Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

gelukkig niks ernstigs :hug:

@Roosje, mooie kamertje zeg, en vervelend dat je steeds van die bloedingen hebt :frowning:

Roosje, mooie kamer hoor! En wat vervelend dat je bloed verloor. Eerste keer, of heb je 't vaker? Gelukkig dat je het hartje weer hebt mogen horen, een hele geruststelling!

Vlieg, ja, ik bedoelde ook donderdag, was even in de bonen met de dagen… :oops: Maar als het goed is heb je ze nu? Vertel!

Echo leek even niet goed (groeiachterstand van het hoofdje van ruim 3 weken) maar na controle in het ziekenhuis vandaag bleek dat er helemaal niets aan de hand is en alles gewoon heel mooi op schema ligt. Heeft me wel mn nachtrust gekocht en ik heb nog geen tijd gehad om de foto’s in te scannen. Hopelijk morgen, anders zeker het weekend!

Jeetje zeg, wat een schrik!! :shock: Gelukkig maar dat het loos alarm was! :hug:

Best wel ja, ben er ook echt even helemaal door gesloopt en emo van. :roll:

Wil mn kindje nu helemaal graag zien en vasthouden!

@111… jeetje wat schrikken meis! Kan me voorstellen dat je er emo van wordt! Gelukkig is er niets aan de hand! En tja je gevoel dat je je kindje graag wilt zien en vasthouden is heel begrijpelijk, maar probeer tot die tijd toch ook te genieten van je dikke buik en het getrappel van dat kleine mensje. Je gaat straks je mooie buik nog missen! Maar dan heb je er weer iets veeeel mooiers voor in de plaats gekregen!!!

Komt allemaal goed meis! Heb vertrouwen!!!

:hug: :hug:

Loesje, heb er zeker wel vertrouwen in dat dit kindje er gaat komen hoor!

Maar genieten van mn buik heb ik tot nu toe niet gedaan en dat komt ook niet hoor. Heb zoveel pijn onderin, al vanaf het begin van de zwangerschap, dat ik niet kan wachten tot ik niet meer zwanger ben. 't Ligt allemaal erg laag bij mij en drukt op mn bekkenbodem. Zeker nu het kindje zwaarder wordt, is het amper nog te doen.

Maar ik hou nog even vol, het moet! :thumbup: :wink:

@111. oke, das toch wel jammer… Maar helaas als het niet anders… ik kan me dan wel voorstellen dat het geen pretje is!

hey allemaal

kan het zijn dat ik nu door de HSG eerder m`n eisprong heb :think:

ik had nu 2 dagen geleden een positieve ovu test, terwijl ik normaal gesproken vandaag zou moeten hebben :think:

we hebben uiteraard wel geklust :inlove:

scaap dat zou best kunnen idd je cyclus kan even in de war zijn maar goed dat jullie geklust hebben ben benieuwd ik duim voor je :thumbup:

Het blijft altijd een gok Schaap, maar het klinkt alsof het allemaal goed getimed was zo…Nu maar afwachten en hopelijk… :dance: :pray: :mrgreen:

Roos, jij gaat ook al lekker joh! Nog 2,5 week, dan ben je op de helft! :thumbup: Voel je je goed?

ik voel me heel goed! mag niet klagen wel heb ik snel last van me rug/bil na me werk (werk in de gahandicaptenzorg) maar goed om denken en anders schakel ik de fysio in want heb nog geen zin om al thuis te moeten zitten!

het gaat nu best wel snel maar goed kan me niet snel genoeg gaan geniet er zo van tis allemaal zo bijzonder (gun julie dit allemaal :-* )

5 nov hebben we de 20 weken echo kijk ik erg naar uit vind het erg spannend!

Da’s al snel Roos, 5 november! Gaaf hoor! Vooral die echo is heel bijzonder, althans, dat vonden wij wel. Maar wij hadden het kindje voor 't laatst gezien met 8 weken, dus van Caspar 't Vriendelijke Spookje naar al echt een mensje - die stap was heel groot maar zo mooi!

Hopelijk is alles goed en krijg je hele mooie foto’s mee!

111 das even schrikken! En je hebt dus zoveel pijn joh, sterkte!

Hier gaat alles goed! Met de hondjes ook, wat een heerlijke kinders!!! We zijn helemaal gek op ze. Heb een blog op Hyves gezet, zet hem wel ff in de spoiler want is een héél lang verhaal hahaha!

De ‘Palace’ is mijn sharpeiforum :wink:

Afgelopen donderdag was het dan zover! Eindelijk onze nieuwe rimpeltjes ophalen!

20.30u zijn we vertrokken. Nog even chipknip opladen en op weg naar Schiphol!

Komen we bij Breda, is de oprit richting Rotterdam nét dicht! Wij bij de Ikea eraf en stiekem gesmokkeld en toch de snelweg nog op kunnen komen.

