Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

Thanks dames :wink:

Jullie ook allemaal veel succes he! En Jane, gefeliciteerd!

Jeetje vlieg this niet niks :hug: :-

Fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen en hopelijk wordt je spontaan zwanger en kunnen jullie daar ook samen van genieten :pray: :-

meiden hierbij de test, waarvan de teststreep al verscheen voordat de controlestreep ook maar kon kleuren :inlove: :lol:

:smiley: hallo meiden ik ben nu 3 dagen overtijd. Ik heb wel al 1 zwangerschaptest gedaan maar geeft aan niet zwanger. :frowning: Ik was zo teleurgesteld. Maar ik ben ook nog niet ongi. Wel heb ik hele gevoelige borsten en heb ik zo,n ongi gevoel. Ik denk dat mijn menstru. in 1 van deze dagen gewoon komt. Al hoop ik nartuurlijk dat ik toch stiekem zwanger bent. Liefs mary… :-*

@beaty-baby wrote:

:smiley: hallo meiden ik ben nu 3 dagen overtijd. Ik heb wel al 1 zwangerschaptest gedaan maar geeft aan niet zwanger. :frowning: Ik was zo teleurgesteld. Maar ik ben ook nog niet ongi. Wel heb ik hele gevoelige borsten en heb ik zo,n ongi gevoel. Ik denk dat mijn menstru. in 1 van deze dagen gewoon komt. Al hoop ik nartuurlijk dat ik toch stiekem zwanger bent. Liefs mary… :-*

je cylcus zou langer kunnen zijn misschien morgen weer even een testje doen? :pray:

jane :dance:

dit verdient een speciaal bericht van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :inlove: eindelijk!!

hoe voel je je :inlove:

ahh wat lief :inlove:

Ja uhm emotioneel he :inlove:

voel me nog aardig goed, behoorlijk pijnlijke borsten maarja heb het er zeker voor over :mrgreen:

hoe gaat met jou?

alweer bijna 20 weken joh :shock: spannend! :mrgreen:

dat emotionele word alleen nog maar erger geloof me ik zat me toch een potje te janken bij k2 zoekt k3 :oops: terwijl ik daar nooit last van heb

ik voel me erg goed mag niet klagen heb wel last van me rug als ik het te druk heb en met name met werken moet ik er goed om denken

verder heb ik gelukkig geen last meer van bloedingen :dance: de weken vliegen voorbij en ik geniet van elk moment ook omdat ik in de achterhoofd houd dat dit ook wel es de laatste zwangerschap zou kunnen zijn

heb je al een afspraak gemaakt voor een echo?

:lol: hihi ik geloof het best! :mrgreen: had er gisteren al behoorlijk last van

wat fijn dat je je nog zo goed voelt :slight_smile:

goed om jezelf denken en de beeb natuurlijk :slight_smile:

ja die weken zijn echt hard gegaan!

nee nog niet moet eerst nog een VK zien te vinden.

of maak je zelf afspraak voor echo…?

je kan zelf een vk opzoeken en als hun echos doen kan je ze daar doen wij hadden de eerste echo in het zkh dus daar heb ik toen zelf achter aan gebeld en daarna gewoon bij de vk

wat een mooie test jane super meis

eindelijk is je lange wachten beloond :-*

beaty baby misschien is je hcg nog te laag om vast te stellen of je had later je ei!!

hoe is je cyclus normaal?

Bedankt sophie, dat is het zeker! :inlove:

Ik hoop dat jullie wachten ook snel beloond wordt :hug: :-* :pray:

Beatybaby, sorry helemaal overheen gelezen :oops:

je cyclus kan beetje in de war zijn , en het zou indd kunnen dat je eisprong later is geweest,dus langere cyclus, hoop dat het toch positief is voor je! :pray:

daar duimen we voor ja

en zat te kijken en te rekenen maar als roosje is uitgerekend mogen wij beginnen met de behandeling en ik vind het bij jou zo snel gaan weer roosje dat het bij mij ook bijna zover is hihihihi

dus nog 22 weken en dan mogen wij beginnen :dance: :dance:

Jeetje sophie je maakt het wel leuk zo om te wachten :wink:

en het gaat inderdaad best snel. al kan ik me voorstellen dat het wachten voor jullie wel lang genoeg geduurt heeft, ik vond een jaar al lang :roll: :oops: wordt spannend jaar voor jullie :mrgreen: :pray:

ja heel erg spannend, loop al twee jaar te roepen wordt ons jaar, maar 2010 wordt echt ons jaar hihi :dance:

en ben weer even in de positieve mood want ben net weer ongi geweest :dance: :dance: dus nog maar 4 ongi’s en dan mogen we beginnen hihihi

ach ja je moet het een beetje leuk houden :mrgreen:

@sophie wrote:

daar duimen we voor ja

en zat te kijken en te rekenen maar als roosje is uitgerekend mogen wij beginnen met de behandeling en ik vind het bij jou zo snel gaan weer roosje dat het bij mij ook bijna zover is hihihihi

dus nog 22 weken en dan mogen wij beginnen :dance: :dance:

als ik lig te puffen krijg jij vast een mooie terugplaatsing naar een mooi begin van een prachtig mooi kindje :-* tis je zo gegund meid zoveel jaren al bezig zonder resultaat en nog positief blijven jij word een topmem! :inlove:

haha ja zou mooi zijn toch :-*

@sophie wrote:

haha ja zou mooi zijn toch :-*

echt wel :inlove:

ooo jane! ik moet ook hier even komen schrijven!

GEFELICITEERD!!! :dance: :inlove:

wat een prachtige test! bij mij was hij een stuk lichter de allereerste keer!

geniet ervan!!

Jane wat een goed nieuws!!! GEFELICITEERD!!! Geniet er lekker van en emo zijn wordt alleen maar erger… :smiley:

Jane, hier ook nog even: supergefeliciteerd! Vind het helemaal geweldig voor je! Eindelijk!

En Sophie, nu jij straks hoor! En de tijd schiet inderdaad al heel erg op. Nog maar 22 weken, da’s zo om!