Laten we dan hopen dat het of idd vandaag doorzet of dat je je gyn kan bellen… Weet je tenminste waar je aan toe bent… Ik ben aan het duimen voor Niet Ongi!!!
begrijp me niet verkeerd, ik duim natuurlijk superhard voor een NIET ongie!
maar als het toch door moet komen, is de teleurstelling iets minder groot.
fluppie waarom doe je niet een test?
Ik denk voor de teleurstellen roosje… En helemaal al het een kwestie van een paar daagjes is had ik het denk ik ook niet gedaan… Maar iedereen doet het weer op een ander moment… Ik heb afgelopen 2 maanden niet getest en ben dr eigenlijk best trots op moet ik zeggen haha… Heb gewoon netjes afgewacht… Maaaar is wel moeilijk hoor… Je wil zo graag…
ik had elke maand weer een teleurstelling maar ging altijd wel testen ook al was het mis en dat was zeker niet leuk maar je weet wel waar je aan toe bent!
je kan jezelf wel voor de gek houden en dat snap ik heel erg goed maar uiteindelijk komt de klap toch wel weer aan
ik duim voor je fluppie!! :thumbup: :hug:
Dat is ook weer zeker waar roosje… Het is zoo dubbel…
@Roosje, SUPER GEFELICITEERD, eindelijk meid geniet ervan
@Regje wrote:
@Roosje, SUPER GEFELICITEERD, eindelijk meid geniet ervan
dank je wel :inlove: met jullie ook alles goed?
ben inderdaad wat guess zegt gewoon bang! hahaha, gewoon een ordinair mietje hahaha!
mn lief is vanavond ook niet thuis en morgen ook niet, dus ik wil zowiezo tot het weekend wachten (als ik dat volhou).
fluppie laat de ongi weg blijven!!!
maarre eh als ik ongi wordt dan heb ik juist een hele bolle buikje…
jij een strakke?? hihi je houdt het wel spannend hoor
guess fijne dag ik moet werken weer na zo’n heerlijk dagje sauna :roll:
roosje morgen al 5 weken :dance: :dance:
oh ja vliegje super dat je zo verliefd bent op het beestje!!!
wie weet ooit een tweede
Ik meld me ook weer dames!
Zag dat er een aantal nieuwe dames zijn bijgekomen, gezellig!
Jane, complimenten voor de mooie lijstjes in dit nieuwe deel. Ziet er mooi uit. Ik hoop alleen dat we voor deel 8 genoeg hebben aan een lijst met alleen maar zwangere dames!
Roosje, morgen alweer 5 weken meid! Gaat toch best snel he?
En de dag na jouw eerste echo, heb ik mn 20weken echo! Grappig!
Zonnetje, gaaf dat je echo goed was joh! En je bent nu dus op de helft meid, had je daar al bij stilgestaan?!
Wij mochten vanochtend EINDELIJK weer naar de verloskundige, mn bloeddruk was erg mooi laag en mn baarmoeder is precies de grootte die het volgens het boekje moet hebben. Perfect dus en natuurlijk ook nog even naar het hartje mogen luisteren :inlove:! Klonk al een stuk krachtiger dan de vorige keer. Wat blijft dat toch een machtig mooi geluid!
fijn 111 dat je het hartje weer gehoord hebt
lijkt mij ook erg mooi :inlove:
111 ik kan niet wachten tot ik dat geluid mag horen :inlove: fijn dat alles goed was!
Och Sophie…ik hoop toch zo ontzettend dat het nu niet heel lang meer gaat duren voor jou! Echt waar…Droom er soms 's nachts van…Dan was ik online en zag dat jij en Vlieg en Belly en Jane en… allemaal tegelijk positief hadden getest :mrgreen: ! Zo leuk! Ik hoop maar dat deze droom eens mag uitkomen!
Roos, het is echt heel bijzonder, wacht maar af. Ben de nuchterheid zelve, maar toen ik het voor het eerst hoorde bij de vorige afspraak moest ik toch wel huilen hoor. Zeker omdat het bij de eerste zwangerschap fout ging toen het hartje moest gaan kloppen, dus dat maakte het extra speciaal. Heb je je al aangemeld in het topic voor maartmama’s 2009?
Fluppie, stalen zenuwen heb je meid! Klinkt allemaal wel goed hoor…maar het kan inderdaad ook een ongi zijn. Spannend joh!
111 ik schrijf idd al mee met de maart mama;s :dance: ja het blijft een speciaal gevoel ik ben niet eerder rustig dan als ik dat geluid heb gehoord :inlove:
…en zelfs daarna kun je nog wel eens onzeker zijn hoor :mrgreen:. Maar die eerste weken kun je er gewoon niets van zeggen. Meestal gaat het goed, maar jij en ik zijn er allebei voorbeelden van dat dat niet altijd zo is.
Ik vertelde tijdens mijn echo met 8 weken aan de echoscopiste dat ik het wel heel spannend vond, omdat ik mn lichaam niet helemaal vertrouwde omdat het de keer ervoor fout was gegaan maar mn lichaam het niet had afgestoten. En toen gaf ze me een antwoord waar ik enorm veel aan heb gehad: mijn lichaam had namelijk wél goed gereageerd, het vruchtje was gewoon niet goed in aanleg geweest en dus heeft mijn lichaam de groei stopgezet. En het afstoten was uiteindelijk wel vanzelf gekomen, maar de medici willen dat het lichaam max 2 weken de kans krijgt om het zelf te doen.
Dus…vertrouw op jezelf, en op je lichaam - luister goed naar de signalen die je lijf geeft en geef lekker toe aan vermoeidheid, eetlust etc. Als je lijf erom vraagt, dan heeft het het nodig en je beebje ook! En moet jij eens kijken…over 3 weken is het al zover dat je je beeb voor het eerst mag gaan zien! :mrgreen:
ja dat is zeker mooi gezegd! zo is het uiteindelijk ook hoe verdrietig het ook is!
ja nog 3 weken :inlove:
Had je al gezien dat wij precies 12 weekjes schelen? :mrgreen:
Heeft jou VK trouwens een echo-apparaat? De mijne niet, en ik had mijn beeb dus eerder gezien dan gehoord (hartje kun je meestal pas rond de 12 weken horen) maar gelukkig bleek bij de eerste echo met 8 weken dat het hartje het deed! We zagen een mooi knipperlichtje :inlove:
Meid, ik vind het zoooo spannend voor je! 't Gaat vast goed dit keer! Je bent in ieder geval al mooi onderweg, bijna 5 weken en wie weet krijg je nog wel een paar dagen kado bij de echo! :mrgreen: