Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

ja Tierr!! Hoe was het??

Geweldig!! Voor ons nog vrij weinig te zien, maar volgens de gyn zag het er goed uit! Precies zo ver als ik uitgerekend had en we hebben het hartje zien en horen kloppen!! :inlove: Een hele opluchting!! :dance:

@Tierrr wrote:

Geweldig!! Voor ons nog vrij weinig te zien, maar volgens de gyn zag het er goed uit! Precies zo ver als ik uitgerekend had en we hebben het hartje zien en horen kloppen!! :inlove: Een hele opluchting!! :dance:

wouw meid :inlove: dit is toch wel het mooiste wat je vndaag hebt gehoord he :inlove: net een klein galoperend paardje :inlove: :inlove: :inlove:

geniet ervan meid!

wanneer mag je weer of kan je nu gewoon naar de vk voor je echo;s?

Ik mag gewoon naar de vk, denk met een week of 12 een echte termijnecho! :slight_smile:

Gefeliciteerd met je goede echo!

Tierr, gefeliciteerd meid! Een kloppend hartje is de eerste mijlpaal meid!

Op naar de termijn echo! :thumbup:

Roos, inderdaad. Kamertje is lekker fris geworden, straks de donkere meubeltjes erbij…helemaal top! Maar met kleertjes kopen is het wel lastig hoor dat we nog niet weten wat het is. Het is allemaal óf superstoer jongensspul, óf uberschattig meisjeskleding. Echt leuk neutrale kleertjes vind ik weinig. Gelukkig is het wel gelukt, we hebben zo’n 6 setjes gevonden (2 broekjes, 4 shirtjes en een boxpakje en vast setje) in maat 56 en 6 setjes in maatje 62 gevonden die zowel voor jongen als meisje kunnen. De rest komt later wel, als deze te klein worden en dan kunnen we echt gericht shoppen. Dus voor het winkelen en de aanschaf van de belangrijkste persoonlijke dingetjes zoals kleding is het helemaal niet meer belangrijk of het een jongetje of meisje wordt en daarmee is de enige echte reden voor ons om het geslacht te weten weggevallen. Nu is het nog puur een kwestie van nieuwsgierigheid :mrgreen: Dat houden we vast nog wel een paar weekjes vol.

Zal binnenkort foto’s plaatsen van ons kamertje, als de meubeltjes zijn gebracht!

Vlieg, ik blijf toch duimen voor je hoor…Geen bloed kan vanalles betekenen, dus ik blijf hopen!

fijn weekend allemaal dames :-*

fijn weekend!!!

Pff zit hier met een huilende dame die niet wil slapen…Elke keer als ik haar wegleg gaat ze huilen, maar ze heeft echt niets. Geloof dat ik hier eventjes doorheen moet, en haar nu echt eventjes moet laten huilen… anders wordt het nooit wat… Maar het gaat wel erg tegen mijn gevoel in dat huilen… :frowning:

Maar anders zit ik de hele avond op haar kamertje :frowning:

x loesje

Volgens mijn kan ik me hier ook aan sluiten ik ben gestop met dde pil op 26.08-09 en het woord onse eerste kindje

@Tierr, wat super dat je echo goed was.

@Vliegje, ik heb nog steeds goede hoop voor je.

Mijn cyclus wil na bevalling nog steeds niet goed op gang komen. Ben 2 keer ongesteld geweest, tenminste ik had 2 dagen wat helder bloed bij het afvegen dus of dat wel een echte ongi was. Nou ik wacht het maar af, want voorlopig gaan we toch nog niet voor een 2de.

@Loesje, ik herken het helemaal hoor dat het zo moeilijk is om ze te laten huilen. Ik probeerde altijd eerst van alles en als dat niet hielp liet ik haar 10 minuten huilen en meestal was dat genoeg en dan sliep ze.

He regje… moet zeggen ik ben natuurlijk nu iets meer dan 9 weken verder na de bevalling, maar ik ben op dit moment ook nog helemaal niet ongi geweest en ik geef niet eens borstvoeding! Moet zeggen dat ik het best lang vind duren… Eigenlijk helemaal niet erg natuurlijk maar het zou toch prettig zijn als je lichaam weer normaal wordt…

Tja en jou ongi was misschien toch wel die twee keer… Hoor wel eens dat het na de bevalling veel minder was als daarvoor. Was je voor de tijd regelmatig? En weinig of veel bloedverlies voor je zwangerschap?

Als er nu een beetje dezelfde tijd tussen zit, dan zou ik het toch maar zo beschouwen…

@Tierr; wat fijn dat alles goed was op de echo en dat je het hartje hebt gehoord. Nu kan het grote genieten hopelijk beginnen.

@loesje; sterkte met het laten huilen, lijkt me inderdaad moeilijk, maar waarschijnlijk wel beter. Als mama hoor je het vast wel als er echt iets is en dan ben je er zo.

@111; zo te horen zijn jullie er helemaal klaar voor! Ben erg benieuwd naar de foto’s van jullie kamertje. En wat spannend dat jullie nog niet weten wat het wordt. Als ik ook zwanger mag worden, willen wij het (voor zover we nu kunnen zeggen) ook niet weten.

@kinderwens; welkom hier en gezellig dat je komt meekletsen. Hopelijk is het snel raak.

Elle, die foto’s komen er wel hoor! Maar pas als de meubeltjes geleverd zijn. Half oktober worden we gebeld voor een afspraak voor levering, dus zo gauw alles staat maak ik de foto’s en plaats ik ze hier, goed!?

Helaas dames, ik word ongesteld. Maar het maakt niet uit. We waren er toch niet mee bezig. Wel mooi dat ik weer zo’n mooie cyclus had. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft.

Nu zit ik op 30 dagen.

Ja!! We hebben bericht gehad dat we zijn goedgekeurd als baasjes en onze adoptiehondjes uit Spanje komen as donderdag al aan op Schiphol! We moeten ze om 23u van het vliegveld halen! Zooo spannend :slight_smile:

Gosh Vlieg, 't is wel dubbel zo…

Toch balen van je ongi, maar wel een supermooie cyclus zo! Da’s ook al heel wat waard, zou willen dat ik het had gehad! Op naar de nieuwe ronde, is wel makkelijker om niet zo in de onzekerheid te moeten zitten steeds met zo’n cyclus. :thumbup:

Wat fijn dat jullie adoptieouders mogen worden! En relatief snel bericht ook, toch, of gaat dat altijd zo snel? Donderdag is het al zo joh! Gefeliciteerd, weer wat leuks om naar uit te kijken! Enne…FOTO’S he!!! :mrgreen:

wat een leuke dag heb ik gehad! vanmorgen was ik al vroeg uit bed kon niet meer slapen en heb eindelijk wat in huis kunnen doen had er de laatste tijd geen zin meer in dus moest nu echt wel alles weer lekker fris en opgeruimd en nieuwe bloemen in de potten staat altijd weer zo gezellig :dance:

toen ik was gaan douchen kwam me vriend thuis(zou de hele dag werken) maar had de middags vrij genomen want hij wou graag shoppen met me( ik had zitten klagen dat ik geen kleding heb had er weinig met lange mouwen en alles zit niet lekker meer)

en wat zijn we goed geslaagd :inlove: heb super leuk jurkje gekocht en 2 shirtjes wat kleding voor de beeb :inlove: en wat kleine dingen zo gezellig weer even

moest het ff kwijt :mrgreen:

Klinkt inderdaad erg gezellig Roos!

Wat kleding betreft ben ik wel zo’n beetje klaar hoor met mn zwangerschap. Pfff…heb geen zin meer om nieuwe dingen te kopen voor nog 2,5 maand en ik kan ook niet wachten tot ik straks eindelijk mn gewone kleding weer kan dragen.

Het laatste dat ik heb gekocht zijn 3 megaleuke buikbanden. Één met twee handjes en de tekst “pas op, ik kietel!”, één met twee handjes en daaronder twee voetjes, en - Matthijs zn favoriet - één met de tekst “50% papa, 50% mama, 100% ikke” erop :mrgreen:. Krijg op de laatste ook erg leuke reacties :lol:. Overigens kun je die laatste ook met de naam van jezelf en je partner krijgen, maar niet iedereen hoeft te weten hoe wij heten als ik ergens loop vind ik, dus vandaar dat het deze is geworden.

Die banden zorgen ervoor dat ik er toch steeds weer heel anders gekleed ben, ze zijn namelijk ook verschillend van kleur. Mn shirts worden gewoon tekort en vallen niet meer mooi over de elastische banden van de zwschapsbroeken, en als ik dan de buikband eroverheen doe kan het weer prima.

Er zijn trouwens ook andere hele leuke te krijgen hoor. Heb ze van een onlineshop, super snel binnen en goede service. Buikbanden en dan het gebruikelijke ervoor en dan punt nl :wink: .

heb je ook buikfoto;s? die van mij staan wel in maart topic (maar 2) haha had al buik van mezelf maar toch komt nu zwangerschapsbuik aan :mrgreen:

die site is idd leuk zal binnnekort ook ff wat buikbanden bestellen ik ben ook niet van plan om veel positiemode te gaan kopen maar goed ik werk in de zorg en draag me eigen kleding dus zal nog wel wat bij moeten

wat is het stil hier :shock: :eh:

Ik heb vandaag HSG gehad, viel me erg tegen :?

Het deed erg zeer :frowning: , gelukkig was het erna bijna gelijk weg, af en toe een steekje.

tot nu toe zag het er goed uit, over 2 weken heb ik een tel.afspr. dan hoor ik de definitieve uitslag

we mogen de volgende ronde gewoon weer IUI :dance: