@111 wrote:
Jane, ook hier even dikke virtuele knuffel! :hug: :-
Tierr en Vanholland:
Regje, wat een moppie zeg! En wat een blauwe kijkers! Kan me voorstellen dat je smelt 's ochtends :inlove:
:- :-* :-*
@111 wrote:
Jane, ook hier even dikke virtuele knuffel! :hug: :-
Tierr en Vanholland:
Regje, wat een moppie zeg! En wat een blauwe kijkers! Kan me voorstellen dat je smelt 's ochtends :inlove:
Jane, jammer zeg, toch weer ongesteld geworden… :evil: :hug: :hug: :hug: Knuffel voor jou…
Loesje, het is wel bijna zover! Spannend hoor! :dance: :inlove:
VanHolland, spannend!!
Regje, wat een prachtige meid heb je! Mooie blauwe kijkers! :inlove:
Tierrr, ondanks dat de kans niet groot is, is het niet onmogelijk, dus ik duim voor je meis! Wie weet…
Hier nog geen ongie, nog steeds niet…
Ons sexleven heeft er ook onder te lijden eigenlijk, ik heb weinig zin om te klussen op dit moment… Voel me blegh…
We gaan zaterdag op vakantie voor 2 weken, ik hoop echt dat ik dan even dit hele gedoe opzij kan zetten en kan genieten…
Regje, wat een mooi meisje!
Prachtig grietje regje!!! :inlove: :inlove:
@jane… k**** meid… knuffel voor jou! :hug:
@vanholland… wel spannend hoor!!! Wanneer ging je nou testen???
Hier naar de verloskundige geweest. Nou alles was nog goed en stond weer binnen een paar minuten buiten!
Gewoon weer een afspraak voor volgende week donderdag! Als er dan nog niets is, gaat ze evntueel een inwendig onderzoekje doen kijken hoe de baarmoedermond eruit ziet, of er al iets verweekt is, dan zou ze eventueel ook strippen… Dus moet helaas nog maar gewoon zo door! Afwachten dus…
Heb wel veel steken echt in mijn kruis… messteken zo scherp, schrik er steeds ook van maar ze zijn ook direct weer weg…
Nou ja heb ik trouwens al weken dus das ook niets nieuws…
x loesje101
Loesje, spannend!!
Ben de komende dagen ff minder aanwezig. Nu op kantoor, straks naar de sauna en pas laat thuis. Morgenavond eerst baby fotograferen (moet bedankkaart maken), dan naar bruidsklantje nog. Dus druk druk!
En zaterdag en zondag ook weg (hotelletje met hond ), dus kom tussendoor wel ff langs.
Meiden, ben net pas thuis van mijn werk. Kom van het weekend wel weer even gluren. Momenteel overal erg druk.
Heel veel liefs en een dikke :-* en :hug: voor iedereen
Dankjewel, ze heeft idd hele mooie blauwe ogen, heeft ze van haar papa (ze lijkt trouwens zowiezo veel op haar vader).
@Loesje, ik hoop dat het snel komt hoor en het liefst natuurlijk zonder kunst en vliegwerk.
Pfff wat een nacht. Gisteravond eerst naar de sauna geweest. Was helemaal loom en doodmoe toen ik thuis kwam. Om 00.00 naar bed en om 01.30 werd ik wakker gebeld door mama, helemaal overstuur. Ik schrok me dus dood, het eerste wat door mijn gedachten schoot: JOOST!!
Maar het ging over haar hondje, die heeft ze vanacht moeten laten inslapen
Ze had Dolly al 9 jaar en toen ze haar kreeg was ze al zeker 7 of 8 jaar. Dus ze was gewoon echt op.
Viel steeds om, heel benauwd. En dat gebeurde gewoon INEENS. Dus mama de dierenarts gebeld en daar heen om 01.00 maar die zag gelijk dat het klaar was… Dolly was gewoon op. Mama heeft haar dus daar laten inslapen, ze wilde niet dat ze veel zou gaan lijden en de dierenarts zag geen behandeling meer. Vocht achter de longen, hartje was niet goed meer.
Dus mama belde mij direct daarna op of ze langs mocht komen, die was er om 01.45. En ging om 2.30 naar huis. En probeer dan nog maar eens te slapen… Het hele traject met ons teefje schiet dan weer door je hoofd… Uiteindelijk nog wel geslapen, maar heb wel 2 uur gemist. Maar goed, dat zijn dingen waar ik me niet druk om kan maken.
Op dat moment wil ik mijn moeder gewoon troosten, ondanks dat ik niet altijd goed overweg kan met haar (ivm borderline).
wat naar vlieg! :hug:
nou, vanmorgen de HSG gehad. en ik was blij dat mn man erbij was! ik denk dat ik toch wel een hele lage pijngrens heb hahahaha, want het deed best pijn moet ik zeggen! het cupje vastzuigen deed best zeer en toen de vloeistof erin gespoten werd, voelde ik een erge druk op mn onderbuik. ik moest ook een beetje op mn zij liggen, en dat was ook niet echt prettig. maar goed, het is voor een goed doel!
heb nu ook zo’n vaag gevoel onderin mn buik en het bloed een beetje. moet rustig aandoen van mn allerliefste man, hij was toch wel erg nerveus, de schat!
maar goed, de foto was helemaal goed, geen verstoppingen te zien.
ik vond het wel heel bijzonder om mn binnenkantje zo te zien!
maar ik ben blij dat het erop zit! over 3 weken moet ik weer terug en dan gaan we weer verder kijken…
Jeetje vlieg, wat een verhaal… naar zeg!! Zorg inderdaad maar goed voor je moeder!! :-*
Fluppie, wat vervelend dat het toch wel vrij pijnlijk was… maar mooi dat het er wel allemaal goed uit zag!! Ik ben benieuwd wat ze over 3 weken zeggen…
Och Vlieg…wat ontzettend triest meid! Tuurlijk cijfer je jezelf dan even weg op dat soort momenten. Jammer dat dan alles met je eigen schatje dan weer boven komt he… :hug:
Fluppie, hopelijk goed nieuws dus, over 3 weken! Ga duimen hoor!
Fluppie, heb je nu nog last?? Ben zooo blij dat het bij mij onder narcose gedaan is tegelijk met de LEO behandeling.
Thanks meissies.
Baby fotograferen ging niet door vanavond, hij moest een paar daagjes terug naar het ziekenhuis. Dus dat gebeurd volgende week. Had ik vanavond iets meer adem tussen mijn afspraken door.
Morgen naar Zandvoort! Heb er zin in, even 2 daagjes NIKS en alleen maar wandelen
Hopelijk blijft het droog.
Hier even een update
Heb vanochtend getest Positief ben zwanger
JAAAAAAAHHHHH!!! Van Holland, eindelijk!!! :dance:
Gefeliciteerd!!! :mrgreen:
WOEHOEE!!! Gefeliciteerd meid! Eindelijk! :dance: :dance: :dance:
Wat heerlijk voor je!
Kom op meiden, we hebben de positieve spiraal weer te pakken! Wie volgt!
O gefeliciteerd!!!
Van Holland!!! :dance:
JAAAAAAAAAAAAAAAH VAN HOLLAND!!! EINDELIJK!! GEFELICITEERD MEIS!!! :dance: :dance: :dance: :inlove: