Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

fijn dat ze nu weer zonder bloed kan plassen belly!

van holland, het is wel heel spannend zeg bij jou! ik ga voor je duimen!

hier even een rustweek. vrijdag voor de hsg, en dan wil mn man geen risico lopen dat er zaadjes worden weggespoeld hahaha!

volgende week na de hsg is het wel lastig. manlief moet vanaf woensdag naar oostenrijk tot vrijdag. precies in mn vruchtbare periode! balen, maar we gaan gewoon ervoor en erna supergoed ons best doen!

Jeetje Van Holland, wat spannend!! En echt knap dat je zo lang kunt wachten… :shock: Ik :thumbup: mee voor een positieve test!! :pray:

Nog 7 dagen en dan is mijn NOD… voor het eerst sinds maaaaaaaanden dat ik weer een NOD heb en ik wil zooooooo graag dat ik amper kan wachten. Heb zoveel hoop, terwijl de kans zo klein is… :?

Hoi dames!!!

Ben ik weer!

Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, loop ik er nog steeds. Ben de afgelopen dagen vreselijk ziek geweest. Buikgriep. Diarre overgeven, koorts… op een gegeven moment had ik continu een hele harde buik, heb de verloskundige maar een paar keer gebeld, maar volgens haar was het erg vervelend maar kon het verder geen kwaad zolang de koorts maar binnen de perken bleef. Kon op een gegeven moment mijn buik niet eens meer aanraken, pff…

Maar gelukkig kan ik deze ochtend melden dat het weer wat beter gaat buik is weer rustig en koorts is zo goed als weg… Nu snel aansterken, ben zo slap als een vaatdoek, want moet nog ergens een topprestatie leveren binnenkort :smiley:

Verder gaat hier alles goed, en rommelt er nog niet zo veel!

Dus ga vandaag maar met de beentjes omhoog en een beetje van het weer genieten!

@vanholland… wat spannend meid, ik duim voor je hoor!!!

x loesje

loesje vervelend dat je zo ziek bent geweest!!!

gelukkig gaat het beter…deze week uitgerekend zo spannend voor je!!

lekker relaxen vandaag dus

fijn dat het beter gaat belly met je meisje!!!

Loesje, fijn wat van je te horen! Ik kon je niet vinden bij de juli mama’s, schrijf je daar niet mee?

nee, ik schrijf eigenlijk alleen hier! moet zeggen dat ik de laatste tijd zowieso niet zo actief ben geweest met schrijven…

Maar als ik schrijf schrijf ik hier!!!

Ik zou staan te springen om bij de maand mama’s te schrijven, maar je hebt daar niet zo behoefte aan?

Ben heel benieuwd wanneer je gaat bevallen!

Vind je het eng?

Loesje leuk wat van je te horen!!

spannende week zeg! hopelijk hoef je niet lang meer te wachten :-*

Loesje, wat goed om te horen dat het weer beter met je gaat! En spannende dagen hoor nu! Inderdaad even goed aansterken nu en dan heb je hopelijk snel je kleintje in je armen! :pray:

Moet zeggen zou wel bij de maand mamma’s willen schrijven, maar heb dat eigenlijk nooit gedaan, en nu is het een beetje laat daarvoor…

Maar goed…

Nee vind het niet eng, moet zeggen naarmate je zo door de negen maanden rolt ga je er steeds minder tegenop zien. Ben er nu wel helemaal klaar voor. Thuis en in mijn hoofd. Je lichaam gaat je toch echt wel in de weg zitten en alles wordt wel een beetje een opgave, bovendien ben je ondertussen wel erg nieuwsgierig! Dus wat mij betreft mag het wel beginnen, ben ook wel nieuwsgierig hoe ik het ervan af breng zeg maar!

Ben alleen vanwege mijn medische achtergrond misschien een beetje bang voor allerlei complicaties, die zie ik in mijn werk op de operatiekamer natuurlijk veel voorbijkomen, maar ik weet dat dat allemaal maar een klein percentage is! We gaan er gewoon vanuit dat het allemaal vlekkeloos verloop, hihi!

Morgen weer naar verloskundige, op dit moment nog steeds geen enkele aankondiging van een baby!

liefs loesje

@Vanholland ik duim voor je, ik had ook krampen weet ik nog wel en toch was ik zwanger (schijnt dat je baarmoeder dan bezig is zich goed te plaatsen enzo).

@Loesje, zet hem op binnenkort geniet nog even van de rust en slaap nog lekker veel, want ik kan je vertellen dat je daar straks niet zoveel aan toe komt. Zeker in het begin is het echt bijna alleen maar voeden. Ik ben super benieuwd of je een jongen of een meisje krijgt en hoe het heet enzo.

@vanholland weet je al meer?? nog geen ongi??

@loesje succes bij de verloskundige

@regje al drie maanden je meissie :shock: wat gaat dat hard zeg…heb je nog een mooie foto van je meissie??

Ik zal haar weer even laten zien, ze wordt echt groot ze is al 61 cm en woog 1,5 week geleden al 5375 gram :shock:

Ze is al bezig dingen te pakken en ze kletst al lekker (zo lief om 's ochtend zo wakker te worden met een baby die tegen haar handjes aan het praten is :inlove: ).

ooooooooooooooooooooh wat een schatje zeg :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

volgens mij verdwijnt je ochtendhumeur meteen als je haar hoort brabbelen hihihihi

ze heeft dat kleine babyachtige al minder, wordt echt al een mooi meiske :mrgreen:

Oooh, wat een prachtig meissie!! :inlove:

Sjonge jonge zeg, ik heb voor het eerst sinds tijden weer een NOD met een klein kansje en ik ben me alweer helemaal misselijk aan het denken… :wall:

meis ik hoop zo dat jullie je ei goed benut hebben :pray: :pray:

Regje wat een leuk meisje heb je toch. Ze heeft hele mooie ogen.

Sohpie hier nog geen ongie te zien.

Dankjewel :smiley:

Ik duim nog steeds voor je vanholland :pray:

ahh regje :inlove: :inlove: :inlove:

sorry meiden, beetje dipje dus kom over paar dagen miss weer reageren :-*

Jane, ook hier even dikke virtuele knuffel! :hug: :-*

Tierr en Vanholland: :pray:

Regje, wat een moppie zeg! En wat een blauwe kijkers! Kan me voorstellen dat je smelt 's ochtends :inlove: