Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

wat lief 111 :inlove: :inlove:

laat de dromen maar uitkomen…

ik hou me maar vast aan wat mijn overleden vriend gezegd heeft via het medium…dat we een kindje krijgen :inlove: :inlove:

Goed zo meid! Ik geloof wel in dat soort dingen, zeker als het een dierbare betreft. Ik weet dus ook zeker dat het gaat gebeuren meid, maar 't zou wel fijn zijn als het nou eens snel zo is :mrgreen: !

Ik hoop voor je dat de eerste behandeling straks meteen raak is! :-*

mijn duimen draaien voor je sophie!

hier een kleine update: NOG STEEDS NIKS!!! geen druppel, geen bruin HELEMAAL NIKS!!! voel me ook niet echt meer of dat ik ongesteld ga worden.

is er dan toch nog een klein beetje hoop? :pray:

Wanneer was je NOD ook weer? …zou denk ik toch een testje wagen hoor…

ja fluppie kom op je kan altijd testen dan ben je wel uit die onzekerheid!!!

ja 111 dat hopen wij ook, eerst maar groen licht krijgen voor icsi…

dat horen we pas 4 september… :roll:

Moet je voor ICSI voldoen aan bepaalde eisen, bijvoorbeeld een bepaald percentage goede zaadjes of bepaalde grootte van je ei ofzo? Sorry, ik heb er helemaal geen kaas van gegeten, hoop niet dat je 't vervelend vindt… :oops:

Hoe dan ook, ik hoop dat je een goede uitslag krijgt begin september en dat je gewoon dezelfde dag mag beginnen met de behandeling! :mrgreen:

haha nou na 4 september als we groen licht krijgen dan komen we op een wachtlijst van ongeveer 3 maanden…dus dan ben je al bijna eind van het jaar

maar er zijn levende zaadcellen voor nodig natuurlijk…en sterk genoeg zodat ze icsi overleven…en dat gaan ze onderzoeken dmv een bewerking test en dat horen we eerst de 27ste :pray:

Nou, laten we dan eerst hopen dat de 27ste een goede uitslag geeft! En dat er dan géén wachtlijst is deze keer, bij wijze van uitzondering :mrgreen: :pray: ! Ik gun het je gewoon zo!

dank je wel 111 :-* :-*

mijn nod is vandaag! dus het is nog even spannend, vandaag is nog niet voorbij… maar ik blijf hopen!

111 het was me nog niet opgevallen nee haha leuk zeg ik ben nog niet bij de vk ik moet de eerste echo zowieso doen in het zkh vanwege de medische molen wij willen hier ook onder behandeling blijven aangezien we er zoveel zijn geweest maken we het daar ook af! :mrgreen:

sophie je overleden vriend krijgt gelijk hoor! je word gewoon mem :inlove: moed blijven houden meis vind je zo positief in al die maanden waarbij je geen kansen hebt gekregen! mag wel es gezegd worden :-*

dank je wel roosje :-*

Sophie, ik hoop het ook zo voor je!

En voor Fluppie, kom op meid :slight_smile: TESTEN! of wacht je nog?

111, leuke droom!! Wij allemaal tegelijk positief. Zou toch wat zijn he :slight_smile:

Het is voor ons zoooo onbereikbaar, ik heb geen idee hoe ik zou reageren als we eindelijk zwanger raken. Helemaal door het dolle natuurlijk, maar het voelt zo ver weg!

Dadelijk laatste Clomid innemen gelukkig, flink last van de bijwerkingen weer (doodmoe, slaap slecht, opvliegers (NIET TE ZUINIG!)).

@fluppie wrote:

mijn nod is vandaag! dus het is nog even spannend, vandaag is nog niet voorbij… maar ik blijf hopen!

:pray: :pray: :pray:

hopelijk is je ongie nog weg gebleven fluppie :pray: :pray:

@ 111 Dat lijkt me ook geweldig! Eerst het bericht te horen/zien dat je zwanger bent en dan dat hartje horen kloppen!!! Pff kan niet wachten tot de tijd daar is!! :smiley:

Fluppie ben erg benieuwd of je ongi nou heeft doorgezet of niet!!

Gister zegt vriend lief trouwens inene zijn je borsten gegroeit??? Dus ik nah volgens mij niet… Hij weer nou ik denk echt van wel… Haha, zal er dan toch een klein kansje zijn?! Voel trouwens nog niks van m,n ongi… (moet van het weekend komen)… We zullen zien!!

Fluppie, en??

Guess, spannend :slight_smile:

en weer is er een poging mislukt…

gek genoeg ben ik niet eens echt heel verdrietig, had er al heel erg rekening mee gehouden. er is alleen niet zoveel bloed.

heb nu alleen zo verschrikkelijk veel buikpijn, dat heb ik normaal nooit! eigenlijk wil ik mn bedje weer in…

word straks teruggebeld door de poli van de gyn om de afspraak voor de hsg in te plannen.

pff af en toe heb ik er een hard hoofd in dat ik ooit nog zwanger word…