Meiden ik ga het toch even zeggen, ik vind het heerlijk om hier m,n verhaal te kunnen doen en serieuze reacties te krijgen!! Heb forums gezien waar dat totaal niet aan de orde is en daar wou ik jullie even voor bedanken:)
hihi heel graag gedaan guess :-*
Meld ook!
Jeetje deel 7 alweer!!! 7 is een geluksgetal toch?? Nou wie weet wat er dus allemaal gebeurt in dit deel!!!
@fluppie… waarom doe je idd geen testje… dan weet je gewoon meer! Maar misschien speelt ook wel mee mee, dat je eigenlijk ook weer niet teleurgesteld wilt zijn… tenminste dat had ik altijd wel…
@Mim… ja heb gezien dat een aantal zwangere dames helemaal niet meer langs komt! Ik moet zeggen dat ik ook niet meer zo heel vaak kom buurten, maar lees nog altijd mee en ben er zo af en toe echt nog wel!
Hier nog een keertje wat hormoontjes voor de dames! Weet niet hoe lang ik ze nog kan strooien!!!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Hier nog steeds heel rustig! Ene dag wat meer last van mijn buik dan andere dagen, maar eigenlijk heb ik dat al weken. Merk dus nog wenig verandering. Volgens mijn beste vriendinnetje ben ik ook nog veel te kwiek, dus het zal nog wel even duren!!!
Ach ja, geniet ook wel van het zwanger zijn hoor, maar ben toch wel een beetje nieuwsgierig en begin me een beetje te vervelen thuis… zit er zo op te wachten… zucht!!!
Nou liefs van mij dames!!
x loesje
graag gedaan guess!
ik vind het ook heerlijk! geen mensen die continue zeggen: heb geduld, jouw tijd komt nog wel…
word daar zo kwaad om! hier zitten we allemaal in hetzelfde schuitje en begrijpen we de teleurstellingen als geen ander.
tja sophie, waarom ik niet test… ik durf niet! hahaha! wat een watje ben ik! hahaha!
ben gewoon bang voor weer een negatieve test. daarbij heb ik ook nog steeds het gevoel dat ik ongi ga worden (heb wel nog steeds dat stomme kleine stemmetje dat zegt dat ik zwanger ben, maar ik probeer er gewoon niet naar te luisteren).
Precies!! Sommige mensen lijken er niks van te snappen haha… Maargoed, is hier gelukkig anders:D
Ik snap wel dat je bang bent voor t testen, maar heb je een regelmatige cyclus? Als t ook nog eens onregelmatig is kan ik me voorstellen dat je eerder test als dat je een regelmatige cyclus hebt… Dan weet je toch meer waar je aantoe bent… Je kan het ook nog een paar daagjes afwachten en over een weekje gaan testen?? Al is dat ook wel weer moeilijk… Het heeft 2 kanten… :silenced:
Oh meiden ik heb nog een vage vraag haha… Pff als je eenmaal bezig bent… Maar ik had gister en eergister een branderig gevoel daar onder en vanmorgen jeukte het… (dus dacht het is aan het helen ofzo)… Dus ik ga net even douchen is m,n binnenste schaamlip helemaal opgezwollen… Het zit zeg maar bij m,n opening… Pff wat een rare praat allemaal… Iemand enig idee? Of naar de dokter?
Alvast weer bedankt…
mn cyclus is hartstikke regelmatig. kan er de klok op gelijk zetten. maar vorige maand kwam het ook pas 2 dagen later, dus misschien dat het morgen nog komt.
heb vandaag ook een ENORM kort lontje moet ik zeggen. zit mezelf echt op te vreten hier op het werk…
gelukkig een kort dagje, moet vanmiddag naar de tandarts!
Oke, dus weer een kwestie van afwachten…
Ooh dus je bent ondertussen aan het werk haha… Vinden ze dat niet erg daar? Nja misschien sturen ze je nog eerder naar huis omdat ze gek van je worden
Nog even volhouden…
Guess, misschien te ruw geweest in bed :mrgreen:
Ik heb het ook wel eens gehad, deed pijn!!! geen idee waar ik het toen van hard, ging vanzelf over
Ja ik heb het ook wel eens eerder gehad en toen was het idd de sex… Maar ik zit me inene te bedenken dat ik afgelopen week heel veel heb gefietst op een te hoog afgesteld zadel…:X Denk dat dat de boosdoener is… Haha… Bij brand het en soms jeukt het… En bij het plassen AUW!! Maar gaat dan vanzelf weer over
het kan ook een schimmelinfectie zijn. zou het wel even in de gaten houden.
ik ben gezegend met een werkplek waarbij niemand op mijn beeldscherm kan kijken. dus tussen de werkzaamheden door, kan ik even surfen hahaha!
Ja maar zwelt het daar ook van op dan?? Daar heb ik nog niet van gehoord dan haha:P
Nou dat doe je goed! Haha… Dat hoefde ik bij m,n baas niet te doen… En dan te bedenken als ik het een keer vergeet weg te halen dat hij als ik eerste zou weten dat ik zwanger wilde worden:P Whaahha… Zou niet goed zijn:P
Hoi allemaal,
ook wij doen mee voor ons eerste kindje,
ik ben 27 en we gaan nu ronde 2 in, mijn NOD is 1augustus.
pffffff
het wachten duurt altijd zo lang.
ik ben in mei gestopt met de pil.
foto{http://www.babybrabbel.com/dynban/cyclusbanner/1246917600/25/1.png}
welkom charlot!
Welkom Charlot!
Ik meld me ook weer!!
Ben gister ongi geworden na stop pil en nu nog even een maandje afwachten en dan gaan we klussen
welkom charlot en wensje
wat vervelend guess, misschien is het een blaasontsteking?? ff in de gaten houden anders ff langs de ha
fluppie ik snap je wel hoor je wil niet weer teleurgesteld worden…
nou ja misschien het weekend…
maarre je korte lontje zegt ook wel wat hihihihi ook een symptoom
meiden ben vandaag in de sauna geweest, was weer heerlijk…lekker ontspannen weer
Hallo hoe kan ik een banner plaatsen??