fluppie :hug: voor jou sterkte met de hsg! hopelijk komt er niks uit
Fluppie, sterkte maar weer! Het is toch elke keer weer een domper! En succes straks… :hug:
is het inmiddels doorgezet fluppie??
en gues wie weet
maar je had net je ei gehad toch? dan kan je nooit het weekend ongi worden
Nou ik weet nog steeds niet wat en of ik iets heb gehad haha heb hier idd wel een paar suggesties gekregen maar ik ben eigenlijk altijd met 28 a 29 dagen ongesteld… En het kan volgens mij niet zo zijn dat je 5 dagen daarvoor ofzo je ei had…?
Heb net wel stiekem een test gehaalt maar ga zeker wachten tot eind volgende week mocht er niks komen van t weekend…
guess als je 5 dagen na je ei ongesteld wotd is er iets niet goed! zo heeft het geen tijd om zich in te nestelen want dat gebuert rond de vijfde dag
Even tussen de werkzaamheden door…
Fluppie meid :hug:
Roosje ik denk niet dat het m,n ei was… Ik had het normaal ook nooit (veel afscheiding) en nu 2 dagen en toen was het over… Toen zei iemand (weet niet precies meer wie) het is misschien wel je ei… Maar het lijkt mij sterk… Dus als ik ongesteld word het weekend was het zeker m,n ei niet haha…
En Fluppie… Pff weet niet zo goed wat te zeggen, maar probeer je een beetje sterk te houden :hug:
@Guess07 wrote:
Roosje ik denk niet dat het m,n ei was… Ik had het normaal ook nooit (veel afscheiding) en nu 2 dagen en toen was het over… Toen zei iemand (weet niet precies meer wie) het is misschien wel je ei… Maar het lijkt mij sterk… Dus als ik ongesteld word het weekend was het zeker m,n ei niet haha…
nee idd als het je ei zou zijn dan is je cylcus veel te kort ik werd ook al op de negende dag ongi nu ik extra pregnyl heb gehad ben ik zwanger dus heeft het vruchtje meer kans om zich in te nestelen
Veel te kort? Sorry maar ik volg het even niet :roll: Haha… En wat is Pregnyl precies? Sorry hoor ben nog niet op de hoogte van alles haha…
@Guess07 wrote:
Veel te kort? Sorry maar ik volg het even niet :roll: Haha… En wat is Pregnyl precies? Sorry hoor ben nog niet op de hoogte van alles haha…
tussen je eisprong en je ongi horen minimaal 10 dagen te zitten pregnyl is een hormoon middel wat door middel van injecties word gegeven
dank jullie wel meiden!
ik had me er goed op voorbereid, dus de klap valt enigzins mee. heb alleen zo verschrikkelijke buikpijn! heb er gewoon een ibuprofen voor genomen. het straalde helemaal uit naar mn rug!
met zulke buikpijn zou ik echt verwachten dat ik heel veel bloed zou verliezen, maar dat valt heel erg mee. er is niet heel erg veel. wel helderrood met afvegen, maar in het maandverband niet zoveel… vreemd weer.
Ooh op die manier Roosje!! Nou we gaan het meemaken Oke… Ik dacht dat hormonen meestal in de vorm van pillen werden gegeven… En is dat een eenmalige injectie of meerdere? (wat een vragen he ;))
Jeetje Fluppie het zit je ook niet mee he! Ik had het toevallig afgelopen ongi… Heb ook nog nooit zo,n pijn in m,n buik gehad… Ik heb normaal nooit buikpijn en 9n van de 10 keer voelde ik het ook niet dat ik ongi werd… Was lichte menstuatie ( als altijd) maar ongelovelijk! Bah… Zou als ik jou was ook even een kruik pakken (of gewoon een fles heet water met een handdoek erom) en dat tegen je buik/rug leggen… Bij mij wil dat nog wel eens werken… En thee drinken deed ik…
guess: ik spoot vanaf cyclusdag 3 tot ong cd 14 puregon (ook injecties) en pregnyl kreeg ik nu 4x (gemene injectie brand bij het inbrengen)
had nooit gedacht dat ik zover zou gaan maar je verlegt elke keer je grenzen en kijk nu maar es naar me banner :inlove:
voor een goed doel :inlove: :inlove: :inlove:
Daar heb je zeker gelijk in! Het is het allemaal waard geweest!!!
Fluppie sterkte meis! Wat balen.
Hier zit ik totaal niet goed in mijn vel. Ben niet gauw negatief, maar ben vandaag de hele dag al down, huilbui gehad. Heb gewoon enorm last van de bijwerkingen van Clomid. Slaap super slecht.
Wil ook afstand nemen bij de stoppers, want iedereen is zwanger of al bevallen. Ik kan het gewoon ff niet meer bolwerken. Veel te confronterend. Ik gun het iedereen hoor! Begrijp me niet verkeerd, maar het doet teveel pijn.
@vliegje wrote:
Fluppie sterkte meis! Wat balen.
Hier zit ik totaal niet goed in mijn vel. Ben niet gauw negatief, maar ben vandaag de hele dag al down, huilbui gehad. Heb gewoon enorm last van de bijwerkingen van Clomid. Slaap super slecht.
Wil ook afstand nemen bij de stoppers, want iedereen is zwanger of al bevallen. Ik kan het gewoon ff niet meer bolwerken. Veel te confronterend. Ik gun het iedereen hoor! Begrijp me niet verkeerd, maar het doet teveel pijn.
Lieve Vlieg, :hug: Praat het hier maar lekker van je af! Ik snap wat je bedoelt…Hé bah, wilde dat ik je een beetje kon opbeuren :hug: