bedankt 111 lief van je.
wij stuiteren ook nog steeds :inlove: , ben ook nog steeds zooooo blij!!
zeg het ook de hele dag door :lol:
Ha meiden, ik kom me ook weer eens melden. Ben hier (te) weinig geweest de afgelopen tijd. Erg druk en ook heel moe 's avonds.
Gisteren heb ik getest, omdat ik op dag 39 van mijn cyclus nog niet ongesteld was (nou zou dat zomaar kunnen met mijn rare onregelmatige cyclus). Eerst met een test van babyboom shop, die gaf een heeeeeeeeel licht tweede streepje. Toen nog een keer met een test van Etos, die was negatief, maar vanmorgen verbeeld ik me toch dat ik n heel licht ingedroogd lijntje zie (bij die van babyboom shop weet ik het zeker, en die was er binnen de tijd). Het is zo licht dat ik het niet op foto krijg. Ik test over een paar dagen maar nog een keer. Straks even extra testjes halen. Duimen jullie mee?
Spannend Elle, ik duim voor je!!
oh spannend elle, tuurlijk duimen wij mee!!
misschien heb je een late innesteling gehad, en was de ene test toch iets gevoeliger dan de anders…?
elle spannend meis zelf heb ik geen goede ervaringen met etos testen toen ik zwanger was gaf die negatief aan :roll:
bij kruidvat heb je 2 testen voor 5 euro en werken heel goed :thumbup: succes
elle spannend meis
111 :-* :-*
JANE!!! GEFELICITEERD!! Super meid :inlove:
:inlove: :inlove:
Oeh Elle, dat klinkt voorzichtig positief hoor. Inderdaad even een paar dagen wachten en dan nog eens testen. Hopelijk knalt die tweede streep je dan tegemoet!
Ik ben meer fan van de digitale testen, dan heb je meteen duidelijk en kun je niet het idee hebben dat je je iets inbeeldt. Maar ieder zijn ding waar hij/zij zich goed bij voelt hoor! Ik :hug: heel hard voor je!
elle… waar ben je…? :shifty:
nog geen nieuws van elle?
Volgens mij heeft ze niet meer getest hoor, gisteren schreef ze dat ze 't over een paar dagen weer zou proberen. En de winkels zijn dicht vandaag, dus waarschijnlijk kan ze niet eens testen :mrgreen:
Maar ik hoop ook dat ze snel laat horen of de streep dikker is geworden!
pff hoop niet dat ze zo lang wacht, dat hou ik niet vol :lol:
niet overal zijn de winkels dicht vandaag :shifty:
@Jane_S wrote:
elle… waar ben je…? :shifty:
Ja, hier ben ik…
'k wist niet dat jullie zo met smart op me zaten te wachten. Ik was gewoon ff wat Ikea meubels in elkaar aan het zetten op mijn gemak.
Ik had gisteren nog 2 kruidvattestjes gehaald, vanmorgen kon ik me niet bedwingen, maar hij was negatief. Er zit dus niets anders op dan afwachten. Ik weet ook niet wanneer precies mijn NOD is, omdat mijn cyclus zo raar is en ook vanwege die 6 dagen positieve ovutest (misschien langer, maar toen waren ze op). Pfff… ik ben zo slecht in wachten
Misschien moet ik er maar van uitgaan dat t gewoon weer niet raak is, maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld.
balen elle dat ie negatief was!!
hopelijk test je later toch nog positief
Elle hopelijk blijkt die test niet goed en heb je over een paar dagen een knallende streep
oh elle wat jammer
en raar :think: :hug: :-*
@sophie wrote:
balen elle dat ie negatief was!!
hopelijk test je later toch nog positief
Ik hoop t ook. Ik had toch wel een beetje gehoopt op een erg positieve test.
Ik ga nu wel minimaal een week wachten voor ik weer test, denk ik, anders is t zo’n teleurstelling als ie weer negatief is…
Hoi,
Ben nieuw op het forum en wil me ook hier melden.
Ook wij gaan voor een eerste kindje te beginnen met de eerste ronde ergens eind deze maand. Verwacht eerst morgen de rode duiveltjes en met een cyclus van gemiddeld 26 dagen zal het eitje rond het eind van deze maand springen.
Groetjes
welkom :-*