Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

@wensje wrote:

@sophie zover was ik ook al maar weet niet hoe ik hem bij mijn brichtje moet plaatsen.

eerst alles selecteren dan kopierren en dan in je profiel plakken(staat bovenin de pagina)

oh sorrie hihi :oops:

ja zoals roosje zegt

Kijken of het nu gelukt is??

Yeee Gelukt,

Dank je dames :clap:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

ziet er goed uit :thumbup:

@vliegje wrote:

3 jaar al! Jee, hoe hou je het vol he…

Welkom! En veel succes!

Dat gaat gewoon vanzelf :?

@schaap wrote:

@vliegje wrote:
3 jaar al! Jee, hoe hou je het vol he…

Welkom! En veel succes!

Dat gaat gewoon vanzelf :?

Sja, je moet wel natuurlijk, maar toch vind ik het knap…

Ik heb af en toe al dat ik behoorlijk baal, en ik ben pas 10 maanden bezig… :oops:

Maaaaaaaar… vorige maand na 37 dagen een duidelijk voelbaar (en zichtbaar door de stijgende temperatuur) ei!!

En gister en vandaag weer pijn in mijn buik, dus een ovutestje gedaan dat ik nog had liggen, en… positief!! Voor het eerst een positieve ovutest!! En dat op dag 18!! Het gaat dus goed met mijn cyclus!! :dance: :mrgreen:

Nu maar klussen en hopen dat er van de weinig en weinig beweeglijke zaadjes van mijn man er toch één de weg naar he eitje vindt… :pray:

als je eenmaal in de medische molen bezig bent dan gaat de tijd zo snel dat je eigenlijks amper merkt hoe snel alles gaan of juist niet he wanthet bestaat bijna alleen maar uit wachten veel sterkte :hug: wel moed blijven houden hoor :-*

goed zo tierr mooi zo dat je weer een ei gespot hebt!!

je hebt er maar 1 nodig he :wink:

Welkom Charlot en Wensje :wink:

Sophie, sauna! HEERLIJK! Ik ga volgende week donderdag na het werk weer een avondje.

welkom Charlot en Wensje!

Roosje heeft het goede voorbeeld gegeven, dus meiden wie volgt… ?? :inlove: :-*

ook ik meld me aan!!!

Wij gaan ook voor ons eerste kindje.

Heel spannend allemaal

groetjes Jenny

Welkom Jenny!! :smiley:

Welkom Jenny!

Het wordt druk hier :slight_smile: Gezellie :slight_smile:

Ik volg hier zo’n 4 topics en op een ander forum ook 3. Is soms moeilijk om bij te houden én alles uit elkaar te houden haha.

Ik ga slapen, trusten meiden!

Jenny welkom

ja vliegje voor mij is sauna het toppunt van ontspanning!!

heerlijk gewoon…een vast vriendinnetje gaat altijd mee…en vaak hebben we uit de krant dan 2 voor 1…en het was prachtig weer vandaag

Wensje en Jenny welkom! Het word idd gezellig druk hier:) Lekker veel te kletsen met al die meiden:D

Sauna is ook heerlijk… Ik ging vroeger regelmatig heen maar laatste jaren is er weinig van gekomen:( Wel jammer maarja heb weer andere leuke dingen gedaan:)

Vandaag ga ik naar de nieuwe Harry Potter film even langs m,n paardje en de boel hier opruimen haha… Jullie nog spannende dingen doen vandaag??

Liefs

Ik ben verliefd op een hondje…

Heb ik hier verteld dat we vorige week weer een hondje hebben gered (via ons sharpeiforum). Een teefje, zwaar verwaarloosd.

Maar ze is zoooooo leuk :inlove: Ook Johan vindt haar leuk maar we hebben eigenlijk afgesproken na de dood van onze Djara, geen 2e hond meer.

Toen dachten we weer aan een pup… maandag pups geboren bij de fokker, maar nee, we zijn sterk geweest en doen het niet (ook omdat je voor het geld van een pup een babykamer kunt kopen).

Maar dit meisje is zoooo lief! Alleen onze reu is heel moeilijk, dus of het zou klikken, geen idee.

Daarbij moet ze nog een lange herstelperiode doorstaan, dus voorlopig wordt ze niet herplaatst en blijft ze bij haar pleeggezin.

Maar wie weet toch een 2e hond in de toekomst :slight_smile:

Spannend vliegje!! Ik vind het altijd gezellig een beesten bende thuis! Ben ook altijd voorstander… Maar alleen honden zou ik voorlopig niet nemen… Wij werken allebei dus zit het beestje de hele dag alleen:( Niet de bedoeling dus… Maar ik ben ook altijd zo verliefd… En dan helemaal als ze gered is heeft het toch een apart plaatsje bij je kan ik me zo voorstellen! Ik zou er idd goed over nadenken en wie weet hebben jullie er over een paar weken een nieuw gezinslid bij :smiley:

ik vermoed dat mijn ongi gaat doorzetten vandaag. het is er nog niet, maar mn buik voelt zo strak.

zou wel balen zijn, maar dan kan ik tenminste wel de gyn bellen.

maar vooralsnog is er helemaal NIKS!!!