Belly meis! Even voor jou een hele dikke knuffel! :hug: :hug:
Hoe is het met haar?? Bijna heb je haar weer bij je, nog een uurtje meis.
Sterkte Fluppie! Dus volgende week de HSG? Spannend!
Ik heb vandaag een echo gehad, maar alles nog klein zoals verwacht.
Meiden, even gauw…
Heb uiteindelijk zelf de da maar gebeld want het duurde me te lang :shifty: Ze waren op dat moment bezig met haar dichtmaken. De operatie is goed gegaan, al stuitte ze op een klein probleempje. Ze konden geen katheter in doen…Haar urineleider is te nauw. Maar dat mag als het goed is verder geen problemen geven :dance:
Ik wacht nu op het telefoontje dat ik haar mag ophalen. Ga eerst nog even gauw stofzuigen zodat ik dat straks niet hoef te doen, want ze is als de doods voor de stofzuiger en ik wil haar niet nog meer stress bezorgen
hollow wel fijn dat jullie op de wachtlijst van icsi staan…
hopelijk gaat de kijkoperatie goed…heb je al een datum?
fluppie balen dat het heeft doorgezet
heb je dat elke maand als je ongi bent zoveel buikpijn??
fijn dat je zo snel al de hsg hebt ben je daar ook vanaf
belly fijn dat de operatie goed is gegaan nu maar lekker verwennen vanavond als ze het toelaat
vliegje was er nog niks aan kleine eitjes te zien op de echo??
Fijn Belly!
Sophie, alleen maar kleintjes, nog niks in groei. Dus niet boven de 10mm.
succes dalijk met ophalen belly!
@ sophie, normaal heb ik dus nooit buikpijn. ik dacht echt dat ik me gelukkig mocht prijzen dat ik dat nooit had!
Bennet gebeld, mag haar om 15:40 ophalen :dance:
Hoi meiden
Ik ben nu een week overtijd. Maar ik weet nog niet wanneer ik ga testen durf het eigenlijk niet. Want de vorige keren wou ik ook testen en toen werd ik ongie.
Belly veel sterkte met chicky hopelijk gaat het weer beter met haar
jeetje vanholland wat spannend…op hoeveel dagen zit je nu?? langste van alle cyclussen??
Belly fijn dat je haar zo mag ophalen
vliegje wanneer mag je weer voor een echo??
fluppie ik dacht al anders is het ms niet goed als je altijd zo’n pijn hebt
roosje kan je het al een beetje bevatten?? zie je ook al iets aan je??
Vliegje, ik hoop dat het weer een beetje met je gaat? :hug:
Belly, Hoe is het met je chicky? Super dat de operatie goed is gegaa! Wat zal je opgelucht zijn! Ik ben ook altijd een drama als ik m,n dieren weg moet brengen… Al is het voor een prik, ik vind het verschrikkelijk om te zien dat hun het verschrikkelijk vinden… Bah… Maar gelukkig is het achter de rug! Ga dr lekker verwennen als ze dat idd toelaat…
Nou vandaag ongesteld geworden… Een dag te vroeg!! Dat had ik nog nooit gehad… Haha… Mja nu kunnen we weer op naar de volgende ronde! Testers onder ons heel veel succes!
Fijn Belly!
Ik mag maandag weer naar het ziekenhuis.
Van holland, spannend joh!
Guess, het gaat. Had daarstraks weer zin om te janken… hahahaha, maar ben op kantoor ook zo opvliegend en heb liever dat mensen me met rust laten (laat het nu super druk zijn vandaag…).
Guess, wat balen joh. Maar je hebt een nette cyclus toch?
blijft balen guess succes de volgende ronde
Jaa ik kan me voorstellen… Gewoon even zo,n depri gevoel… Word je niet vrolijk van… Maar lekker rustig aan doen van het weekend en alleen maar dingen doen die jij leuk vind doet wonderen Ik had gister zo,n dag en heb gelijk m,n nagelvrouwtje gebeld en m,n nagels lekker laten doen… Heb allemaal cremetjes maskers enz gekocht om even lekker te relaxen… Vandaag even geen huishouden en andere dingen aan m,n hoofd:) Alleen was m,n auto gekeurd en is m,n uitlaat stuk dus dat was even balen… Maar zelfs dat doet me op het moment weinig
Ik heb eigenlijk altijd een cyclus van 28 of 29 dagen… En nu dus van 27 dagen… Dus wel apart maar kan gebeuren:)
sohpie zit nu op 37 dagen. Nog niet mijn langste cyclus die was 39 dagen
dus we wachte rustig af. Heb wel symtomen zoals misselijkheid veel boeren en ook veel naar de wc maar ja ik wacht het af
wacht je tot je 39 dagen bent??
je maakt het weer spannend vanholland
hopelijk zijn de symptomen goede tekens :thumbup:
sohpie ik weet het nog niet helemaal. wil zo wie zo testen als hubbie er ook bij is. maar ik hou jullie op de hoogte
Hoi meiden,
Nou even en update"tje" . Het gaat op zich redelijk met haar. Toen we net thuis waren was het net alsof ze hardstikke dronken was :lol: Alleen wil ze echt overal op springen om daar te gaan liggen. Bijvoorbeeld de krabpaal of de bank. Maakte me toch een beetje zorgen, dus de da maar even gebeld. Ik moet haar nu in de hal zetten aangezien we daar geen meubelen hebben staan waar ze op kan springen en daar moet ze 2 dagen blijven Vindt het zo zielig maar als dat het beste is.
Hier 3 fotootjes van haar zodat jullie een idee hebben over wie ik het heb
Foto’s zijn een beetje vaag, maar ze zijn met mijn mobiel genomen
sophie ik kan het al wel bevatten er valt nog niks te zien alleen middags merk ik nu dat me kleding minder lekker zit dus zit met me rokje los :mrgreen: