Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

Dikke knuffel voor Vliegje, balen meid!! Als je het niet meer trekt dan moet je gewoon wat afstand nemen… waarschijnlijk heeft het toch weinig zin om door te modderen. Hoe relaxter je bent, hoe beter denk ik.

Loesje… sterkte nog even met de laatste loodjes. Kan natuurlijk nooit echt lang meer duren maar het lijkt me inderdaad heel vervelend als je er zo op gaat zitten wachten…

Och Loesje… :hug:

Kan me wel voorstellen dat je nu je kindje wilt vasthouden hoor, na die 9 maanden! Hopelijk is er goed nieuws voor je morgen. Hoe lang mag je eigenlijk maximaal overtijd lopen? Vind bijna een week al erg lang hoor…

@loesje, ananas en sex kunnen het ook opwekken he :oops: :mrgreen: :wink: :silenced: en anders voetreflex-therapie dat schijnt ook heel goed te helpen en is niet pijnlijk en het kan geen kwaad.

@111 wrote:

Jemig Vlieg, wat ontzettend balen meid. En dat ook nog op je verjaardag… :hug:

Ik denk dat het goed is dat je toch je rust gaat pakken meid, ook al is de timing dan wat minder. Je moet vooral aan jezelf denken en door wat afstand te nemen laad je je ook weer op voor het vervolgtraject - wat dat ook gaat worden.

Bah, sterkte meid vandaag!

Ik sluit me helemaal aan bij 111 en ik vind het dapper dat je ondanks je diepe wens toch je rust pakt. Even een dikke :hug: voor jou.

En op de valreep ook nog even een gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je ondanks het rotnieuws nog een beetje een leuke dag gehad?

ja hoor, heb gewoon gewerkt en vanavond bij vriendinnetje geweest.

En ach, voel me al jaren niet jarig zeg maar hahahaha.

vliegje

neem alle tijd

Loesje

jemig zeg meid een week overtijd, hopelijk wil de vk er wat aan doen

sterkte met de laatste loden

Jalena

welkom meis, eerste ronde!! Spannend zeg zo’n eerste keer ongi worden of niet natuurlijk :wink: hopelijk blijft hij weg volgende week

succes :thumbup:

jalena welkom! Loesje hele dikke :hug: misschien moet je met een flesje melk voor de “uitgang” gaan zwaaien :lol:

Vandaag om 4 uur de afspraak met de huisarts. Hopelijk valt de info mee en rent vriendlief niet gillend weg :shifty: nou ja we gaan het wel zien

Chocobroodje, hoe was het gesprek bij de huisarts??

ik ben ook benieuwd choco!

volgens mij heb ik gisteravond mijn ei gevoeld. jammer genoeg was lief er niet, maar dat halen we vanavond wel in! 8)

Hey iedereen,

Gister bij de huisarts dus geweest. Met de medicijnen die ik nu krijg mag ik niet zwanger worden (wist ik al) De enige echt veilige oplossing is zodra ik stop met de pil en de 1ste echte menstruatie heb gehad 2 weken daarna moet ik gaan stoppen met de tramadol. Dan word ik terug gezet naar gewone paracetamol ( euh ohjee) en proberen het zo uit te zingen. Het kan 2 kanten opgaan ofwel de dystrofie houd zich rustig tijdens de zwangerschap, of het word vele male erger. Daar is verder ook geen pijl op te trekken zegt ze. Zolang ik het op deze manier kan doen hoef ik ook niet onder behandeling van een gynacoloog. Red ik het tijdens de zwangerschap niet met de paracetamol kom ik wel bij hun onder controle. Vriendlief en ik willen in ieder geval mijn pil wel opmaken, dat duurt nog 2 maanden. En dan kijken hoe ik me voel. Tsja het is wel zo’n beetje wat ik verwacht had.

@chocobroodje wrote:

Het kan 2 kanten opgaan ofwel de dystrofie houd zich rustig tijdens de zwangerschap, of het word vele male erger.

Maar als je bent gestopt met de pil ben je natuurlijk nog niet direct zwanger. Hoe zit dat dan? Kun je niet totdat je daadwerkelijk zwanger bent aan die medicatie? Of zorgt die medicatie voor verminderde vruchtbaarheid? Sja, en je weet natuurlijk ook niet direct dat je zwanger bent… en het zal de eerste 4 weken van de zwangerschap zeker ook wel kwaad kunnen als je dat spul nog slikt? Lastig hoor… Want wat nou als je wél veel meer last krijgt en het duurt nog maaaanden voordat je zwanger bent… :think:

Nouja, misschien lukt het je om het op paracetamol uit te zingen, dat zou natuurlijk mooi zijn, dan is er geen probleem! Ik hoop het voor je!! :thumbup:

Ja dat was mijn punt dus ook een beetje. Weet ook niet goed wat ik daarvan moet vinden. Zij vond zoiezo dat het tijd werd om af te gaan bouwen terwijl ik deze medicijnen nog niet zo lang gebruik. Ik sta op de wachtlijst voor revalidatie therapie, misschien kunnen hun meer voor mij doen zometeen maar eens gaan bellen wanneer ik daar terecht kan.

Edit: ik heb net de revalidatie gebeld en ik kan daar hopelijk in september gaan beginnen. Dan word alles ook wat duidelijker.

@chocobroodje wrote:

Edit: ik heb net de revalidatie gebeld en ik kan daar hopelijk in september gaan beginnen. Dan word alles ook wat duidelijker.

Ok, dat is wel fijn. Tot die tjd zou je toch nog niet vn de pil af, dus dat komt mooi uit! Ben benieuwd! :slight_smile:

Ja het duurt alleen wat langer dan ik gehoopt had in de zin van het stoppen met de pil. Vriendlief vind het wat eng allemaal vanwege de risico’s daarom wachten we iets langer met stoppen. Zelf wou ik na deze strip eigenlijk al stoppen maarja zo komt het wel beter uit. 2 maanden is ook wel te overzien gelukkig.

Twee maandjes is inderdaad goed te overzien en zo kun je een beetje begeleid stoppen met de medicatie, toch? Op zich dus best een positieve uitslag van het gesprek, want er is wel een mogelijkheid voor jullie.

Prima toch!?!

@ chocobroodje: 2 maanden gaan sneller dan je denkt :slight_smile:

Ja dat is natuurlijk ook wel zo. Rationeel gezien is 2 maanden peanuts natuurlijk, maar toch :shifty: als het aan mij lag dan hadden we er nu al 1 :oops:. Vriendlief is wat langzamer allemaal (mannen) Wij schelen 7,5 jaar en dat is maar goed ook :wink:.

Moet ik jullie maar vervelen de komende weken :smiley:

Chocobroodje, succes!

Gister huwelijksreportage gehad en volgende week weer 1 dus zal niet zoveel aanwezig zijn de komende weken.

Probeer wel bij te lezen hoor.

Loesje nog niet bevallen?!

Vliegje, jij bent fotograaf? Dat is ook wel handig om te weten :smiley: Wie weet zit dat er ook wel aan te komen als we dan toch bezig zijn :mrgreen:

Klopt :wink: