Belly, wat een opluchting dat alles goed is gegaan meid! Maar wat apart dat ze in de gang moet. Van wat ik mij nog kan herinneren van de paar operaties die mn kat had, was dat het juist goed was om ze zoveel mogelijk uit zichzelf te laten bewegen. Op die manier zijn ze de stoffen van de narcose het snelst kwijt… :think: Maar goed, het belangrijkste is dat het goed met haar gaat en weer lekker bij jullie thuis is. Verwen haar maar lekker met veel knuffels! Hebben jullie allebei hard nodig!
Vanholland, superspannend joh! Enig idee wanneer je gaat testen?
Roosje, hihi, leuk hoor…zo begint het inderdaad…na de lunch je knoop van je broek of rok los :mrgreen: Heb je al een foto genomen van je buik nu? Is leuk hoor, elke week op dezelfde dag een foto maken, kun je zien hoe je groeit!
111, ja ik ben dan ook superblij dat ze weer thuis is…Ze moet echter in het halletje omdat ze zoveel overal op wilt springen en aangezien haa hele buikje open is, mag ze dat dus niet…Ik ga even lekker bij haar zitten :inlove:
Snap dat je helemaal weg van d’r bent hoor, ze is prachtig :inlove:
@111 wrote:
Snap dat je helemaal weg van d’r bent hoor, ze is prachtig :inlove:
Dank je wel :inlove: Alleen maak ik me een beetje zorgen…Ze is nog steeds erg duf en kijkt gigantisch scheel :shock: Ook drinkt ze nog helemaal niet. Hub heeft haar net een spuitje met water gegeven…Als het zo blijft morgen ga ik toch de da weer bellen morgen
Belly, mooi meisje! En sterkte! Die narcose doet veel met je diertjes he!
@vliegje wrote:
Belly, mooi meisje! En sterkte! Die narcose doet veel met je diertjes he!
Dank je wel! Ja, zo herken ik haar echt niet Maak me gewoon zorgen, weet ook niet of het normaal is…Heb de da al 3x gebeld vandaag :shifty:
Ik hoop gewoon heel hard dat ze morgen weer een beetje levendig is en in ieder geval wat gedronken heeft
@Belly wrote:
@vliegje wrote:Belly, mooi meisje! En sterkte! Die narcose doet veel met je diertjes he!
Dank je wel! Ja, zo herken ik haar echt niet Maak me gewoon zorgen, weet ook niet of het normaal is…Heb de da al 3x gebeld vandaag :shifty:
Ik hoop gewoon heel hard dat ze morgen weer een beetje levendig is en in ieder geval wat gedronken heeft
Het is inderdaad een leukerd je meisje. Lijkt wel een beetje op een van mijn katten. Toen mijn katten ondernarcose waren geweest, duurde het ook al even hoor voor ze niet meer dronken waren. Niet leuk om te zien, maar het komt vast wel goed :hug: .
Hoe gaat het vandaag met haar Belly? Waarschijnlijk al beter?! Ik hoop het!
mooi beestje hoor, hopelijk gaat het vandaag beter!!!
Hoi meiden,
Vandaag gaat het gelukkig al een stukje beter inderdaad. Vanmorgen werden we wakker gemiauwd door haar :dance: Ze heeft ook al een klein beetje gegeten en gedronken. Moet wel eerlijk zeggen dat ik door de zorgen die ik heb gehad met haar, helemaal niet aan onze kinderwens heb gedacht. Maakte me echt vreselijk zorgen. Ben dan ook echt blij dat ze een beetje opgeknapt is. Nu op naar een spoedig herstel.
Hub was gisteren ook bang dat het niet goed zou aflopen maar heeft niets laten merken omdat hij mij niet nog meer van streek wilde maken :inlove:
Dank jullie wel voor jullie medeleven :-* Dat doet me echt goed!
echt fijn dat het beter gaat nu :thumbup:
hihi zo zijn mannen
Fijn dat het weer wat beter gaat met dat mooie lieve beestje!! :-*
En lief van je hub zeg!! :inlove:
Ik heb een foto gemaakt van de steentjes, ze zitten nu onder het bloed maar normaal is het een beetje crème/wit
En heb even mijn adresgegevens weggehaald :shifty:
Dan moet je erbij bedenken dat haar hele blaas hiermee gevuld was. Ook deze foto’s zijn niet superscherp maar ook deze zijn gemaakt met mijn telefoon
arm beestje wat zal ze veel pijn hebben gehad
Fijn Belly, dat het nu beter met haar gaat. En geen wonder dat ze zo ziek was gezien die steentjes. Arm dier!
Ja ze begint langzaam aan weer en vrolijk meissie te worden :inlove: Alleen moet ik haar nog in de gaten houden als ze gaat plassen in verband met de nauwe urineleider :wall: Ik hoop maar dat ze daar geen last van zal krijgen
Ach jee toch, die operatie was toch echt noodzakelijk zie je maar.
Ja vlieg, ben dan ook echt blij dat ik niet langer heb gewacht
Hey meiden, ik ben jullie niet vergeten hoor…
Krijg mezelf alleen niet zover op dit moment om mee te praten hier…
Maar ik lees wel mee hoor, en ik hoop op allemaal positieve testen! :-*
En Roosje, gefeliciteerd meis! Ik vind het echt super voor je!
:inlove: :inlove: :inlove:
ben ik ook weer
gister avond flink geschrokken had bloedverlies niet veel maar toch
gelukkig is het niet door gezet en voel me nu misselijk :sick: en ben doodmoe
moest werken het weekend en heb nu vakantie :dance:
morgen gaan we weg neem de laptop wel mee maar goed is ff afwachten of die het daar doet
fijne weken allemaal en hoop op goede berichten hier :-*