@Meggie wrote:
@vliegje wrote:Samen douchen kan ook wel ja hahaha.
Pff moeilijk is het soms hoor!
Ik heb laatst mijn man een massage gegeven.
En in het verleden gaven we elkaar een massage en dan kwam van het één het ander :mrgreen:
Je zou nog met een blinddoek in de weer kunnen 8)
Ja, massages zijn echt :thumbup: :mrgreen:
meiden tese is van de baan :dance: :dance: :dance:
we gaan voor zoek-icsi er waren weer levende zaadcellen gevonden
vliegje veel plezier
Hee Sophie, super! Da’s weer beter nieuws :mrgreen: Ik dacht al, waar blijf je nou met de ‘uitslag’… :think:
Loesje, spannend!!!
Meggie, ja daar dacht ik ook aan… Morgenavond maar eens de tijd nemen
@sophie wrote:
vliegje veel plezier
Hey wat goed! Veel succes met vinden :mrgreen:
Oooooo Sophie! Wat een goed nieuws!!!
@sophie wrote:
YES YES YES!! Goed zeg!! :dance:
Oooh, hoop zo voor jullie dat dit hem dan eindelijk gaat worden!! :pray:
Hoe lang moeten jullie wachten op de zoek-icsi?
Aaauwww.... ik haat omgi zijn.... :evil:
we hebben 4 september de intake, dus met een beetje geluk komen we dan op de wachtlijst :dance: :dance: :dance:
Wow en hoelang moet je dan weer wachten!?
3-6 maanden
maar dat geeft helemaal niets…
we hebben dan vooruitzicht op iets, op behandelingen!!
dan vliegen die maanden ook zo voorbij :mrgreen: :mrgreen:
ach we wachten al 2 en half jaar dan kunnen die paar maandjes er ook wel bij :lol:
Knap hoor, Sophie, dat jullie zo positief blijven!!
Jeetje sophie wat fijn! En wat knap dat je er toch zo relaxt onder blijft :thumbup:
Ik heb vandaag meerdere keren al de huisarts geprobeert te bereiken, maar hij is in gesprek. Het zal zo vast wel lukken, en dan afspraak maken. Ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen.
Hallo meiden,
Ik wil me ook aansluiten bij dit topic. Ik las af en toe al mee maar aangezien ik nu ook al een keer gereageerd heb is het misschien handig als ik me voorstel.
Ik ben Meggie (niet mijn echte naam), 29 jaar, getrouwd en wij zouden officieel in augustus voor een 1e kindje gaan maar we hebben in juli al voor het eerst geklust. Mijn vermoeden bestaat dat ik toen ik mijn eisprong heb gehad dus er is een kleine kans dat het nu al raak is.
Helaas heb ik een onregelmatige cyclus (vandaag dag 76, daarvoor 33 en 63) dus is het een verrassing als het raak is. Maar ben inmiddels wel bezig om hier verder onderzoek naar te krijgen. Maar de huisarts is nu op vakantie dus wacht nog op de uitslagen van het bloedonderzoek.
Als jullie nog meer willen weten dan lees ik het wel!
Sohpie fijn voor jullie. Ik vind het ook knap dat jullie zo positief blijven.
Ik heb net de verloskundige gebeld en ik kan volgende week woensdagmiddag al terecht. Kan mijn man ook lekker mee. Ben benieuwd.
@vanholland wrote:
Sohpie fijn voor jullie. Ik vind het ook knap dat jullie zo positief blijven.
Nou, anders ik wel!! Echt, petje af hoor!! Jeetje, zeker als ik al zo lang zou wachten zou ik het strondvervelend vinden om nóg langer te moeten wachten ivm een wachtlijst... Respect voor jullie!! :-*
En Meggie, leuk dat je nu voor het echie hier mee kan schrijven! :)
Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslagen... ik hoop dat het bij jullie - ondanks je rare cyclus - niet zo'n langslepend traject hoeft te worden!! :-*
dank jullie wel meiden
maar eigenlijk vind ik het nu heerlijk even 5 weekjes rust…en aan het idee gaan wennen dat we nu toch wat in het vooruitzicht hebben en een kans gaan maken voor een beebje
daar word ik helemaal gelukkig van :inlove:
Pffff heb net mijn huisarts gebeld voor een afspraak, donderdag om 4 uur mogen we komen. Vervelend genoeg is mijn eigen ha op vacantie en is er een vervanger. Ik heb haar wel vaker gezien maar ben niet echt kapot van haar. Maar goed anders word het na 17 augustus. Ik ga gewoon en ik hoor wel wat zei te melden heeft.
sophie super he mischien gaan we dan wel tegelijk de icsi in
meggie welkom hier
en voor de rest die het nodg heeft :hug: :hug:
zou wel leuk zijn samen zwangeren
wat een goed nieuws sophie! een klein lichtpuntje!
vanholland, gaan jullie ook de molen in?
wij zijn druk aan de ‘konijn’ lief moet morgen voor 3 dagen naar duitsland, dus we zijn alvast aan het voorwerken hahahahaha! dit is als het goed is mijn vruchtbare week. en dan weer 2 weken wachten…