Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

Meld!! :mrgreen:

Enne… ik ben inmiddels 24 en in ronde 10…

Meld ook!

Druk met andere dingen momenteel. Hoewel… gister in vriendenkring mede-stopper gevonden :slight_smile: Wij echt heel voorzichtig aftasten… blijken we er allebei vanaf komende maand voor te gaan. Heb irl dus ook een maatje nu :smiley: Jeej!

Zie dat meer meiden zich melden die nog niet zwanger zijn dus bij deze meld ik mij dan ook!:smiley: 31ste deze maand word ik 22, 22 Feb gestopt met de pil dus in ronde 5 en m,n NOD is aankomende Zaterdag de 18e. Leuk als ik erbij kom te staan :smiley:

guess iedereen die gaat voor een eerste kindje die meld zich in dit topic…

:wink:

Haha dat had ik even gemist… Zag er zoveel in het lijstje staan die al een kindje hadden haha… Maar thnx :wink:

Uiteraard kan je erbij Guess. Er zijn en helaas een hoop nog niet zwanger, waaronder ikzelf. Nu 13 maanden bezig.

Maria, wat leuk! Kan je erover praten he.

Ons buurmeisje is gister geboren!

Zo mooi meisje op foto’s te zien. Heftige bevalling geweest, vrijdag moet ik zelf voor echo’s naar het ziekenhuis, dus dan wip ik ff bij moeder binnen. Maar de kleine ligt nog in couveuse bij te komen.

Jaa die lijst kan idd nog veel langer!!!

Nu ga ik een beetje vieze praat houden, ik heb nu een paar dagen achter de rug waarop ik veel wittige/doorzichtige afscheiding had… Gewoon echt veel… En nu is er niks meer aan de hand… Iemand enig idee?? Zit alweer bijna bij de HA… Het zit me niet lekker…

Het kan je ei zijn!

Maar Zaterdag is al m,n NOD… Snap er soms echt niks van…

ik meld mij ook :stuck_out_tongue:

ik ben 27 jaar en we zijn gestopt in mei 2006 :?

we gaan voor de 2de IUI en mijn nod is 3 augustus :pray:

3 jaar al! Jee, hoe hou je het vol he…

Welkom! En veel succes!

Hoor gister dat een vriendin van me zwanger is van de 2e… Ben natuurlijk super blij voor dr maar het lijkt soms wel of ik gewoon jaloers ben… :oops: Zij heeft een baan van 20 uur, hij heeft geen baan, ze hebben een kleine meid van 1 1/2 jaar en kunnen amper rond komen… Ze hebben er bewust voor gekozen en dat snap ik niet… Als je al zo moeilijk rond kan komen… Pff ze hadden het besloten en 2 maanden later was ze zwanger! Was het voor ons allemaal maar zo makkelijk… Al ben ik natuurlijk super blij voor dr!!

guess als het rekbaar doorzichtig wit slijm was (sorry voor mijn woordkeuze) dan komt je ei er aan…dus dan zou je moeten gaan klussen :wink: zoals ik al zei in het begin na het stoppen van de pil was mijn cyclus ook 28 daarna werd ie wat langer, dus dat zou best bij jou ook kunnen zijn

schaap welkom, hopelijk heeft de 2de iui wat opgeleverd :pray:

ga hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Sophie dank je wel… Misschien dat dat het dan is… Weet het anders ook niet…

of veel wit slijm kan ook een symptoom zijn :wink:

het blijft ff afwachten

maar zou voor de zekerheid klussen dan vandaag of morgen :mrgreen:

ik ben er ook weer!

nog geen spoor van ongi. wel kleine beetjes bruin verlies, maar dat mag geen naam hebben.

had vanmorgen zo’n enorme buikpijn dat ik echt dacht dat het ging doorzetten. maar er is nog steeds niks.

heb trouwens wel dat ik telkens het idee heb dat ik enorm naar het toilet moet, en als ik er ben moet ik erg veel moeite doen voor een heel klein beetje.

ik heb nu wel zoiets van, laat het OF doorkomen OF helemaal wegblijven. want nu loop ik weer voor niks met maandverband (durf ook niet niks te gebruiken, want stel dat het wel ineens doorzet)

en waarom test je niet hihi???

kom op je laat ons ook in spanning zitten fluppie :wink:

Sophie het is een beetje slijm idd… Maar nja beetje moeilijk uit te leggen… Beetje kleverig ofzo :silenced: Bah… Maar we zijn idd druk aan het klussen:D

Vliegje Ja vervelend he als het net niet helemaal door komt… Laten we dan maar hopen dat het helemaal weg blijft:D En dat van het steeds naar het toilet moeten heb ik ook een paar weken geleden 2 weken achter elkaar gehad… Heel vervelend… Denk je dat je nodig moet komt er (bijna) niks… Heb ook geen idee wat dat was maar had dus geen positieve test :frowning:

ja dan komt je ei eraan :wink:

en denk dat je fluppie bedoelt :wink:

Haha foutje idd :wink: Tis nog vroeg!:stuck_out_tongue: