Hierbij een nieuw deeltje voor iedereen die gaat voor een 1e kindje!!
Voor wijzigingen pb -> Jane_S
Als je op het lijstje wil, pb me!
Hopelijk kunnen we het bovenste lijstje snel vullen met nog meer zwangeren!
Ons ShowForum :inlove:
Liefs Jane :-*
Regje gefeliciteerd met jullie dochtertje Silvie! :inlove: :dance:
Dragon gefeliciteerd met jullie zoontje Liam! :inlove: :dance:
Zomervlinder gefeliciteerd met jullie dochtertje!! :inlove: :dance:
Loesje gefeliciteerd met jullie dochtertje Puck! :inlove: :dance:
meld!
So jij bent snel :inlove:
@Jane_S wrote:
So jij bent snel :inlove:
hang met lappy op de bank
Meld!
Meld ook!
Ik ben er ook weer!! Valt me trouwens op in het lijstje dat veel van de zwangere dames hier eigenlijk nooit meer voorbij komen… :think:
Wat leuk dat grafiekje! Wat hebben er dan al een hoop mensen kinderen he:) En ook een paar die nog bezig zijn zag ik… Leuk om bij te houden:)
@ Fluppie Oeh spannend! Ben erg benieuwd of je positief test! En om de reden dat ik ook steeds zwaar teleurgesteld was met een negatieve test heb ik mezelf voorgenomen het pas een week na m,n NOD te doen… Benieuwd of ik het dan volhoud want dat zou dan betekenen of zwanger of inene onregelmatige cyclus… Pff wat kan een mens er toch mee bezig zijn he… Haha…
Ik ga duimen voor een positieve test voor je!!
meld
jane ik ben inmiddels 30 hihi
Hihi zal het aanpassen :-*
en ik ben 26 :lol:
dank je jane :-
roosje mag ik ook nog wat hcgtjes :- :-*
Hihi Roosje zal die van jou meteen aanpassen ( zal lijstje later online zetten, voor het geval nog meer mensen iets zien :mrgreen: ) :-*
HOi ik meld me ook weer
vang je ze? sophie?? :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
dank je wel roosje :-*
:-*
Is er niet ook een grafiekje voor meiden die nog bezig zijn??
Thanks voor het lijstje Jane!
Mijn NOD staat ongeveer wel goed, weet het toch niet zeker. Pas wanneer ik een ei heb gehad haha.
Enne MELD
laat er dit topic nou gewoon alleen maar zwangeren bij komen! Zodat de onderste dames naar boven kunnen op het lijstje
Meld! :mrgreen:
Nou vandaag is de afspraak gemaakt voor de dierenarts. A.s. vrijdag wordt mijn wijfie geopereerd Mijn ouders lenen me het geld zodat ik de operatie alsnog zo spoedih mogelijk kon laten uitvoeren. Ik moet wel zeggen dat ik het echt heel eng vindt hoor :shifty: