Ik ben net terug van zwemmen en heb veel van me afgezwommen. Heerlijk! Hopelijk hou ik dat gevoel vast haha.
Manlief en ik willen zowieso na deze ronde even een maand of 2 rust nemen.
Ik verwacht, met mijn langste cyclus, rond de 20e augustus ongesteld te worden. Als we daarna doorgaan zit ik met echo’s midden in onze vakantie. Dat wil ik niet, wil gewoon die 2 weken doen waar wij zin in hebben en niet die vervelende ziekenhuisbezoeken. Dan maar een paar weken geen ziekenhuis of pillen, lijkt me nu wel even heerlijk.
Binnenkort maar ff bespreken met het ziekenhuis, moet morgen weer voor de 1e echo weg.
Belly, hoe gaat het met jou meis?
Ik ben zoooo blij voor Roosje he!! Daar kan ik dan weer wel van genieten, Roos, je bent zoooo blij en dat straalt uit al je berichten. Vind het zo fijn voor je!
Ik begrijp je wel een beetje hoor Vlieg!
Ben de laatste van mijn stoppers, terwijl de meesten al zijn bevallen. Geloof dat alleen Zonnetje en ik nog moeten en je merkt gewoon dat de rest al een stuk verder is met alles. Ik kijk nog uit naar de 20weken echo en zij naar de eerste verjaardagen bij wijze van spreken.
Merk ook dat ik eigenlijk alleen nog maar af en toe bijlees in dat topic, terwijl ik wel actief ben in mn maandmama’s topic. En hier natuurlijk! :mrgreen:
Fluppie, gatver… :hug: Toch weer een teleurstelling, ook al hield je er rekening mee…Nou hoor, vind het helemaal oneerlijk! Wanneer mogen jullie nou eens! :x
@vliegje wrote:
Ik ben net terug van zwemmen en heb veel van me afgezwommen. Heerlijk! Hopelijk hou ik dat gevoel vast haha.
Manlief en ik willen zowieso na deze ronde even een maand of 2 rust nemen.
Ik verwacht, met mijn langste cyclus, rond de 20e augustus ongesteld te worden. Als we daarna doorgaan zit ik met echo’s midden in onze vakantie. Dat wil ik niet, wil gewoon die 2 weken doen waar wij zin in hebben en niet die vervelende ziekenhuisbezoeken. Dan maar een paar weken geen ziekenhuis of pillen, lijkt me nu wel even heerlijk.
Binnenkort maar ff bespreken met het ziekenhuis, moet morgen weer voor de 1e echo weg.
Belly, hoe gaat het met jou meis?
Ik ben zoooo blij voor Roosje he!! Daar kan ik dan weer wel van genieten, Roos, je bent zoooo blij en dat straalt uit al je berichten. Vind het zo fijn voor je!
Ja het gaat…Moet zeggen dat ik het ook wel k*t vind dat we nu al zo lang bezig zijn en dat ik overal maar lees en zie da mensen zwanger zijn/raken. Maar ik mag de hoop niet opgeven :naughty:
Ik zou willen dat ik die discipline had Vlieg, om even 2 maanden rust te hebben, maar ik kan et gewoon niet. Misschien komt dat nog wel een keer. Morgen gaat mijn chicky dan echt onder het mes, en ik vind het zo erg. Terwijl ik wel weet dat het goed voor haar is en dat ze ervan zal opknappen…Heb haar dan ook maar even extra vertroeteld. Vindt het wel spannend :shifty:
Verder…ja erg druk…heb het momenteel even niet echt naar mijn zin op het werk, maar ook dat zal vast wel weer goed komen.
Oh lekker zwemmen! Ik zat ook al te kijken, maar wij hebben geen zwembad in de buurt :wall:
Jullie zijn nu bijna een jaar bezig he?
Ja, dát is zo moeilijk, iedereen in je omgeving raakt zwanger. Echt ook van mensen waarvan je zoiets hebt van JULLIE EEN KIND?!
En dat rust nemen, ik zei vorige week nog tegen papa, ik KAN het nog niet los laten.
Maar nu denk ik daar anders over.
We hebben straks vakantie en om nou in de vakantie vroeg uit bed te moeten voor echo’s, nee, even niet. Gewoon even rust en alleen maar druk maken om wat we doen in de vakantie.
Dus denk dat het heel goed kan zijn voor ons.
111, ik denk dat het stopperstopic uiteindelijk ook minder actief blijft, de mama’s zijn veel leuker denk ik omdat je echt op dezelfde lijn zit. Rond dezelfde perioden, je scheelt hooguit 4 weken met elkaar.
Daar heb je helemaal gelijk in Vlieg, dat is ook zo.
En bij ons is het ook nog zo dat we met best een grote groep zijn en de eerste al in de eerste ronde zwanger raakte, en ja, dan gebeurt het snel dat je uit elkaar valt als groep.
En de mama-groep is inderdaad echt ontzettend leuk, je kijkt uit naar dezelfde dingen en maakt ongeveer tegelijk alles mee, krampjes, spanningen etc.
Ik hoop dat jullie dat ook snel mogen meemaken joh!
Ik duim dat het afstandnemen en de rust de komende tijd jullie goed zal doen meid! :thumbup:
ik snap jullie helemaal
in december zijn wij al 3 jaar bezig
ik snap jullie heel erg goed meiden ik heb zovaak in de put gezeten en zag het soms echt niet meer zitten maar toch kon ik elke keer weer de moed vinden om door te gaan!
vliegje ik denk dat ff pauze niet verkeerd is zodra je daar achter staat kan je het iets los laten en ff genieten van alles om je heen
het komt goed blijf erin geloven!
Sophietje… :hug: :hug:
Sophie :hug:
maar ja we wachten gewoon door hihi
Sophie, voor jou vind ik het ook verschrikkelijk :hug:
hey meiden even een kleine update van mij
voel me momenteel een beetje uuuuh hoe leg ik dat uit
ik moet wachten op de kijkoperatie en zit daarom nu aan de pil
het voelt zo onwerkelijk aan dat ik die moet slikken alsof we niet bezig zijn
terwijl dit juist is omdat we zo graag zwanger willen worden
gelukkig staan we op de lijst voor januari voor de ICSI
lijkt lang maar ja ik moet wel eerst herstellen van de kijkoperatie en de uitslag daarvan is weer van belang voor de ICSI
wachten wachten wachten
voor de meiden die inmiddels zwanger zijn
echt super ik ben blij voor jullie
nu kruip ik mn bed in vind 19 uren op de been zijn lang genoeg
Ach, en we hebben Hollow ook nog… Ook al zo lang bezig!! Vlieg, groot gelijk hoor dat je even ECHT vakantie neemt! Je zult zien dat het je even helemaal goed doet!!
O Hollow, wat klote zeg. Wat gaan ze precies bij die operatie doen (sorry, heb misschien wat gemist).
Sterkte!
Meiden nog even ego hoor :shifty:
Zometeen moet ik mijn chicky wegbrengen en ik vind het super eng Ik hoop zo dat alles goed gaat en baal dan ook als een stekker dat iktot 13:15 moet werken. Als ik dus rond 11 uur gebeld ga worden moet ik dus nog 2 uur wachten :wall:
Danmoet ik haar ook zo nog eens in de regen brengen aangezien ik geen auto heb, de dierenarts hier op de hoek zit en ik het zo erg vind om te horen hoe bang ze in het bakje is :oops:
Veel vrienden snappen het niet, waardoor ik dus steeds hier mijn ei kwijt raak. Het spijt me echt! Maar ik moet er over praten en ik weet gewoon niet met wie
vliegje ik heb het ook nog niet heel duidelijk op het forum hier gezegd volgens mij
ik heb een dubbele baarmoeder en dat gaan ze bekijken en ook mn eileiders
hopenlijk komt daar het gunstigste uit dat het 2 volwaardige baarmoeders zijn want anders heb ik tijdens een zwangerschap veel risico op vroeggeboorte
afwachten nu maar ik hoop binnen de nog 6 weken die zij gezegd hebben
belly ik heb niet helemaal gevolgd wat chicky nu eigenlijk is maar ik kan wel snappen dat je als je aan een dier gehecht bent en het karakter kent en weet dat het bepaalde dingen totaal niet leuk vind dat je daar dan mee zit
ik ben gezegend met 7 dieren (3honden 4 katten) die bijna nergens problemen mee hebben dus ken je probleem niet
veel sterkte vandaag iig
ihey meiden, nou heb haar net weggebracht toch maar geprbeerd om een broodje te eten maar door alle zenuwen ben ik nu nog misselijker :wall: de da gaf nognaals aan dat er een verhoogd rixico aan de operatie zit…niet echt geruststellend dus…maar goed, zit nu via mobiel en dat gaat niet echt makkelijk…wilde weer even mijn verhaaltje kwijt :shifty: ik hou jullie op de hoogte!
Sterkte ermee Belly!!
belly, sterkte vandaag. ik denk aan je. weet hoe het is als er iets met je beestje is.
vlieg, sophie en hallow, voor jullie ook alleen maar dikke :hug: :hug: leef met jullie mee!
mijn onig is gisteravond lekker doorgezet. maar man man man wat heb ik overdag een pijn gehad. wist gewoon niet waar ik het moest zoeken! normaal heb ik nooit buikpijn, maar nu!
manlief was ook helemaal bezorgd vanmorgen, de schat! voor hem is het ook niet makkelijk. hij ziet dat ik verdriet heb omdat ik het zo graag wil en voor hem is het ook iedere keer een teleurstelling. op de dagen dat ik ongesteld moet worden vraagt hij bijna ieder uur of er al iets is… zou hem zo graag blij willen maken!
vrijdag dan voor de HSG. gelukkig gaat mijn man mee! en dan maar hopen dat dat nut heeft!