Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

artisqua balen je onregelmatige cyclus :hug:

roosje fijne vakantie

Arti, wat vervelend zeg! Op welke dag zit je nu?

Hier is de visite net weg, vrienden van ons met hun zoontje van 6 maanden. Zooooo’n leuk kereltje :slight_smile:

Arti meid, jeetje, het is ook niet makkelijk he :hug:

Ik zit nu op dag 52 Vliegje…

Vind het echt niet leuk meer, ik ben gefrustreerd en het hele ‘zwanger willen worden proces’ is echt niet wat ik hoopte toen ik stopte met de pil…

Tot nu toe kan ik gewoon niet genieten van het klussen en de spanning of je ongesteld word of niet…

Ik moet eerst maar eens zien of ik ongesteld word en wanneer…

Ik ga dus maar weer een afspraak maken bij de huisarts, ook al zie ik ertegenop en ben ik kwaad op mijn lichaam dat het me nu, op het moment dat we een kindje willen, opeens in de steek laat…

Ik snap het niet, mijn cyclus was altijd zo perfect… :cry:

Allemaal een dikke knuffel, jullie zijn lief! :-

Ik blijf ook gewoon meelezen hoor, ben alleen even op de achtergrond aanwezig… Dat komt wel weer goed… :wink: :-

Arti, inderdaad vreemd op zn minst meid. En natuurlijk enorm balen! Maak maar snel die afspraak met de ha, misschien is er wel een logische verklaring voor en is het simpel op te lossen :pray:

Roos, bloedverlies hoeft niet meteen iets negatiefs te betekenen hoor. Misschien is er gewoon een adertje gesprongen, dat komt best vaak voor. Probeer er maar niet te lang bij stil te staan meid. Geniet lekker van je vakantie!

Arti meid! Heel herkenbaar…ik vind het ook niet leuk dat ik al zo lang bezig ben :shifty: Al is het bij jou natuurlijk weer net iets anders. Ik hoop zo dat het iets simpels voor je :-*

arti, inderdaad zo herkenbaar :frowning: Kan het niet zijn dat je door iets anders een onregelmatige cyclus hebt? Soms b.v. komt het door de schildklier.

Sterkte!

Het lijkt me onwaarschijnlijk…

Heb verleden jaar vlak voordat ik stopte met de pil nog bloedonderzoeken gehad voor iets anders en toen hebben ze ook mijn schildklierwaardes onderzocht en die waren prima… :think:

Maar de enige manier om erachter te komen is door het te laten onderzoeken, we gaan deze week op vakantie dus als we terug komen ga ik gelijk een afspraak maken bij de huisarts…

En ik hoop voor jullie, Belly en Vliegje (en de rest ook uiteraard) dat jullie snel zwanger mogen worden, jullie zijn ook al zo lang bezig!!

:-* :-* :-* :-* :-*

Roosje, fijne vakantie!! Even lekker genieten en dan na de vakantie al een echo! :smiley:

Arti, lijkt me heel frusterend met zo’n cyclus!! :hug:

arti balen je cyclus zeg!!! vervelend die onzekerheid

belly hoe is het met je meissie

Goedeavond

Zit nu op dag 10 overtijd. We wachten deze week nog af en dan gaan we testen. Ik voel van alles. Ben ook nog steeds misselijk en zere borsten. Moet ook veel naar de wc. Maar ik voel ook krampen en meestal zeggen die krampen dat de ongie eraankomt. Dus het is nog allemaal vaag. Ik weet wel dat ik het zeker kan weten als ik test. Maar we willen toch nog wachten. Ook lijkt het net of dat mijn broeken 's avonds wat strakker zitten. Maar ja het kan ook in mijn hoofd zitten. Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes

knap dat je het volhoudt vanholland

het klinkt erg goed je symptomen!!

ik blijf voor je duimen :wink:

Jeetje vanholland dat klinkt weer erg spannend bij jou! :pray: :pray: :-*

@vanholland wrote:

Goedeavond

Zit nu op dag 10 overtijd. We wachten deze week nog af en dan gaan we testen. Ik voel van alles. Ben ook nog steeds misselijk en zere borsten. Moet ook veel naar de wc. Maar ik voel ook krampen en meestal zeggen die krampen dat de ongie eraankomt. Dus het is nog allemaal vaag. Ik weet wel dat ik het zeker kan weten als ik test. Maar we willen toch nog wachten. Ook lijkt het net of dat mijn broeken 's avonds wat strakker zitten. Maar ja het kan ook in mijn hoofd zitten. Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes

Dat had ik afgelopen cyclus ook. Helaas kwamen bij mij op de 11e dag de :evil: :evil: alsnog. Ik ga voor je duimen dat dat bij jou niet het geval is en dat je een positieve test krijgt!

@sophie wrote:

arti balen je cyclus zeg!!! vervelend die onzekerheid

belly hoe is het met je meissie

Het gaat nu de goede kant op. Gisteren voor het eerst weer een plasje zonder bloed :dance: Ga nu weer even met haar apart van de andere kat zitten zodat ze even haar lampenkapje af kan :inlove:

Spannend vanholland!

Vraag me af hoe het met Loesje is, ze is deze week uitgerekend!

Ja ik ook, zou ze al bevallen zijn? :inlove:

Jeetje Van Holland, wat knap dat je het zo lang uit kunt zingen… :shock: Ik ga :thumbup: voor een positieve test!!

Vanholland, superknap van je dat je zolang nog kunt wachten! :thumbup: Ik ga ook heeeeeel hard :pray: voor een mega positieve test meid!

Belly, dat klinkt alsof het helemaal in orde gaat komen met je meisje hoor! Pak van mn hart!