Komen we bij Amsterdam, FILE! Ahhh, ik zat mezelf stiekem al op te vreten haha, onderweg aan het smsen geweest met een aantal mensen om de tijd door te komen.

Toen kwamen we op Schiphol aan!

Gelijk de borden zoeken natuurlijk en ja hoor, daar stond het vluchtnummer HV 6224 zou om 22.57 landen!

We waren er rond 22.15 dus dat was nog even wachten.

Wij naar gate 2 en daar aangekomen zagen we nog geen ‘bekenden’. Dus gebeld met de vrijwilligster die zei dat de hondjes pas 45 min. tot een uur ná landing naar buiten kwamen. Pfff nog langer wachten!

En wat doe je dan? Foto’s maken van elkaar ja haha.

Om 22.53 zijn de hondjes geland!

En toen zagen we daar Sandra van ACE en Miranda, het nieuwe baasje van Shogun!

Wij ons gelijk voorgesteld en heb haar het kaartje van de Palace gegeven, lekker opdringerig hahaha :slight_smile:

Maar voor haar is het de 1e pei en ook nog een pup, dus wellicht kan ze hier advies inwinnen. Hoop echt dat ze komt!

Ze komt oorspronkelijk uit Breda, dus de klik onderling was er meteen als brabo’s zijnde :slight_smile:

Nu woont ze in Limburg, Hoensbroek.

En toen wachten… en kletsen met elkaar…

En waren nog meer mensen die een hondje kwamen halen die in duitsland zat bij een gastgezin. En dat gastgezin ving gister weer een nieuw hondje op uit Spanje die met onze vlucht mee kwam.

Dit hondje ging naar zijn nieuwe baasjes.

En toen kwamen daar de hondjes!

Hier zat Shogun in met dat witte hondje

En de 1e blik van Boss!

Meer foto’s hebben we niet gemaakt, want het ging zó snel! De hondjes werden er heel snel uitgehaald en moesten heel gauw de riemen aan, want ze waren natuurlijk helemaal hotel de botel!

Ik deed Bella’s riem aan en Johan pakte Boss.

Op een gegeven moment ruilden we (waarom weet ik niet eens meer hahaha) en ik werd helemaal afgelebberd door Boss!! Zo lief!!! Zooo anders als de nederlandse honden joh, ongelooflijk. Hier zijn ze afstandelijk en soms wat gesloten. Maar Bella en Boss zijn zo open.

Bella was iets afstandelijker, ze volgde Boss ook overal en ook in de auto was het geen probleem omdat Boss er meteen in sprong.

Ze moesten alleen enorm plassen en poepen…

Boss hield het nog even vol maar op een gegeven moment ging het niet meer en liet hij zich vallen en daar kwam me een plas!! Sodeju!

En even later Bella, poepen en plassen tegelijk…

En toen was mijn keukenrol op hahahaha!

Gauw naar buiten (was nog een eindje door Schiphol namelijk) en daar legde Boss nog een drollie neer haha.

Nou ja, hebben we dat maar gehad :slight_smile:

Boss liep gister heel erg wankel. Hij is heel zwak, hij is ook heel groot!! En juist daardoor is hij zo zwak, daarbij het vliegen, het lange zitten in de kennel (ze zaten gister om 15.00 al in de kennel tot gister 00.00!! zonder water, zonder beweging).

Vandaag loopt hij al beter. Hji zwalkt niet meer zo.

Bella was eigenlijk meteen helemaal happy. Ze zat in de auto geregeld rond te kijken en ja hoor, ze kwam ineens los en daar kwamen haar kusjes ook!! :slight_smile:

En Boss lebberde Johan helemaal af :slight_smile:

We hadden wel even een emotioneel momentje in de auto. Van geluk, een nieuw begin voor ons, omdat alles zo meegevallen was eigenlijk (we hadden verwacht dat ze heel afstandelijk zouden zijn namelijk maar ze zitten zo vol liefde!).

In de auto hebben ze niks gedaan en toen we thuis kwamen hing daar een heel mooi welkomstbord!!

En toen kwamen ze binnen. Lekker rond gesnufd en de tuin in geweest. Weer geplast en gepoept.

Daarna op de bank maar nee, dat mogen ze hier niet dus meteen gezegd dat dat niet mag haha.

Ze kennen wel allebei ZIT hahaha.

Ze gingen trouwens meteen op het kleed liggen!!

Bella ging gelijk rollebollen :slight_smile:

De hondjes van papa en Luca van mijn schoonmoeder zijn er namelijk nog geen cm bij in de buurt gekomen toen ze hier logeerde! Heel typisch!

Bella en Boss gingen er meteen op gelukkig.

Om half 3 zijn we naar bed gegaan.

Ik ging eerst naar boven en Johan ging stapje voor stapje.

