schaap erg vervelend he dat onderzoek :hug: vooral het moment waarop het cupje word vastgezogen vond ik erg pijnlijk gelukkig zakt het daarna meteen weg
waren de eileiders goed doorgangkelijk?
als je teveel pijn krijgt mag je altijd paracetamol nemen hoor!
sterkte :-*
kan het dat erna een beetje bloed heb
ik had nou bloed dij het afvegen :eh:
Roos, ik heb wel buikfoto’s ja. Ben in het begin enthousiast begonnen met elke week op dezelfde manier een foto te nemen van mn buik en na 12 weken geloof ik 1x per twee weken. Na 18 weken ben ik geloof ik gestopt, maar ik zal er woensdag weer eentje maken (niet schrikken dan hoor!). Mag woensdag ook weer naar ons kindje kijken, de foto’s daarvan zal ik proberen dan ook in te scannen en te plaatsen, oke?
Schaap, ik kan je geen antwoord geven meid - heb daar totaal geen verstand van…
111 ben benieuwd naar je foto;s!!
schaap je kan idd even bloed verliezen heb ik ook gehad en heeft wel een dag of 3 geduurd dus niet van schrikken [/b]
ik had gisteravond goed pijn ineens, veel krampen, anders dan ongipijn
vandaag gelukkig geen last, beetje spierpijnachtig gevoel en af en toe een steekje.
zouden we deze maand wel kunnen klussen :oops: , of is dat slecht?
@111… ben erg benieuwd hoor naar je buikie!!!
@schaap… ik denk zelf met dat soort dingen altijd… Als het niet had gemogen of het zou om een of andere reden slecht zijn om te klussen, dan hadden ze je dat zeker verteld! Dus ik zou met er niet zo druk om maken en gewoon door waar je zin in hebt
Hier weinig nieuws. Puck groeit als kool en lacht heeeeeeel veel.Ze kan ook steeds beter kleine geluidjes maken en ligt soms echt een klein beetje te kraaien. Zo schattig! :inlove:
Gisteren lag ze ineens te schaterlachen!! Ze schrok er zelf van want vervolgens moest ze huilen haha!!
@schaap wrote:
ik had gisteravond goed pijn ineens, veel krampen, anders dan ongipijn
vandaag gelukkig geen last, beetje spierpijnachtig gevoel en af en toe een steekje.
zouden we deze maand wel kunnen klussen :oops: , of is dat slecht?
nee hoor mag gewoon zolang jij het fijn vind
Loes, hahahaa, leuk hoor die kleine zo aan het ontdekken! :inlove:
Schaap, ik hoop dat het ongi-gevoel snel weg is meid!
Vlieg, hoe’st!? Al zenuwachtig voor morgen?
Ik mag morgen weer een beetje oefenen: mijn zwager belde me vanmiddag om te vragen of ik morgenmiddag kan oppassen op mijn neefje van ruim een jaar :mrgreen: Ben helemaal in de gloria, 't is zo’n lekker dingetje, altijd vrolijk en zo lief met slapen. Je hebt er bijna geen kind aan, hihi. En natuurlijk eerst de echo morgenochtend, daarna rij ik meteen door naar mn zus.
Wel een inspannend dagje, maar echt met alleen maar superleuke dingen. Oh ja, en 's avonds natuurlijk weer fijn naar zwschapsyoga, heerlijk ontspannen!
Loesje, wat schattig!
111, donderdag gaan we de hondjes halen, dus nog 2 nachtjes slapen Ben op van de zenuwen! Hahaha.
Veel plezier morgen!
111 veel plezier met je echo vandaag
loesje wat heerlijk zeg met Puck!!
we zijn niet vies van foto’s van haar hoor :oops: :-*
schapie ik zou gewoon doen waar je zin in hebt, anders hadden de artsen het wel gezegd
hier ook erg weinig te melden…wil heel graag ongi worden nu, maar ja voel nog niks aankomen en vandaag is de NOD…
want zit de ongi’s af te tellen!! :roll:
hi hi waren we wel van plan :inlove: :oops:
ik ben weer terug van vakantie!!
voel me nog steeds goed. wel af en toe vreselijk moe, slaap dan zo 2 uur achter elkaar
heb alleen bijna geen eetlust. of ik eet 2 happen en dan zit ik vol! ik ben nu al wel afgevallen, dus ik moet wel oppassen dat ik niet teveel afval.
het gekke is dat ik echt walg van groente en fruit! normaal vind ik dat zo vreselijk lekker, en nu helemaal niet!
Gezellig dat je er weer bent fluppie! Hoe was je vakantie?
Ik ben trouwens inmiddels ook al 3,5 kilo afgevallen…
Voel me echt erg beroerd… hoef gelukkig niet vaak over te geven, maar ik heb ook totaal geen eetlust, elke hap is een gevecht… echt niet leuk…
tier heel herkenbaar dit had ik ook! en nu begint het weer geen zin in eten hebben maakt niet uit hoor je kindje neemt alles wel wat het nodig heeft
fluppie wanneer mag je weer voor een echo
ik heb een foto van de babykamer ff een sfeerimpressie is nog niet klaar maar hebben jullie ff een idee :inlove:
Zozo, jullie zijn al een eind met het kamertje, leuk hoor!! :inlove:
dank je wel :inlove:
Wat een mooie kamer roosje!!
wauw leuk zeg :inlove:
wil ik ook :oops:
dank je wel dames
vandaag weer flink geschrokken verloor weer bloed! dus heb de vk gebeld en mocht meteen komen en heb het hartje weer gehoord :inlove: alles is goed gelukkig alleen moet ik het wel wat rustiger aan doen
Jeetje dan schrik je je ook rot… gelukkig maar dat alles toch goed was! :hug: