Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

ben ik ook weer eens|! vanaf vakantie we hebben nu even internet dus idiaal heb niet alles gelezen maar wel dat van holland zwanger is gefeliciteerd meid we lopen gelijk op :inlove:

ik verlies zo af ent oe iets bloed maar kan geen kwaad zei het zkh maar goed blijft erg spannend tot donderdag dan hebben we de echo :inlove:

Hai Roos!

Heb je 't lekker gehad op vakantie?

Bijna 8 weken alweer joh, en spannend hoor de echo! Ik mag vrijdag voor de 20 weken echo, dus voor ons is het ook spannend. Tweede keer dat we beeb zien, de eerste keer was bij ons ook met 8 weekjes!

Vlieg, hoe is het met je hondje? Voelt ie zich weer wat beter?

En hoe gaat het met Joost?

Belly, is jouw meisje er weer helemaal bovenop?

Lief dat je het vraagt 111.

Het gaat goed met hem. Na de reportage vrijdagavond, ben ik nog even langs papa gereden, daar was hij.

Met mij gaat het ook wel hoor, ben blij met de rust en zie wel wat we verder gaan doen met zwanger worden.

Roosje, fijn weer iets te horen! Wanneer mag je naar de VK?

Goede beslissing dus Vlieg, om even rust te nemen.

Weet van het traject met mn papa (tuurlijk totaal anders, maar ik denk dat de emoties dicht bij elkaar liggen, verdriet en hoop) dat het slopend is die emo-achtbaan. Dan heb je weer een sprankje hoop en klamp je je daar zo aanvast en het volgende moment wordt alle hoop en kans je ontnomen en val je in een zwart gat waar je zelf weer uit moet zien te komen om door te gaan. Ik snap je denk ik wel heel goed daardoor.

En natuurlijk hoop ik nog steeds dat het straks allemaal toch een heel mooi wondertje gaat opleveren voor jullie, na al die tijd! :-*

Tja, het is inderdaad een achtbaan waar geen einde aan lijkt te komen. Hoe gaat het met jou nu?

't Is heel dubbel. Aan de ene kant natuurlijk de roze wolk, maar aan de andere kant het enorme verlies. Het lijkt wel alsof ik steeds meer moeite heb dat mn paps er niet meer is met de vordering van mn zwangerschap. Zal ook wel met de hormonen te maken hebben, maar ik kan me soms ontzettend verloren voelen 's avonds op weg naar huis van het werk. En tegenwoordig huil ik mezelf ook regelmatig in slaap omdat ik hem zo mis. Jammer genoeg neem ik die emotie mee in mn droom en zijn de dromen die ik heb niet heel fijn meer.

Ach, 't zal wel over gaan. Het is natuurlijk ook zo vers nog en met alle nieuwe dingen die ik meemaak is het heel logisch dat ik hem juist nu zo ontzettend mis.

Gelukkig is Matthijs er voor me en kan ik heel fijn praten met mn zus en zwager. Wij hebben het hele proces met zn viertjes meegemaakt, dus zij weten precies wat ik bedoel als we 't erover hebben. Da’s wel heel fijn hoor!

@111 wrote:

Hai Roos!

Heb je 't lekker gehad op vakantie?

Bijna 8 weken alweer joh, en spannend hoor de echo! Ik mag vrijdag voor de 20 weken echo, dus voor ons is het ook spannend. Tweede keer dat we beeb zien, de eerste keer was bij ons ook met 8 weekjes!

Vlieg, hoe is het met je hondje? Voelt ie zich weer wat beter?

En hoe gaat het met Joost?

Belly, is jouw meisje er weer helemaal bovenop?

Oh wat spannend dat je voor de 20 weken echo mag. Leuk om je kindje na zo veel weken weer eens te zien, lijkt me.

111, het is zeker heftig. Zeker nu, in deze tijd van je leven, wil je je ouders om je heen hebben! Dus ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je is. Sterkte!

veel sterkte 111!

Roosje fijn dat alles goed gaat!

choco, 2 maanden zijn zo voorbij!

voor mij zijn het weer spannende dagen. volgende week is mn nod alweer! woensdag de 12e om precies te zijn. op die dag moet ik ook naar de gyn dus dat is wel weer extra spannend!

Roosje, spannend! :pray: dat het allemaal gewoon goed blijft gaan!

111, sterkte hoor! Lijkt mij ook heel dubbel om net nu zwanger te zijn. Mijn moeder is eind september alweer 10 jaar (!!) geleden gestorven… wel mooi dat ik precies dit jaar een kindje krijg maar het blijft een gemis!

Vlieg, goed om te horen dat het goed gaat met Joost. Is toch behoorlijk spannend geweest! En fijn dat je een beetje het gevoel hebt tot rust te komen!!

Heel onverwachts hebben we vandaag onze oudste hond in moeten laten slapen.

Hij was al een week ziek, we dachten weer de beruchte koortsaanvallen.

Maar helaas zwaar nierfalen en leverfalen, evenals onze jongste die we in januari hebben moeten laten gaan. Onze 2 hondenkindjes in een halfjaar tijd kwijt. Ik ga kapot van verdriet…

Ik zal de komende tijd niet veel aanwezig zijn, excuses daarvoor. Heb even tijd voor mezelf nodig.

@vliegje wrote:

Heel onverwachts hebben we vandaag onze oudste hond in moeten laten slapen.

Hij was al een week ziek, we dachten weer de beruchte koortsaanvallen.

Maar helaas zwaar nierfalen en leverfalen, evenals onze jongste die we in januari hebben moeten laten gaan. Onze 2 hondenkindjes in een halfjaar tijd kwijt. Ik ga kapot van verdriet…

Ik zal de komende tijd niet veel aanwezig zijn, excuses daarvoor. Heb even tijd voor mezelf nodig.
Och meisie, wat erg! Heel veel :hug: :hug: voor jou en sterkte met het verwerken van je verlies.

Jemig Vlieg, het zit jullie echt niet mee :cry: Heel veel sterkte!! :hug:

vliegje :hug: :hug:

Ik heb vandaag bij het afvegen wat helder rood bloed verloren Snap er niets van…Als ik nu ongesteld word, houdt dat in dat ik op 28 dagen zit dit keer :think:

Hoop zo dat ik niet vandaag ongesteld ga worden aangezien ik vanavond een romantisch avondje gepland heb met hub :oops:

Hmmm Belly, misschien betekent het iets anders :pray:

Vliegje het zit jullie echt niet mee veel sterkte en een dikke :hug: :hug:

Vliegje, weet niet zo goed wat ik moet zeggen… heel veel sterkte meid… :hug:

Vliegje :hug: Verdorie meid :hug: Dat is even schrikken…

Hier gaat met mijn wijfie alles goed. Maar dat is nu zo dubbel om te vertellen :shifty:

Ohh vliegje wat enorm klote. Zo snel achter elkaar dat is echt rot :hug:

Misschien tijd om er eens lekker tussen uit te gaan? Heel veel sterkte je hebt de beste keus voor je dier gemaakt en daar zal hij je altijd dankbaar voor zijn.