Ook mogen ze bij ons niet boven (zijn we nog steeds goede bazen, niet boven, niet op de bank :goofball: ) maar Boss liep eerst een beetje mee. Johan heeft hem een paar keer terug gestuurd en daarna is hij netjes blijven liggen :slight_smile:

Om half 6 werd ik wakker, ik dacht dat ik Boss hoorde overgeven en even later stond hij boven.

Dus naar beneden gestuurd en zelf ook naar beneden gelopen. Er lag niks maar ik heb ze toch even laten plassen.

Ik kreeg weer de nodige knuffels :wink:

Om half 9 werd ik weer wakker, de hondjes lagen nog vrij rustig, waren al een beetje aan het tippelen dus Johan eruit en laten plassen. Wederom de nodige kusjes ontvangen :slight_smile:

Boss had nog steeds niets gedronken.

Hij is bang van de eetbakken dus het voer hebben we op de mat gegeven (gisteravond 1 handje en vanochtend ook).

Drinken kregen we er niet in gisteravond, dus we hadden zoiets van, komt wel, morgen moet hij wel drinken.

Vanochtend dronk hij nog steeds niet dus in onze hand geprobeerd.

Bella dronk gelukkig wel en toen hij dat zag durfde hij eindelijk wat te drinken!!

Vanochtend deze foto’s nog gemaakt, Bella wilde al meteen spelen met Boss! Heerlijk in zijn poten en wangen bijten :slight_smile:

Maar Boss is gewoon super zwak dus kan het nog niet winnen hahaha.

In de auto de boekjes nog doorgebladerd en kwamen we erachter dat ze totaal geen broer en zus zijn!

Eerst zag ik de geboortedatum van Bella… ongelooflijk… Djara’s geboortedag! Maar dan een jaar later, 30-05-2007. Zij is dus 2,5 jaar (alsof het zo heeft moeten zijn zeg!) Toen kreeg ik het even moeilijk.

En Boss is van 20-11-2006. Hij wordt dus 3.

Ook zag ik dat Boss uit Ierland komt, dus hij zal met zijn baasje mee zijn gekomen naar Spanje.

Bella blijkt uit Roemenie te komen! Waarom ze dus op de site hebben gezet dat ze broer en zus zijn, begrijp ik niet. Waarschijnlijk omdat ze gewoon heel lief bij elkaar hebben gezeten altijd.

Maakt verder ook niet uit, ze horen bij elkaar, dat zie je gewoon :slight_smile:

Ze zijn op 29-09-2009 gesteriliseerd/gecastreerd, vorige week maandag dus en Boss heeft er nog veel last van. Arme jongen.

Ook zijn ze getest op de ziektes en die waren negatief en dat is goed geloof ik haha :cheerlie: :cheerlie:

Oke, iedereen weer op de hoogte hihi.

Bedankt voor het medeleven! Geweldig om te zien hoe iedereen zo meeleeft!

We gaan zo een wandeling maken hier, we zijn namelijk heel benieuwd hoe ze reageren op straat (Boss ging gister wel uit zijn plaat tegen dat witte hondje namelijk haha).

Nu gaan we genieten :slight_smile:

Het verhaal is trouwens wat ‘verouderd’ hoor haha, heb het donderdag geschreven. Inmiddels loopt Boss beter, eten ze goed en drinken ze goed :slight_smile:

Boss is alleen super mager!

Roos, 5 november de 20 weken echo… nog een paar weekjes… spannend!! :dance:

Vliegje, erg leuk om je verhaal te lezen, wat een prachtdieren!! :-*

wauw wat een schatjes :inlove: :inlove:

@111 wrote:

Da’s al snel Roos, 5 november! Gaaf hoor! Vooral die echo is heel bijzonder, althans, dat vonden wij wel. Maar wij hadden het kindje voor 't laatst gezien met 8 weken, dus van Caspar 't Vriendelijke Spookje naar al echt een mensje - die stap was heel groot maar zo mooi!

Hopelijk is alles goed en krijg je hele mooie foto’s mee!

mijn vriend heeft ukkie vanaf 11 weken niet meer gezien en ik met 12 dus is zeker speciaal hij kijkt er ook enorm naar uit en ik ook al is het een medische echo

Roos, het ziet er allemaal heel anders uit hoor met de 20weken echo. Echt ongelooflijk wat ze allemaal al kunnen, kamers van het hartje, blaas enzo. Ik vond en vind het nog steeds heel bijzonder, vooral die specifieke echo.

Och Vlieg! Wat een heerlijke moppies! En wat fijn dat ze jullie al in hun hartje hebben gesloten - en andersom natuurlijk! Het lijkt op de foto’s inderdaad alsof ze al jaren samen horen, bijzonder hoor! Wat een cuties, echt waar!

@Roosje… vond de 20 weken echo echt heeeel erg bijzonder!!! ZE konden ons gewoon de spiertjes laten zien waar de hartklepjes aan vast zitten. Om maar even een beeld te geven van hoe gedetailleerd het is!!! Je ziet echt je kleintje als een volledig mensje en het mooiste is de echo duurt lekker lang!!!