Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

Chocobroodje (waarom die naam?), welkom!!

Vliegje, klinkt als een heerlijk weekend!! :mrgreen:

Hier alles rustig, tenminste, uk laat zich af en toe vrij aardig voelen. Moet zeggen dat ik het een bijzonder gevoel vind maar niet per definitie prettig (zie m’n buik ook al ploppen!!).

haha grappig klinkt het wel mim

meiden we hebben vandaag tussen 11 en 13 een belafspraak

krijgen we de uitslag van de bewerkingstest :pray:

sophie veel succes vandaag.

mijn duimen gaan overuren draaien :pray:

Spannend Sophie! :pray:

dank jullie wel meiden :-*

ik duim ook sophie!

Chocobroodje tsja heel simpel ik moest een naam bedenken en zat net een chocobroodje te eten :slight_smile:

I.v.m. eventuele meelezers heb ik een iets anoniemere naam gezocht.

hahahaha grappig gezocht chocobroodje :wink:

Spannend Sophie! Ik duim voor een goede uitslag!! Al wat gehoord??

Hier is mijn ongi in alle hevigheid losgebroken. Qua pijn dan, want ik heb nog maar weinig bloed. Maar shit zeg, zoveel pijn had ik in jaren niet gehad… eigenlijk sinds ik met de pil begonnen was niet meer… wat een krampen… heb vannacht 2 uur lang lopen ronddolen voordat de ibuprofen ervoor zorgde dat ik weer kon slapen.

Wel apart, zou dit dan betekenen dat mijn lichaam dus eindelijk echt weer normaal doet?? :think:

ik hoop het zo voor je tierr :pray: :pray:

Goede nieuws: komt een ei aan!! Zit een eitje van 15,5mm. Ik verwacht dus dat hij morgennacht of woensdag springt.

Woensdag weer een echo en een samenlevingstest… daar zie ik tegenop!

Das met zo’n eendenbek :frowning: (en ben nog jarig ook, maar goed, een ei met mijn verjaardag is ook leuk :stuck_out_tongue: )

Dan moeten we morgenavond zowieso seksen, want bij die test gaan ze kijken of manliefs zaad overleeft in mijn slijm zeg maar.

Maar goed, mijn cyclus is nu met deze dosering pillen een week korter! Dus dat is positief. En BIJNA ga ik denken dat de bijwerkingen het waard zijn… BIJNA…

Maar dat verplicht seksen he… Tips om het leuk te houden?!

Sophie, spannend!

Mim, het zou mij juist heerlijk lijken!!

Jee vlieg, wat goed!! :smiley:

Wel balen van die eendenbek en van de bijwerkingen trouwens… heb je daar zoveel last van joh? :hug: Maargoed, het eindresultaat mag er vast zijn!! :-*

En sja, verplicht seksen leuk houden… :think:

Nouja, ten eerste niet teveel doen. Elke dag is echt niet nodig. En verder… sja, gewoon proberen te bedenken dat je een kindje gaat maken met de leukste man op aarde… :roll:

Wat dacht je van een leuke striptease ;). Ik zou niet teveel denken we MOETEN seksen. Zo wordt het alleen maar moeilijker denk ik. Ga lekker samen in bad of een dagje sauna. Vergeet niet dat seks leuk is ook al wordt de tijd nu voor je bepaalt. Geniet er gewoon van, het komt wel goed!

Haha thanks Tier! We hebben nu al vanaf woensdag niet meer geklust, dus moeten echt morgen. Of vanavond én morgen.

maar jij bent ongie geworden las ik??

Balen joh!!

Ja, heb enorm last van de bijwerkingen… daarom stoppen we na deze ronde een paar maanden, trek die bijwerkingen niet meer…

@chocobroodje wrote:

Wat dacht je van een leuke striptease ;). Ik zou niet teveel denken we MOETEN seksen. Zo wordt het alleen maar moeilijker denk ik. Ga lekker samen in bad of een dagje sauna. Vergeet niet dat seks leuk is ook al wordt de tijd nu voor je bepaalt. Geniet er gewoon van, het komt wel goed!

Ehm… dat durf ik niet! Hahahaha, bad hebben we niet en sauna vind ie niet lekker :frowning: nog meer tips?! :mrgreen:

@vliegje wrote:

Mim, het zou mij juist heerlijk lijken!!

Het is ook heerlijk en vooral heel bijzonder maar van te voren heb je geen idee hoe het voelt en het is gewoon vooral een heel raar gevoel. Maar ik ben er harstikke blij mee hoor!! :mrgreen:

Tja, tips… Waar houd-ie van? Slagroom is erg cliché maar misschien kan je iets anders bedenken? Van mij hoeft het niet per sé sexy te zijn, als je samen veel lol hebt raak je ook wel in het sfeertje. Of een lekker drankje (champagne of iets wat erop lijkt??).

Samen douchen is ook altijd gezellig. Of je neemt hem gewoon mee naar de slaapkamer, niks zeggen alleen zijn hand vast pakken. Als je onderweg alvast een t-shirt uittrekt snapt ie het vanzelf wel haha. Ach als jij je er maar goed bijvoelt dat is het belangrijkste.

Samen douchen kan ook wel ja hahaha.

Pff moeilijk is het soms hoor!

Wilde even laten weten dat ik er nog steeds ben hoor! :frowning:

Met dikke buik!

Nog steeds geen actie hier!

x loesje101

@vliegje wrote:

Samen douchen kan ook wel ja hahaha.

Pff moeilijk is het soms hoor!

Ik heb laatst mijn man een massage gegeven.

En in het verleden gaven we elkaar een massage en dan kwam van het één het ander :mrgreen:

Je zou nog met een blinddoek in de weer kunnen 8)