Wie gaat er voor een 1e kindje deel 8

er zal dan idd weinig te zien zijn! maar je kan het hartje vaak wel horen kloppen en geloof me dat is het allermooiste geluid wat je dan wilt horen :inlove:

bij wie heb je de echo?

@Roosje… wat leuk dat je het goed gevoeld hebt!!! Wel heel snel hoor, zeker bij een eerste!! Ik voelde het pas bij 18 weken en echt heel duidelijk pas na de 20!!! Super joh!!! Nu heb je bij elke dag een bevestiging dat het er lekker goed zit!!!

@Tierr… heeeeel veel plezier bij de echo ik hoop dat er iets moois te zien is!!!

@vliegje wrote:

En hoe is het met de rest van de zwangere?!

Met mij gaat het ook nog steeds prima, het aftellen is wel een beetje begonnen :shock: Nog tot volgende week vrijdag werken en dan met verlof!! Ben er ondertussen erg aan toe, full-time werken begint zwaar te worden en het is juist druk omdat ik nog van alles ff moest regelen. En daarnaast heb ik sinds april eigenlijk geen vakantie meer gehad en dat begint me nu op te breken... Maar goed, nog even doorbijten!! :dance:

roosje wat fijn dat je beebje hebt gevoeld

tierr veel plezier met de echo

Roosje, wat vroeg al! Wat gaaf!

@vliegje wrote:

Roosje, wat vroeg al! Wat gaaf!

:inlove: :inlove: :inlove:

jeetje mim 32 weken

lekker hoor nog paar weekjes en dan verlof

is de babykamer al helemaal klaar?

sta elke keer weer verbaasd hoe snel het allemaal gaat, lijkt haast sneller te gaan dan mijn wachtmaanden hihihi

Sophie, de babykamer is nog niet helemaal klaar maar volgens mij heb ik de belangrijkste spullen wel in huis. Ik ga 6 weken van te voren met verlof, eerst samen nog even een paar dagen er tussenuit en dan denk ik nog genoeg tijd te hebben om de laatste dingen te regelen.

Het gaat inderdaad hard, kan me bijna niet voorstellen dat ik binnen nu en 8 weken zo’n hummeltje heb… :inlove:

Hier is ook alles goed. Wordt wel snel steeds zwaarder nu.

Vermijd traplopen, want dat lukt gewoon niet, veel pijn in mn buik en teveel harde buiken.

Volgens de VK is de beeb al aan 't indalen, maar dat ben ik niet met haar eens. Ik draag gewoon heel laag. Volgende week gaan we zien wie gelijk heeft :wink: want dan mag ik een groei-echo laten maken. Is tussendoor, heeft te maken met de buikpijn, harde buiken en het idee van de VK dat de kleine dus al aan 't indalen is. Vind het helemaal niet erg, kan ik meteen even spieken of de placenta al is opgeschoven of niet.

Als ie nog voor de bmm ligt, wordt de kans op een keizersnee steeds groter. Maar natuurlijk vind ik het vooral leuk om onze uk weer te zien! Laatste keer was met 20 weken, dus ik verwacht dat het alweer een stukje groter is allemaal!

En ik ben ook begonnen met aftellen. Ik stop 4 weken van tevoren, als het lukt. Zal nog 8 weken moeten werken dan, of 32 dagen (werk 4 dagen per week). Gaat echt supersnel en we beginnen nu langzaam aan het idee te wennen dat er binnen korte tijd een kleintje komt :inlove:

111, weet je wat het wordt??

Hier doen mijn borsten, vooral de rechter, nog zo’n pijn! Voelt haast als een ontsteking :frowning:

Morgenochtend wil ik weer een testje wagen, is hij negatief, dan hoop ik dat ik snel ongesteld wordt en die pijn weggaat, anders ga ik naar de huisarts. Want dit voelt wel heel pijnlijk.

Geen idee hoe een ontsteking voelt, maar het is zeurderig en ik heb steeds steekjes, vooral na het slapen.

Jeetje, raar joh vliegje, dat het zo zeer doet!!

Dus morgen testen? Morgen is ook je NOD toch? Weet je inderdaad ook wanneer je ei was, of is het een gegokte NOD?

Vlieg, ja…we weten wat het wordt!

een baby! :mrgreen: Maar of het een jongetje of meisje wordt, dat zien we pas bij de geboorte. Extra spannend dus!

Maar bij jou klinkt het wel goed hoor…

Ik ben heel benieuwd naar je test morgen.

@vliegje… vind het toch wel spannend voor je hoor! En als het negatief is (wat ik natuurlijk niet hoop :pray: :pray: @!!) Kan het dan niet van de medicijnen komen?

@111… gaaf idee he… dat er toch snel een kleintje bij komt nu! Maar tot aan dat de kleine er is blijft het een beetje onwerkelijk vond ik!

Leuk dat jullie het een verassing laten wat het wordt! Ik kon me niet beheersen tijdens de echos en wilde het graag weten, maar als je het het niet weet is dat ook nog een leuke verassing!!!

Loesje, wij waren ook aan 't twijfelen of we 't wel wilden weten en we waren er nog steeds niet uit toen de echoscopist het vroeg. En nu zijn we wel heel blij dat we 't niet weten, maar toch ben ik wel heel nieuwsgierig en Matthijs ook. Volgende week een groei-echo dus, hopelijk kunnen we nog een paar weekjes wachten en komen we niet in de verleiding om het toch te willen weten voor de bevalling. Het niet weten voelt wel een beetje als het strikje om het cadeautje hoor!

Loesje, ik zit niet meer aan pillen, we zijn volledig gestopt met behandelingen.

Ik gok mijn ei, maar vorige week een keer getempt en toen was mijn temp al hoger, dus ik verwacht morgen mijn NOD ja.

Ach, we zien wel :wink:

@vliegje… ach ja… dat wist ik ook wel… Ik ben heeel benieuwd morgen!!! Wel snel even laten weten he!!!

@111… hihi, ben benieuwd of je je nog kan beheersen!!

:smiley:

Het wel weten is ook wel weer heel leuk. Krijgt het op een of andere manier weer iets meer een “gezicht”… maar uh… het is bijzonder selcht voor je portomonnee :frowning:

:mrgreen:

even gauw, want moet naar kantoor. Test was negatief. Dus ik word of ongesteld, of mijn nod was niet goed haha. We zullen het wel zien.

Jammer… maarja, das het lastige als je je NOD niet zeker weet he?

Nouja, ik hoop voor je dat je over een paar dagen alsnog positief test en anders dat je iig weer lekker je ding kan doen, zoals je de laatste weken ook deed! :-*

@111 wrote:

Loesje, wij waren ook aan 't twijfelen of we 't wel wilden weten en we waren er nog steeds niet uit toen de echoscopist het vroeg. En nu zijn we wel heel blij dat we 't niet weten, maar toch ben ik wel heel nieuwsgierig en Matthijs ook. Volgende week een groei-echo dus, hopelijk kunnen we nog een paar weekjes wachten en komen we niet in de verleiding om het toch te willen weten voor de bevalling. Het niet weten voelt wel een beetje als het strikje om het cadeautje hoor!

zo denk ik er ook over! ene kant lijkt het me toch wel leuk om het te weten maar we weten al zoveel vind ik het is beide even welkom en met kleertjes en aankleding van de kamer kan je het neutraal houden :inlove:

tier hoe was je echo foto :inlove: