Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

ja goed he :wink:

denk dat je niet vanholland bedoelt fluppie :wink:

veel plezier fluppie :mrgreen:

Goh Sophie!!! Wat een wereldnieuws meid! Beter kon gewoon niet!

Wat heerlijk, nieuwe hoop op een beeb!!!

Vanholland, daā€™s al lekker snel meid! Krijg je dan ook meteen een echo?

Spannend hoor!

Vlieg, seksmaniak!!! :mrgreen: Lekker genieten meid van deze kans!

Misschien een andere houding doen? Verder doet samen douchen en fijne massage inderdaad goed zijn werk, dus het gaat jullie vast wel lukken om het gezellig te hebben :mrgreen:

Tierr, :hug:

111 Ik hoop het. Ik weet het niet. We wachten het rustig af. En ik denk dat fluppie een beetje in de war is. Kunnen wij die middag ook vragen stellen. Want ik heb wel een paar vraagjes over een aantal dingen.

jazeker nieuwe hoop op een beebjeā€¦

nu was op zich de kans op een geslaagde TESE ook wel heel erg reeƃĀ«l, omdat hij wel zaadcellen aanpaktā€¦maar dit is toch fijnerā€¦

TESE is meteen zoā€™n eindstation en een zware operatie met nadelige gevolgenā€¦en als dat niet hoeft dan hoeft het niet :mrgreen: :mrgreen:

volgende week lekker een nachtje weg saampjes!!! en vanavond luxe uit eten om alles te vieren :dance: :dance:

vind het zo knap dat je positief bent Sophie.

Ik stond raar op vandaag, voel me zoooo oud

ben jarigā€¦ word alweer 25!!)

Zo naar het ziekenhuis voor een fm en die test. Ben stront nerveusā€¦ Onze hond is ook nog eens super ziek :frowning: Arme jongen. Wil hem helemaal niet alleen laten. Maar na het ziekenhuis ga ik nog gauw naar 'm toe voor zijn pilltjes.

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG VLIEGJE

en succes straks met je fmā€¦

sterkte met het hondje!!

gefeliciteerd vlieg!!!

ik was inderdaad in de war! sorry!! soms kan ik alle namen niet meer uit elkaar houden :smiley:

Gefeliciteerd Vlieg! Een kwart eeuw is inderdaad heel oud meid! :shock:

ā€¦zei ik, die ā€œalā€ 33 isā€¦ :mrgreen:

Succes vandaag, hopelijk meer goed nieuws. Veel sterkte met je jochie en vergeet vooral niet toch ook te genieten van het jarigzijn!

Sophie, groot gelijk! Dit soort nieuws MOET goed gevierd worden!

@vanholland, GEFELLICITEERD super voor jullie zeg :thumbup: Ik dacht het al, die ongi van je liet zo lang op zich wachten. En je zwangerschapskwaaltjes kunnen ook langer duren dan 12 weken hoor (tenminste dat is mijn ervaring).

@Sophie, meid wat moet jij lang wachten zeg, pet je af.

@Vliegje, wat ben je nog jong zeg (ik wordt over een aantal maanden al 30 :shock: )

@loesje, nu kan het niet meer heel lang duren, ben echt benieuwd.

Vliegje Gefeliciteerd met je verjaardag.

Regje Ik hoop dat dit echt niet langer duurt dan 12 weken,maar ja je weet het nooit

VLIEGJE, VAN HARTE GEFELICITEERD!! En je bent helemaal niet oud :mrgreen:

Samenlevingstest was niet goed :frowning:

Mijn slijm is veel te taai, waarschijnlijk door de Clomid. Hij heeft geen 1 zaadje gezien :frowning: Dus ze kunnen niet opklimmen.

Op dit moment krijg ik wel een eisprong, of hij is net geweest, dus het voelt heel dubbel.

Voel me ontzettend klote.

We hadden afgesproken hierna rust te nemen, maar de LEO operatie werkt maar een halfjaartje. Daarna kan het zijn dat de Clomid weer niet reageert en dan zijn we weer terug bij af.

Maar ik trek het niet en we hebben toch afgesproken rust te nemen.

In oktober ofzo wil ik dan weer beginnen. Even kijken of ik dan na deze menstruatie een eigen menstruatie krijg (ga over 2 weken dus ongesteld worden) en zo niet, dan start ik in Oktober gewoon weer met het opwekken van mijn menstruatie en Clomid.

Of we kunnen IUI doenā€¦ maar daar ben ik nog helemaal niet klaar voor!

Dus na deze ronde: rust. Geen goede timing misschien, maar ik moet aan mezelf denken.

Ga nu gauw naar kantoor.

En thanks voor de felicitaties :-*

he sjips vliegje

dat is niet het verjaardagscadeautje wat je wenste :cry: :cry:

kunnen ze daar niets aan doen om het minder taai te maken!!

balen nu heb je een ei maar komen de zwemmers niet erbij

goed voor je dat je even rust neemt!!!

ze hebben wel al gesproken over iui??

je moet er ook helemaal klaar voor zijn natuurlijk

dikke knuffel vliegje :hug:

He jakkes vlieg, wat kloteā€¦ heb je eindelijk een ei, heb je er niks aanā€¦

En inderdaad, wat Sophie vroeg: kunnen ze het slijm niet op de een of andere manier minder taai maken? En hebben ze dan op zich nog wel vertrouwen dat het zonder IUI enzo gaat lukken? Ik bedoel: hou je niet altijd van dat taaie slijm dan?

Nouja, ik vind het iig knap dat je besloten hebt even rust te nemen, ik zou dat niet kunnen.

Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje leuke verjaardag hebtā€¦ :-*

Jemig Vlieg, wat ontzettend balen meid. En dat ook nog op je verjaardagā€¦ :hug:

Ik denk dat het goed is dat je toch je rust gaat pakken meid, ook al is de timing dan wat minder. Je moet vooral aan jezelf denken en door wat afstand te nemen laad je je ook weer op voor het vervolgtraject - wat dat ook gaat worden.

Bah, sterkte meid vandaag!

he verdorie vlieg! wat een rotnieuws!!

sterkte vandaag :hug:

@vanholland, ik waarschuwde je alleen maar, dat je er niet te veel op vast pint dat het na een paar weken over is. Maar het is echt voor een goed doel.

@Vliegje, wat vervelend zeg, ik heb idd wel vaker gehoord dat clomid kan zorgen dat het slijm te taai is. Sterkte meid.

Hoi iedereen, ik kom me bij jullie aansluiten als het mag :slight_smile:

Volgende week vrijdag (7 aug) is mijn NOD, ik ben benieuwd.

Het is ronde 1, voor onze eerste.

Ik weet niet wat ik moet denken, het enige wat ik merk is dat ik de laatste dagen ietwat misselijk ben, maar misschien zit dat wel tussen mijn oren. :eh:

@vliegjeā€¦ wat shit zegā€¦ had wel iets leuker nieuws kunnen hebben op je verjaardag!!! Heb het ook wel eens vaker gehoord, maar ook dat er wel goed iets aan te doen is???..:hug: voor jouā€¦

Hier nog steeds geen nieuwsā€¦ bah, behoorlijk frustrerend hoor. Ben er wel klaar meeā€¦ Morgenvroeg weer naar de verloskundigeā€¦ hopelijk wil ze nu kijken of ze me kan strippenā€¦ Als de boel nog potdicht zit, zal het er wel niet inzitten, maar anders hoop ik dat ze het doetā€¦ Dan nog maar hopen dat het effect heeft natuurlijkā€¦ pff de laatste loodjes wegen echt het zwaarst!

Heb manlief maar gevraagd of ie niet mee wil gaan morgen, ondanks dat ik graag wil dat de verloskundige me een zetje geeft, zie ik er toch wel een klein beetje tegenop, dat strippen, geen idee of het pijnlijk isā€¦

Liefs loesje101

Thanks meiden. Ga zowieso wat meer afstand nemen in onze rustperiode. Ben eraan toe.

Loesje, succes hoor meis. Je bent er bijna!