesje, veel succes volgende week!

nieuwe meiden welkom

arme loesje wat gaat dat toch snel

nu alweer werken!! :hug:

ja heb je nog leuke foto’s van puck te spammen hihi :oops:

hoe gaat het met onze zwangere dames?

mim jij bent nu toch met verlof?

roosje las hier ergens dat je je beebje heb gevoeld :inlove:

111 hoe voel je je?

en natuurlijk jane, tierr, fluppie, debbert hoest met jullie ??

pffff wat een hoop zwangere dames :roll: :mrgreen:

vergeef het me als ik iemand ben vergeten :oops: :oops:

Hier nog altijd geen ongi te bekennen :?

Hoi,

Ik ben nieuw hier! Wij gaan ook voor de eerste… Lekker spannend allemaal!

Greetz!!

met mij gaat het wel goed enorm moe heb vanacht erg slecht geslapen en hele dag te shoppen geweest :dance: zal nu ff eten halen lekker makkelijk vandaag :mrgreen:

:inlove: `gaat goed hoor sophie, leef onwijs op die roze wolk.

ben wel erg moe en heb onwijs pijnlijke borsten, gelukkig geen misselijkheid. vrijdag komt de mevrouw van moeders voor moeders :smiley:

hoe is het met jou?

welkom lalala

@beaty-baby wrote:

hey meiden,

oh balen voor je.

Ik las je voorgaande berichten en dacht meteen he dat voel ik ook.'ik ga na het weekiend pas testen.

allereerst gefeliciteerd voor de gene die zwanger zijn :thumbup:

Ik heb de definitieve uitslag van de HSG gehad, alles goed :slight_smile:

We gaan de volgende ronde weer voor IUI, we hebben nog 3 pogingen.

gaat dat niet lukken dan gaan we verder met IVF.

Ik vind het heel eng, het voelt alsof het einde nadert

en dat voelt heel naar :cry:

Sophie, het gaat hier wel hoor al ben ik wel heel erg blij dat het einde in zicht gaat komen. Gisteren een dagje ziekenhuis voor onderzoeken, verloor vocht en voelde uk al een paar dagen wat minder. Gelukkig bleek er weinig aan de hand, behalve dan dat het vruchtwater nauwelijks genoeg is en mijn klachten niet thuishoren bij een eerste zwangerschap met 30 a 31 weken. De VK en het ziekenhuis houden nu rekening met een vroeggeboorte, kindje is al behoorlijk aan 't indalen ook.

Maar verder gaat het wel goed, 't wordt zwaar en erg pijnlijk allemaal, maar het idee dat we straks een kleintje hebben maakt het zeker de moeite waard.

Morgen komt er iemand van de kraamzorg voor een intake gesprek, geen idee wat ik daarvan moet verwachten. Kamertje is ook nog niet helemaal gereed, de meubeltjes komen pas over twee weken en mn kraampakket heb ik nog niet ontvangen van mn verzekeraar. Zal dus wel commentaar krijgen dat het nog allemaal niet af is, maar goed, we zien het wel.

Hoe is het met jou? Aan het aftellen?

@schaap wrote:

allereerst gefeliciteerd voor de gene die zwanger zijn :thumbup:

Ik heb de definitieve uitslag van de HSG gehad, alles goed :slight_smile:

We gaan de volgende ronde weer voor IUI, we hebben nog 3 pogingen.

gaat dat niet lukken dan gaan we verder met IVF.

Ik vind het heel eng, het voelt alsof het einde nadert

en dat voelt heel naar :cry:

fijn dat de uitslag goed was van de hsg dat is altijd een hele geruststelling!

nog 3x iui mag je doen? naar meis dat je zo bang bent ik snap het wel hoor na ivf is er nog weinig wat van toepassing is he :hug: maar blijf moed houden hoor snap dat het erg moeilijk voor je is klaag het hier maar lekker van je af! :hug:

Schaap fijn dat de uitslag van de hsg goed was.

jeetje nog maar 3× niet gek dat je bang bent.

hopelijk is het snel raak en zijn verdere stappen al niet meer nodig :hug: :-

111 jeetje wat spannend. gelukkig is nu nog alles goed. :-