Bedankt voor de felicitaties. We zijn er erg blij mee. Hopelijk volgen er meer .
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
We hebben een zwangere erbij!!!
VAN HOLLAND!!! Gefeliciteerd!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
x loesje101
Loesje zo te zien nog niks aan de hand. Heeft de beeb nog geen zin om eruit te komen. Veel succes en bedankt voor de felicitatie
JOEHOEEEEEEH VAN HOLLAND!!! EINDELIJK!! GEFELICITEERD!! Geniet ervan!! :dance:
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
vaholland gefeliciteerd meid!!! ik had een heel goed gevoel over je
en die is uitgekomen :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
lekker genieten meis
is je gegund :-*
En 6 weken ook al meid! Je gaat hard, super!!!
Ga je snel een afspraak maken voor de eerste echo? Spannend!!!
@vanholland wrote:
Hier even een update
Heb vanochtend getest Positief ben zwanger
Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
ik denk dat ik van de week even ga bellen. Heb nu toch lekker 2 weken vakantie. En dan hoor ik het wel
Ik vind het zo heerlijk voor je! En lekker vakantie nu, goede timing!
Kun je even fijn toegeven aan het zwanger gevoel!
Heb je kwaaltjes of valt het allemaal mee?
misselijkheid, krampen, heel moe kan de hele dag wel slapen, zere borsten en tepels. Dus ik kan wel echt merken dat ik zwanger ben,
Dan is het maar extra lekker dat je er de komende twee weken aan toe kunt geven meid! En meestal neemt het na de eerste 9 weken wat af, dus dat is al bijna.
Ik kom me ook aanmelden. Wij gaan binnekort stoppen met de pil. Vanwege gezonheidsproblemen slik ik nu zware medicijnen en moet ik dus eerst bij de huisarts langs voordat ik kan beginnen. Maar we gaan stoppen en beginnen :mrgreen: .
Dus meld
Spannend Chocobroodje!!
Ik hoop dat het allemaal wat snel wil gaan lopen wat betreft het afbouwen / verwisselen / whatever van de medicatie en dat het snel lukt om zwanger te worden!!
Mag ik vragen wat voor medicatie je waartegen gebruikt?
Mijn ongi komt eraan…
Vanochtend was mijn temperatuur een stuk lager, morgenochtend waarschijnlijk nog lager, en morgenavond dan ongi… echt gewoon ontzettend klote… Nouja… mijn man mag komende week zijn zwemmers weer inleveren, dan 2 weken wachten op de uitslag en als die weer slecht is wordt het waarschijnlijk KI… ik vind het echt eventjes allemaal niet leuk meer… blegh!!
chocobroodje welkom hier
vanholland fijne vakantie meid en lekker genieten op je wolkje
welkom chocobroodje
Sohpie we blijven genieten bedankt
Ja hoor dat mag
Ik slik 2x daags 150 mg tramadol, is soort morfine. Ik heb dystrofie in mijn rechterarm, deze is ook grotendeels verlamt. Maar dat houd mij mooi niet tegen.
Wat balen voor je dat je weer ongesteld gaat worden :hug: Hopelijk dat het toch nog gaat lukken zonder KI.
Tierr, hopelijk zijn de zwemmers van je hub goed
sterkte meissie
Welkom Chocobroodje!
Zo ik heb een geweldig weekend gehad!
Naar Zandvoort geweest, gister van half 6 tot half 12 's avonds op het strand gebivakeerd.
Heerlijk! Daarna in het hotel slapen met de hond, die lag binnen no time in coma. Ik heb ook heerlijk geslapen en ben net weer thuis, helaas. Had wel langer willen blijven! :mrgreen:
Klinkt inderdaad erg gezellig Vlieg! Lekker!
Chocobroodje, leuk dat je mee komt kletsen!
gefeliciteerd vanholland!!! geniet ervan!
ik heb nu gelukkig geen pijn meer. het is het weekend nog wel een beetje gevoelig geweest, maar niet de moeite waard.
ik wil ook niet weten hoe het voelde zonder ibuprofen!
nog 3 weken wachten, en dan horen we hoe het verder gaat. het liefst heb ik natuurlijk dat ik de gyn kan gaan vertellen dat er eindelijk iets in mijn buik groeit!